Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Premieră: noul Bentley Flying Spur

20 Februarie 2013 - 08:15
Ilie Toma
Premieră: noul Bentley Flying Spur
Bentley a dezvăluit acum câteva clipe primele imagini şi informaţiile complete despre noua sa navă amiral – sedanul Flying Spur. Noul sedan de lux a fost prefaţat de o serie de imagini de teasing, iar acum se dezvăluie lumii cu un design îndrăzneţ, înainte de debutul public de la Salonul Auto de la Geneva.

Zicem un design îndrăzneţ, pentru că noul Bentley Flying Spur debutează cu soluţii uşor avangardiste, care îl detaşează de şablonul tradiţional al formelor mărcii britanice. Partea frontală vine cu un unghi aproape vertical de atac vizual, în timp ce partea spate adoptă blocuri optice inspirate parcă din conceptul primului SUV Bentley, EXP 9 F. Această zonă a maşinii e una cu un design controversat şi va dispersa cu siguranţă criticii în două tabelere – unii care vor spune că designul de aici pare sculptat cu toporul, alţii care vor spune că liniile simple şi drepte fac parte din înaltul statut al maşinii...

La interior, habitaclul abundă în lux şi răsfăţ aristocratic. Noul Bentley Flying Spur poate fi comandat în versiuni cu 5 sau 4 locuri, soluţia cu 2 locuri pe bancheta din spate oferind şi mai mult lux pentru ocupanţii de aici. Pielea naturală fină şi lemnul veritabil sunt materialele care domină habitaclul, fiecare exemplar Flying Spur utilizând aproximativ 10 metri pătraţi de lemn... Clienţii pot alege între mai multe tipuri de lemn, de la nuc până la eucalipt.

Bentley a lucrat mult şi la izolarea fonică excepţională a noului model. Podeaua are încorporate materiale izolante de sunet, geamurile sunt şi ele dotate cu strat acustic special, care minimizează trecerea sunetului prin ele, iar uşile au fost căptuşite cu cau- ciuc special pentru a nu lăsa zgomotul să pătrundă în interior. Până şi siste- mul de evacuare a motorului a fost proiectat pentru a reduce la minim su- netul motorului, chiar şi la turaţii mari.

Iar motorul e unul care, dacă nu ar fi izolat acustic, ar putea să producă un răget de-a dreptul fioros. Acolo, sub capota noului Flying Spur, se ascunde un motor twin turbo W12 de 6.0 litri şi 48 de valve, capabil să livreze o putere fascinantă de 625 CP la 6,000 rpm, în tandem cu un cuplu maxim de 800 Nm, disponibil de la doar 2,000 rpm! Aceşti parametri transformă noul Flying Spur în cel mai puternic sedan Bentley construit vreodată!

Puterea imensului motor de 12 cilindri este transmisă tuturor celor patru roţi prin intermediul unei transmisii automate cu 8 trepte, care vine, în mod tradiţional, de la compania germană ZF. De fapt, acum toate modelele Bentley beneficiază de această transmisie. Timpii minimi de schimbare a treptelor, de doar 200 milisecunde, o fac excelentă pentru gestionarea puterilor imense ale motoarelor din gama producătorului britanic. Astfel, şi parametrii dinamici excelenţi sunt favorizaţi, noul Bentley Flying Spur reuşind să acceleze de la 0 la 100 km/h în doar 4.6 secunde, în ciuda greutăţii proprii de aproape 2.5 tone! Cu start de pe loc, viteza de 160 km/h poate fi atinsă în doar 9.5 secunde! Iar viteza maximă fuge departe, la tocmai 322 km/h! Ştim că eventualii proprietari ai acestui model nu vor fi interesaţi de consum, însă noi suntem curioşi să aflăm şi acest lucru. În regim urban, cei 12 cilindri ai motorului vor înghiţi 22.4 litri/100 km, în regim extra-urban – doar 10.2 litri/100 km, iar în regim mixt – 14.7 litri/100 km.

Ca de obicei, preţurile pentru modelele Bentley nu sunt prea tare afişate public. Cel mai probabil, însă, noul Flying Spur va costa în jurul a 200,000 euro, preţul putând urca uşor atunci când se începe bifarea opţionalelor de răsfăţ absolut.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (15 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter