Premieră: noua generaţie Nissan Qashqai, dezvăluită oficial
8 Noiembrie 2013, 08:07
Noul Nissan Qashqai a fost dezvăluit oficial aseară de către CEO-ul alianţei Renault-Nissan, Carlos Ghosn.

Noua generaţie Qashqai e cu 49 mm mai lungă decât predecesorul său, devenind în acelaşi timp mai scundă şi mai lată. Astfel, designerii Nissan spun că i-au conferit maşinii un aspect mai dinamic, cu o prezenţă mai
impunătoare, menţinând în acelaşi timp poziţia înaltă la volan şi toate avantajele siluetei de crossover.

Noul model vine şi cu o serie de noi tehnologii ambiţioase la bord, printre care se va număra sistemul de evitare
a coliziunilor frontale, sistemul de monitorizare a atenţiei şoferului, recunoaşterea semnelor de circulaţie, precum şi un sistem de parcare automată inteligentă. Astfel, Nissan vrea să facă tehnologiile premium disponibile pe un model accesibil.
Designul exterior al modelului vine cu forme expresive, proaspete şi originale, dar fără excese, asigurându-şi astfel agreabilitatea unui număr mare de viitori cumpărători. Interiorul este şi el deosebit de proaspăt şi
plăcut în ambianţă, aducând linii mai proeminente, dar cât se poate de armonioase şi simetrice. De fapt, din primele imagini publicate de Nissan cu noul Qashqai, se poate conclude o evoluţie excelent de reuşită la capitolul
design de la o generaţie la alta, fapt care are toate şansele să-i garanteze noului model un succes cel puţin la fel de răsunător ca cel al predecesorului său, care a vândut peste 2 milioane de exemplare în cariera sa.
Noul Nissan Qashqai este construit pe noua platformă tehnică modulară CMF a alianţei Renault-Nissan, aducând o arhitectură modernă şi eficientă, cu emisii de CO2 care pornesc de la doar 99 g/km. Cei de la Nissan se aşteaptă ca versiunile cu tracţiune faţă să cuantifice cea mai mare parte a vânzărilor noului Qashqai, dar vor fi disponibile şi versiuni 4x4, cuplate la cutii de viteze manuale sau automate.
Noua generaţie Qashqai debutează cu patru motoare în lista de opţiuni – două pe benzină şi două diesel. Cel mai accesibil propulsor pe benzină va fi noul motor turboaspirat de 1.2 litri şi 115 CP al alianţei Renault-Nissan, care a debutat în septembrie pe noua Dacia Duster facelift. Nissan susţine că noul propulsor a fost adaptat special pentru Qashqai şi va înlocui precedentul propulsor aspirat natural
de 1.6 litri. Noul motor va fi şi deosebit de eficient pe Qashqai, fiind dotat cu sistem start/stop şi indicând un consum mixt de 5.6 litri/100 km.

Un nou motor turboaspirat pe benzină se va alătura familiei Qashqai în vara anului viitor. Acesta va acea o cilindree de 1.6 litri şi va dezvolta 150 CP şi 240 Nm.

La capitolul diesel, noul Qashqai vine cu renumitul 1.5 dCi, în versiunea sa de 110 CP, anume această motorizare
fiind capabilă să ofere cifre minime de consum şi emisii. În cea mai eficientă combinaţie, dieselul 1.5 dCi va indica pe Qashqai un consum mixt de doar 3.8 litri/100 km în regim mixt!

Tot în segmentul diesel debutează şi
un nou propulsor al alianţei Renault-
Nissan – 1.6 dCi. Pe noul Qashqai
propulsorul va livra 130 CP. În
versiune cu tracţiune faţă, noul motor
va indica un consum mixt de 4.4
litri/100 km, iar în versiune cu
tracţiune integrală
cifra de consum va creşte la 4.9 litri/100 km. Cu tracţiune faţă şi noua transmisie automată Xtronic, consumul se va situa la valoarea de 4.6 litri/100 km.

