FRANKFURT LIVE: Volkswagen e-Golf
11 Septembrie 2013, 16:18
Volkswagen a adus la Frankfurt versiunea electrică de serie a celui mai popular hatchback european –Golf. Odată cu dezvăluirea, germanii au fost şi mult mai specifici în anunţarea datelor exacte când noul model va ajunge pe piaţă.
Noul e-Golf va putea fi comandat de clienţii interesaţi începând cu primăvara anului viitor. Acesta va dispune de o autonomie de până la 190 km şi va putea fi încărcat fie de la o priză domestică, fie de la una
specializată, de înaltă tensiune. Volkswagen e-Golf va avea nevoie de 13 ore pentru a-şi reîncărca bateriile la maxim de la o priză standard de 230 V.
PiataAuto.mdPiataAuto.md, LIVE din Frankfurt
2
2,191
GALERIE FOTO (5 IMAGINI)
COMENTARII (13)
Valeriu
Chişinău
la 11 Septembrie 2013 - 16:32
Sper sa fie inventate cat mai repede niste baterii ca lumea, sau o modalitate efectiva de obtinere a electricitatii pe o masina pentru a scapa odata de dependenta de petrol. Probabil si masinile vor fi mai fiabile dupa asta.
0
1
GRED
Chişinău
la 11 Septembrie 2013 - 17:08
Valeriu - "...a scapa odata de dependenta de petrol..." = numai in cazul cand aceasta energie va fi produsa fara de petrol ... de la soare sau de la vant de exemplu dar asa - no chance
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 11 Septembrie 2013 - 18:42
Mda......PLICTISITOR !!!! Astept noile propulsii solare si pe hydrogen de la Toyota.
5
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 11 Septembrie 2013 - 19:23
Cinstit să fiu,e plictistor(la Toyota încă mai plictisitor) cînd auzi noutăți cu toate aceste tehnologii ultramoderne,ce folos din ele?!Oricum degrabă nu vom merge cu ele!
0
0
GRED
Chişinău
la 11 Septembrie 2013 - 19:48
No Chance - e necesar o revoluție,,,,
1
0
Valeriu
Chişinău
la 11 Septembrie 2013 - 20:58
GRED, esti prea pesimist! energia electrica e produsa acum si de soare si de vant si de apa! ea trebuie sa incarce initial bateriile unei masini si apoi aceasta masina trebuie sa fie capabila cat mai mult sa-si incarce singura bateriile... nu e mare teorie, dar trebuie cumva facut ca sa fie mai eficient. Cu parere de rau nu sunt specialist in domeniu ca sa spun si cum e posibil. Asa cu siguranta nu mai avem nevoie de petrol!
0
0
Valeriu
Chişinău
la 11 Septembrie 2013 - 21:00
Robert, nu stiu ce va prezenta Toyota cu hidrogenul, dar el totusi imi pare periculos... poate dai ceva detalii....
0
1
Mihail
Chişinău
la 11 Septembrie 2013 - 22:46
oameni buni toata buba ii in baterii... pentru ca la momentul de fata dupa legile fizice e imposibil sa incarci o baterie in citevai minute .... sau cel putin dupa nivelul tehnologic la care a ajuns omenirea ...

deci eu as spune ca decit sa mai chiorasca inginerii vreo 20 de ani cu bateriile lor ... mai bine sa faca masinile cu "PAKIOASHTE" ca la trolik .... si energia so produca de la vint ... apa .... si problema e rezolvata ....

oare cita minte le trebu lor sa ajunga la aceasta concluzie ? :D
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 12 Septembrie 2013 - 01:57
@Valeriu:

http://www.automarket.ro/stiri/toyota-prezinta-la-frankfurt-un-concept-propulsat-cu-hidrogen-programat-sa-52668.html

0
0
GRED
Chişinău
la 12 Septembrie 2013 - 09:17
Valeriu> "Soare vant si apa" ... e praf de pusca ... Trebuie ceva serios.
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 12 Septembrie 2013 - 19:49
Foarte '' elevat '' domnule GRED ai fost matale in aceasta ultima postare :)) =)))....mda :D
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 13 Septembrie 2013 - 00:15
intr-un articol scria despre viitorul bateriilor. In prezent se folosesc cel mai des bateriile Lithiu-Ion (greutate 150 kg, autonomie 160). Mai recent au aprut bateriile Lithiu-polymer (70 kg, 95 km). Se lucreaza asupra bateriilor Lithiu-Sulf (150 kg, 280 km), care se preconizeaza ca vor aparea prin 2020. Ceva mai tirziu se asteapta o noua generatie de baterii Lithiu-Aer (80 kg, 500 km).

Cam toti producatorii lucreaza la propulsiile pe hidrogen. Din punct de vedere ecologic, pare a fi intradevar ceva bun, dar ca costuri se pare ca se va aranja cam la nivel intre benzina si diesel.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 13 Septembrie 2013 - 01:57
Ce lipseste aici este .... adevarul.
Da, aceste motoare sunt proiectate in Germania dar fabricarea lor are loc in China si asteptam sa vedem cum vor functiona peste 10 ani.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!