O nouă imagine cu Toyota Furia Concept
10 Ianuarie 2013, 09:00
Au mai rămas doar câteva zile până la dezvăluirea conceptului Toyota Furia la Salonul Auto de la Detroit, iar japonezii publică o nouă imagine cu acesta şi confirmă silueta de sedan a noii lor creaţii.

Astfel, presupunerile redacţiei noastre că Furia Concept prefaţează viitoarea generaţie Corolla se adeveresc.

Conceptul va fi dezvăluit cu folosirea
unei construcţii inovative individualiza-
te, care utilizează 30 de monitoare
transparente LCD Samsung, cu diago-
nală de 46 de inch. Mai multe detalii despre această metodă de prezentare nu sunt dezvăluite deocamdată, însă este cert faptul că Toyota va fi primul producător care va utiliza o astfel de tehnologie pentru debutul unui model.
PiataAuto.mdIlie Toma
2
2,167
GALERIE FOTO (1 IMAGINI)
COMENTARII (4)
GRED
Chişinău
la 10 Ianuarie 2013 - 09:58
Toyota loveste in fortsa! Asa cum a si promis! Le va fi greu germanilor. De la concurenta asta avem de castigat noi :)
0
3
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Ianuarie 2013 - 12:29
GRED: deacord!
0
1
Mihail
Chişinău
la 10 Ianuarie 2013 - 15:58
concurenta este cheia avansarii in tehnologiii/calitate .... in URSS nu era concurenta de aceea nu puteau contrui o "pervuska" si au cumparato de la altii... :)
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Ianuarie 2013 - 16:40
Mihai: Nu prea era concurenta deoarece fiece uzina avea doar un plan de facut: ZIL-ul facea masini pentru organele de conducere statului (un ZIL nu putea fi kumparat nikaieri e catre oamenii "simpli"), GAZ-ul facea masini mari, confortabile, puternice si rezistente atit pentru oraganele administratiei lokale, oragane secrete cit si pentru cei ce aveau parale (pretul de vinzare a masinii GAZ 21 era de 17.400 ruble vechi inainte d reforma monetara), IJ-ul care facea masini cu capacitate cilindrica mika, econome, accesibile si VAZ-ul ce se ocupa de imbinarea acestor 2 clase din urma in una singura. Kiar si konstruktori bravi erau, pentru ca la expozitii internationale lukrarile lor erau apreciate pe merite kit in Europa atit si inafara ei. Marea problema fost ca statul nu sustinea industria constructoare de automobile. Se credea ca daca se cumpara, inseamna ca e bun si bunul nu mai poate fi perfectionat. Se venea ku multe modificatii doar din partea GAZ-ului care era cel mai mare construktor atunci si era intr-o masura mindria Uniunii Sovietice. Acestei mari uzine ii erau dislokate sume de bani pentru modernizare kontinua, fapt konfirmat de multimea generatiilor de GAZ 21 si modificatiile acesteia.

De asta si se umbla inka acum ku 2107 si Niva cu acel design al anilor '70-'80. Bine ca au largit gama de modele si au imprumutat elemente de design italiene si motoarele lor s-au dovedit a fi simple si usor deservite, cu asta si s-a ridicat AvtoVaz.

Au facut si rusii masini bune la vremea lor, doar ca nu au fost scoase in serie din cauza cheltuielilor mari ce le suportau, iar bugetele erau mici...
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!