Transmisia Xtronic este una cu raport continuu variabil şi este disponibilă
deocamdată doar cu dieselul de top. Noua transmisie va imita comportamentul unei cutii de viteze clasice cu multe trepte atunci când se vor solicita acceleraţii antrenante, iar în condiţii de accelerări moderate schimbul raporturilor se va produce linear.
PiataAuto.mdIlie Toma
5
2,650
GALERIE FOTO (31 IMAGINI)
COMENTARII (34)
Robert
Bucureşti, România
la 8 Noiembrie 2013 - 11:07
Urasc camasile la fel de tare precum urasc si pantofii dar si pantalonii de stofa. Urasc costumele dar si cartelele pentru intrarea in cladiri, ca sa nu vorbesc de masinile prea banale si nuntile cu sarmale sau posturile de radio cu muzica banala, comerciala.Lista mea este lunga, insa se leaga de Qashqai. Nissan Qashqai. Cea mai ”cojones” masina dintre toate masinile. Desi e scumpa, mica, si departe de un 4x4 pur-sange, a vandut foarte bine. Multora li se pare chiar urata, dar pentru mine e cea mai spectaculoasa masina noua. Putin mai sus de Mazda CX-5 pe lista mea, caci risca sa devină banala.
Aceasta noua generatie Qashqai pentru mine este un ASBO cu acte in regula si-l vad condus doar de cei cu ADHD (si ma laud cu asta). Daca mai pui si motorul de 1,6 litri turbo foarte fiabil, alegerea este una cat se poate de buna.
Se pare ca Nissan isi reconfirma din nou pozitia de lider al crossoverelor prin noua generatie QASHQAI, acum cu un upgrade de performanta si placere de a conduce, obtinut prin tehnologii inovatoare, unice în segmentul C. Felicitari Nissan !
2
2
Vetrici
Chişinău
la 8 Noiembrie 2013 - 16:49
parca spuneai, frate, că motoarele turbo nu sunt fiabile deloc?
ți-ai schimbat părerea?
și ce tehnologii inovatoare dispune noul Q?
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Noiembrie 2013 - 18:42
Aoleuu, @Vetrici, chiar eu am spus asa ceva ? Mai,mai,mai, si eu care credeam ca ti-ai invatat temerile. Se pare ca m-am inselat. Mey creierul tau doar se screme sa emita ceva, dar e inca la inceput.

P.S:se poate citii noile inovatii ale lui Qashqai chiar in articolul de fata. Bafta !
3
0
Vetrici
Chişinău
la 8 Noiembrie 2013 - 19:25
deci din cele mentionate de tine motoarele facute de constructorii Europeni sunt foarte fiabile, pentru ca in alianta Renault-Nissan motoarele sunt 100% Renault, mai citeste literatura de specialitate.
in segmentul C sunt deacord ca este primul care baga tehnologii, dar aceste tehnologii au fost date pe piata cu ceva vreme in urma de marci precum MB sau Volvo., dar ceva din partea casei? nimic.
si cat priveste originalitatea Design-ului.....nu are originalitate, partea din fa'[ seam[n[ cu Totyota sau Hyundai Santa-Fe, iar partea din spate cu Ford Focus 3.
http://www.google.md/imgres?sa=X&espv=210&es_sm=122&biw=1920&bih=979&tbm=isch&tbnid=j9yyo7ew-XxysM:&imgrefurl=http://www.newegg.su/cars/ford-focus-iii.html&docid=JtMCHLKhrRE6fM&imgurl=http://www.newegg.su/pictures/6-810-201307161540252.jpg&w=1280&h=720&ei=QB19Ut7uKMHx4QSTvoCoBQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:6,s:0,i:104&iact=rc&page=1&tbnh=168&tbnw=268&start=0&ndsp=27&tx=154&ty=85

interiorul nu starneste nici o emotie, si mai cred ca partea unde sta schimbatorul de viteze no sa fie cu piele, ci din acelasi plastic ieftin ca si pana acum.
1
1
FIFA
Chişinău
la 8 Noiembrie 2013 - 19:41
masina,,,ca sa spui ca am djip.....nici in colo nici in coace,,,,doar sa urci bordura ca sa poti parca...neregulamentar evident
1
1
Vetrici
Chişinău
la 8 Noiembrie 2013 - 19:47
Apropo, Copiaza cam tot ce au inventat Europenii, exemplu: motoarele turboaspirate de cilindree mica (VW-pioner in domeniu) sau platforele modulare (o da iarasi VW cu MQB), etc...
si imi pare rau ca te dezamagesc da uite aici una din inovatiile tale care se afla pe prima generatie de Yeti.
http://www.youtube.com/watch?v=qot5e1QWWKE
2
0
Rene
Brăila, România
la 8 Noiembrie 2013 - 21:13
Fraților, din profil e identică cu Mazda CX5. Halal originalitate la design! Păcat că japonezii au ajuns să se imite unii pe alții. Mie personal mi-a plăcut Mazda CX5, doar că este cam scumpă, dar cu siguranță e mai fiabilă decât nissan-ul. Am urmărit cu plăcere pe site-ul turații.ro prezentarea Mazda CX5 și exact se spunea că la design nu seamănă cu nicio altă mașină din clasa ei. Oare ce vor zice cei de la Mazda? Nu fac reclamă Mazda (personal mi-am permis doar Mitsubishi ASX)
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 8 Noiembrie 2013 - 21:23
Ideea de supraalimentare a motoarelor utilizand un turbo-compresor este la fel de veche ca si motorul termic cu ardere interna.Drept urmare pionieri ai astfel de ''inovati' au fost Chevrolet cu al sa Corvair Monza si Oldsmobile Jetfire sunt primele automobile cu motoare turbo supraalimentate ce apar pe piața americana in 1962. In anii 25' un inginer elvețian (nu mai stiu exact cum il chema) a fost primul care a implementat cu succes un sistem de supraalimentare cu turbo-compresor pe un motor termic, obtinand o creștere a puterii cu 40% fata de versiunea cu motor aspirat.

