Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6, cu tuning brutal de la Mansory
20 Mai 2014, 07:40
În 2013 germanii de la
Mercedes-Benz au lăsat toată
lumea cu gura căscată, atunci când
au lansat versiunea cu 3 punţi şi 6
roţi a lui G 63 AMG. Ieşită de pe poartă în forma ei originală, bestia offroad are un preţ net de 379,000 euro! Iar o astfel de creaţie a dat rapid apă la moara imaginaţiei tunerilor, astfel încât aceştia se întreg de zor în personalizări şi accente agresive.
Atelierul Mansory tocmai şi-a dezvăluit propria creaţie. Offroaderul a primit o serie de elemente stilistice noi, iar cele care au textură de fibră de carbon sunt realizate din fibră de carbon adevărată. Nici interiorul nu „scăpat” de tratamentul de personalizare, însă cea mai gustoasă picanterie se ascunde sub capotă, unde puterea motorului V8 biturbo a fost crescută de la 544 CP la 840 CP! Cuplul maxim a urcat la
valori demenţiale, însă a fost limitat electronic la 1,000 Nm.

Nu ştim cât timp îi va lua noii creaţii să atingă prima sută. Nici cei de la Mansory nu ştiu, deocamdată. Dar e cert că offroaderul ăsta cu 840 de cai-putere sub capotă va fi o cărămidă al naibii de rapidă pe orice carosabil!
PiataAuto.mdIlie Toma
2
2,726
GALERIE FOTO (2 IMAGINI)
COMENTARII (6)
Cyber
Briceni, Moldova
la 20 Mai 2014 - 09:53
Cred ca acesta s-ar potrivi de minune drumurilor din Moldova.
1
1
Valeriu
Chişinău
la 20 Mai 2014 - 14:42
http://www.publika.md/video-un-mercedes-benz-g63-a-ramas-blocat-pe-o-plaja-de-nisip-in-kuwait_1905971.html?signed_request=

Iata ce patesc astfel de masinute :)
O tona de bani pe rahat.
3
2
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 20 Mai 2014 - 15:03
in presa germana se inmultesc zvonurile precum ca G Class urmeaza a fi schimbat in 2017. Varianta militara ramine in productie. Noua generatie va fi mai lata cu 10 cm. Forma generala patrata va ramine dar substratul tehnic va fi construit de la zero, pentru a se conforma standartelor si a putea fi aplicate tehnologiile de siguranta si asistenta.
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 21 Mai 2014 - 14:58
Valeriu, total de acord. Înțelegi..ea doar arată...ceva "wow" in rest ..

Pe de-asupra pom inflorit, pe dinauntru, lac împuțit
2
1
Viorel
Chişinău
la 21 Mai 2014 - 20:13
Nu tin sa-i apar pe cei de la Mercedes, dar a vazut cineva din imagini ca anvelopa la roata stanga din fata este sparta, iar in celelalte nu se observa sa fie scazuta presiunea, or, pe un astfel de teren,se recomanda scaderea presiunii anvelopelor pentru a mari suprafata de contact a benzii de rulare a anvelopei cu suprafata pe care se ruleaza si pentru a evita afundarea vehiculului in nisip. Si tinand cont de faptul ca acest dispune de sistem centralizat de control al presiunii din anvelope (permitand astfel umflarea/dezumflarea acestora direct de catre sofer, din cabina) se pot trage doua concluzii despre faptul ca automobilul a ramas blocat in nisip:
1. Automobilul a ramas blocat datorita faptului ca era sparta anvelopa din fata, iar soferul nu luat in seama sa remedieze acest lucru
2. Incompetenta/ lipsa de experienta a soferului de a opera cu sistemul de tractiune integrala si sistemul centralizat de control al presiunii din anvelope.
Pana la urma, in filmulet se arata doar cum automobilul este tractat si nu este surprins momentul in care sa se arate cum soferul incearca din rasputeri sa scoata automobilul din nisip, iar acesta derapeaza in gol.
Orice automobil de teren care se afla in aceasta situatie avea sa impartase aceeasi soarta.
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 22 Mai 2014 - 00:13
Valeriu si Eugen0, may nu fiti ''rautaciosi'' ca primiti negative de la puristii marcii :)))) , in rest de acord cu voi......parca-i o struto-camila ''impaiata''.
1
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!