Chevrolet Corvair Monza ->era echipat cu un motor pe benzina, supraalimentat de 2.3 litri si 6 cilindrii in linie de 150 CP

Oldsmobil Jetfire -> era echipat cu un motor pe benzină F-85, supraalimentat de 3.5 litri avînd 8 cilindrii în V de 215 CP la 4600 rot/min iar cuplul maxim atingea valoarea de 407 Nm la 3200 rot/min.

Numai ca aceste motoare turbo de pe aceste masini, in ciuda performantelor tehnice admirabile, din aceea perioadă au disparut de pe piata datorită fiabilitatii scazute.Dupa multi ani mai tarziu a aparut si asa numitul Grup VAG care nu exista in anii 90'' .Si au zis sa repete ceea ce americanii facuse-ra cu multi ani in urma.

Anii au trecut, si a aparut din nou un trend asemanator: downsizing-ul, pe romaneşte reducerea capacităţii cilindrice a motoarelor (din raţiuni de scadere a impozitelor si cheltuielilor cu asigurarile sau pur si simplu pentru o mai buna economisire a combustibilului), fie ele pe benzina sau diesel.
Cat despre anumiti producatori japonezi care s-au axat pe cateva motorizari turbo in gama ( in speta Nissan ), cu principiul propriu de functionare, rentabilitate, robustete este alta decat cel al ''colegului '' de alianta cu ''modificarile ale motoarelor la parametrii proprii.
Oricum nu se plange nimeni de fiabilitate motoarelor TURBo japoneze cum se plang de cele Europene. Un exemplu ar fi Nissan GT-R care cu acest proiect JAPONEZII, au dovedit inca odata ca performanta extrema si fiabilitatea pot merge mana in mana atat pe pista de drag cat si in utilizarea cotidiana si desi poate unii nu ar crede sunt de parere ca limita poate fi impinsa si mai departe iar aceasta masina va mai genera surprize si in perioada ce urmeaza avand acelasi indice de robustete.

Interiorul acestui nou Qashqai este foartemodern,cu aspect premium, gurile de ventilatie corect amplasate, navigatia la indemana si aproape de raza vizuala, schimbatorul pozitionat sus, buzunare mari in usi, butoane mari pentru climatizare... nota 9. Cam atat !
3
0
Vetrici
Chişinău
la 8 Noiembrie 2013 - 21:46
Le adapteaza (motoarele) dupa cum vor ei, dar ingineria e tot Europeana, pentru ca Renault e unul din cei mai buni constructori de motoare. jumate din echipele din F1 sunt cu motoare lor.
deci FAIL cu 2 modele, ca sa intelegi si tu, VW au introdus cu succes downsizing-ul.

bai da tu esti si expert in materie de motoare si in Design? ca nu pot intelege ce esti Zeu sau Berbec?
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 8 Noiembrie 2013 - 21:58
PS: Nu stiu de cand marcile PREMIUM se compara cu cele de VOLUM la ''inovatii, tehnologii'' , dar nehh, nu toti sunt asa inteligenti ce sa le fac eu :D

3
0
Vetrici
Chişinău
la 8 Noiembrie 2013 - 22:15
:)
1
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 9 Noiembrie 2013 - 10:29
Vetrici:
:D :D :D :D :D , adica, tu numesti p-ăstia super-performanti ca fac motoare pentru F1 ?? :D :D Pentru tine, e o performanta de invidiat, pentru ingineri, exista doar citeva probleme REZOLVABILE !!!
Parc-ar fi ceva foarte destept sa construiesti un motor de 1.6 litri, sa-i bagi un Garett GT25BB sau alt model acolo gen turbina de vreo 150mm care arunca un flux de aer de vreo 30-40kg aer/minuta , sa-i micsoreze "stroke"-ul , ca viteza medie a pistonului sa fie scazuta, ca motoru sa se poate screme la 18k RPM, sa faca 800CP....
Toata "prostia" asta se face pentru scaderea mase monopostului la 600kg , ca are un cuplu de vreo 350Nm...respectiv, daca masa e mica, mai bune maresti puterea in defavoarea cuplului, ca acceleratie ai si asa...ideea e ca viteza maxima sa fie mare.

MAMA CE INGINERIE. Motoare mici, pe benzina supraalimentate - in intreceri - e o prostie.
Tare mi-ar fi interesant , cum e sa intretii im viata de zi cu zi un Mclaren P1...
1
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 9 Noiembrie 2013 - 20:19
Ooooo... iata akum imi place Nissan Qashqai, daca il vor scoate si in versiune Qashqai+2 va fi putin mai lung si va arata inka mai sooper!
0
0
Vetrici
Chişinău
la 10 Noiembrie 2013 - 10:49
cîte motoare personal ai construit?
bine, dacă ai o mașină cu motor atmosferic, bagă-i o turbină și vedem atunci cîte probleme o să ai de rezolvat... :)
apropo Renault are o inginerie a motorului foarte bună.
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Noiembrie 2013 - 11:55
VETRICI:
Am construit 1000 motoare....Nu da intrebari la care știi raspunsul. Arata unde am gresit in ceea ce am spus!
Am masina cu turbina.

Tu ai Renault ?
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 10 Noiembrie 2013 - 12:04
Pe net poti fi oricine. Insa se pare ca altii prefera sa fie deosebit de penibili.Am dreptate @Vetrici ? Tu esti penibil sau inteligent ? Te rog sa imi dai un raspuns destept la aceasta intrebare ....plsss :D
0
0
Vetrici
Chişinău
la 10 Noiembrie 2013 - 13:49
mă bucur că printre cei care vizitează site-ul mai avem și mecanici, chiar îți urez mult succes. și apropo să repari motoare și să faci ingineria unui motor sunt două lucruri total diferite.
nu am Renault, dar poți să întrebi pe cei care au Logan 1,6 sau Renault Magane.

eu doar încerc să aduc la cunostinta ta @Roberte ca toate masinile au plusurile si minusurile sale, nu există masini proaste, toti constructorii fac masini bune, nu am auzit pe nimeni din directori că ”uite draga am dat gres mare aici”.
cum spunea profesorul meu de Mg al Calității: dacă se vinde și este întrebat - este de calitate.
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 10 Noiembrie 2013 - 14:39
''toti constructorii fac masini bune'' ...........failed.........

Sanatate maxima !
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 10 Noiembrie 2013 - 14:39
''toti constructorii fac masini bune'' ...........failed.........

Sanatate maxima !
1
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Noiembrie 2013 - 14:57
VETRICI:
Gîndeste cu capul rau, nu asculta DOAR parerile altora. Ai capul tau, deci poti sa faci SINGUR concluziile. "Poate sa se vanda, si sa fie intrebat, din cauza lipsei de bani, pentru ceva mai calitativ"
PS: Eu nu repar mașini.

Ideologia constructiei motorului difera de la un constructor la altul. Dar unii oameni, cauta ANUME CEVA intr-o masina; dar fara ca sa stie, aleg ideologia care nu corespunde preferintelor lui, dar se bate in piept cu tarie, ca ideologia aleasa de el corespunde cu ce urmareste el intr-o masina.
1
1
Vetrici
Chişinău
la 10 Noiembrie 2013 - 21:24
http://www.youtube.com/watch?v=OoN8bSKMHog
0
1
Vetrici
Chişinău
la 10 Noiembrie 2013 - 21:28
mai sus e pentru Robert și Dicinitatea Sa TOYOTA.
Eugen- despre calitate nu știi nimic, mai citește din cea scris Deming.

sănătate.
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 11 Noiembrie 2013 - 13:36
VETRICI:
Da, nu stiu nimic despre calitate...suta la suta, nu stiu nimic...chiar nimic :D

Sau tu crezi ca "calitate" asta se asociaza doar cu "masini germane" , da ?
1
1
Mihail
Chişinău
la 11 Noiembrie 2013 - 14:52
vetrici ... da bre daca ai ajuns sa compari constructorii dupa rezultatele din f1 ... ap mai uitate inca vreo 10 ani la f1 pina implinesti 18.... si pe urma mai vorbim....

dupa concluziile tale producatorii care nu participa in f1 au masini fara motoare sau cum? ....

e bre si cauta ce inseamna f1 .... acestai un sport ... care face reclama ... nimic mai mult....
multi producatori prefera sa nu participe pentru ca ii perdere de bani ... si stiu sasi faca in alt mod reclama...
2
1
Vetrici
Chişinău
la 11 Noiembrie 2013 - 14:57
la mine calitatea se asociază cu rezultatul vînzărilor, Ford Focus, Toyota Corola, Golf, Logan, etc.
1
1
Vetrici
Chişinău
la 11 Noiembrie 2013 - 14:59
+1 pentru Mihai, mai citește o dată toate comentariile.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 11 Noiembrie 2013 - 16:17
Vetrici, nu mi-ai dat inca un raspuns ''covalent''. Mai astept......
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 11 Noiembrie 2013 - 17:03
VETRICI:
Depinde cum iei vinzarile, la nivel local/global/ce grad de "local".
Sau vrei sa spui ca daca in Republica MD se vind mai bine Logan-urile decat mercedes-urile, inseamna ca Logan-urile sunt mai calitative, da ? :D :D :D FAIL!
1
1
Vetrici
Chişinău
la 11 Noiembrie 2013 - 23:28
esti inapt să înțelegi unde duc ”discuția”, dacă la tine creerul dă FAIL cînd citești ceea ce scriu, atunci îmi pare rău.
uite aici e pentru tine PROFESORE în modul cum îți place ție.
Definiții:
1. Calitatea este un concept care se utilizează în toate domeniile vieții economice și sociale, însă care prezintă caracter subiectiv și care are semnificații particulare pentru domenii, sectoare, funcțiuni sau obiecte specifice. Calitatea este un termen general, aplicabil la cele mai diferite trăsături sau caracteristici, fie individuale, fie generice și a fost definită în diferite moduri de către diverși experți sau consultanți în calitate, care îi atribuie deci acestui termen semnificații diferite.
2. corespunzător pentru utilizare - Cf. J.M.Juran
3. conformitate cu cerințele - Crosby
2
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 11 Noiembrie 2013 - 23:49
Ok ok...tu ai spus ca asociezi calitatea cu vinzarea buna. Deci am vorbit de "cum vezi tu calitatea" , asa ca nu-mi arata mie acum relativitate cind avem caz concret. Asa ca eu am raspuns: Daca in MD se bind mai bine Logan-urile decat S-Class-urile, DUPA TINE, Logan e mai calitativ decat S -Class => FAIL.

Chiar nu vezi ca ai spus o prostie? :D

De-odata imi dai caz concret (dupa tine) dupa care vorbesti ca "calitatea" e notiune interpretata de oameni in moduri diferite. Pai, eu analizez PAREREA TA STRICTA, nu la toti oamenii, sau la nivel "global".

Ai vrut sa pari "super-logic" , da nu ti-a mers. Masoara de 7 ori si taie o singura data!!!
1
1
Vetrici
Chişinău
la 12 Noiembrie 2013 - 09:01
”corespunzător pentru utilizare” - nu înseamnă calitatea materialelor mai bună, înseamnă că produsul cumpărat corespunde cu cerințele și așteptările pe care le are clientul. este logic că materialele care sunt folosite în logan sunt de o cxalitate mai proastă decît cele folosite înMB, dar dacă autoturismul se vinde atunci el este de calitate (corespunzător pentru utilizare).
sănătate
1
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 12 Noiembrie 2013 - 13:28
"Corespunzator pentru utilizare" = calitativ - corespunde cu cerintile si asteptarile clientului. (Cum spui tu)
Deci daca eu am nevoie de o masina pentru ca sa tractez greutati sj am un camion - eu nu o sa spun ca camionul e necalitativ ca nu pot sa-l folosesc la intreceri, dar in acelasi timp, e calitativ ca trage 40 tone!
Apropo: in calitate nu intra doar calitatea materialelor, ci si a asamblarii lor!

Nu amesteca 2 lucruri diferite.
0
1
Vetrici
Chişinău
la 12 Noiembrie 2013 - 15:29
calitatea nu e pentru creerul tau, poate încearcă prietenul tău Robert să te ajute, dacă a înțeles.
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 12 Noiembrie 2013 - 16:12
Eu am zis ce am avut de zis referitor la "calitate".
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!