Regele drumului: Audi S8, cu 640 CP de la ABT
13 Mai 2014, 08:50
Puţini sunt cei, care ar putea să se plângă pe puterea standard de 520 CP a unui Audi S8, izvorâtă dintr-un motor V8 de 4.0 litri. Cuplul maxim standard,
de 650 Nm, nu este mai puţin impresionant, chiar dacă limuzina germană cântăreşte, la gol, 2,065 kg.
Atelierul german de tuning ABT, însă, şi-a produs să condimenteze şi mai mult lucrurile, luând la bază
versiunea împrospătată a lui Audi S8. Puterea motorul V8 a fost crescută de la 520 la 640 CP, iar cuplul maxim a crescut de la 650 la 780 Nm! Un asemenea potenţial avea să fie incomplet, dacă tunerii de la ABT nu
operau şi ridicarea limitei de viteză maximă la 280 km/h.

Iar pentru ca herghelia mărită de cai să sune şi mai frumos, tunerii i-au montat maşinii şi ţevi noi de eşapament, mai
sonore. Aspectul cu iz de tuning este subliniat de noile jante ABT de 21 de ţoli şi garda la sol coborâtă cu 25 mm. Cei care nu se vor încumeta să opteze pentru o dimensiune atât de mare a jantelor, pot alege şi roţi de 20 de ţoli.
PiataAuto.mdIlie Toma
8
5,336
GALERIE FOTO (9 IMAGINI)
COMENTARII (63)
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 13 Mai 2014 - 08:51
Batzoasa masina!
0
2
FromMoldova
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 09:24
Serioasa tare, am avut ocazia sa vad un s8 in Chicago. Limuzinele astea isi merita banii. bmw mai are de muncit mult si bine ca sa aiba seria 7-a cu o acceleratie de 3.5 sec.
2
1
FromMoldova
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 09:24
abt e cel mai vechi si cel mai buna reputatie are la tuning pentru automobilele vag
0
0
asdfasdfas
Altai, Mongolia
la 13 Mai 2014 - 09:38
darth vader :)
0
1
Dennis
Hânceşti, Moldova
la 13 Mai 2014 - 10:05
oho, super
0
1
Christian
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 14:02
FromMoldova raspuns gresit, Tuningwek a facut BMW Seria 7 ''BMW NR7s RS'' http://www.tuningwerk.de/ttwcmsdaten/bilder/bmw_06.jpg , care are 4.4 litri V8 x2 Turbo 720 hp si 1090 Nm 0-100 km/h in 3,5 sec plus la asta viteza maxima 350 km/h cu optiunea HighPerformance Break , asa ca BMW nu mai are de muncit . P.S. Audi e frumos dar apropo , MTM a facut Audi A8 4,2 Diesel la 410 Hp 900 Nm si viteza max 300 km/h .
2
2
501STL
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 15:35
ofticatul astaFromMoldova cam de cind a inceput sa comenteze numai prin bara a dato,ba cu ledurile,ba cu comentariile stupide de aici,ba ca m5 f10 o facuto pursisimplu,auzi nene? cam mirosi a invidie arsa.Sa iti zic un adevar?uite in familie am avut un A8 2006,3.0d ,quatro,nici nu se punea alaturi cu calitatea bavarezei E65 care am avuto inainte de ea,era o masina slaba din punct de vedere al fiabilitatii,cutia sa stricat si nea costat binisor,pin si am vinduto urmatorului posesor iam zis de problema pe suspensia din fata,ca noi unde nu am fost nu a pututo rezolva,si anume ca volanul deseori devenea foarte greoi in cotituri,si volanul in dreapta nu se dadea niciodata pin la capat,si nu mai zic de pielea de pe scaunele dinainte care a fost schimbate de fostul proprietar la 200 000 km,de pe volan si butoanele care erau roase,asa ca cu calitatea ai dato in bara tare,mai ales in comparatie cu bmw,apropo dupa ce am vindut A8 am cumparat 730 D F01,diferenta mare,si celeasi motor nu se simte aproape,iar in audi la stationare la semafor vibra foarte neplacut,asa ca nustiu nustiu.............
3
2
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2014 - 17:07
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 13 Mai 2014 - 17:50
Christian.
Tu faci diferenta intre 640CP și 720CP ??
Sau intre 780Nm și 1088Nm ??

Vreu sa vad bemveu cu cifrele lui acest Audi sa scoata 3,5.
Tuningwerk are 4466lbs , adica 2025kg - adica e mai ușurel.
Așa că..BRAVO AUDI
3
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 13 Mai 2014 - 17:53
Alifonso...nu compara 3 dizeli din epoca de piatră, cu S8 din 2014 ...
Ini compara el ...3.0 TDI ...șei mai dișovaia..era entry level așai?
2
1
Allvas
Călăraşi, Moldova
la 13 Mai 2014 - 17:55
Dau si eu o intrebare: CINE A VAZUT VREODATA BMW FIABIL: NEVER. In viata mea de cind traiesc la volan, unicul BMW 735 AKULA care mia placut, in rest, masina cu 4 roti. Sint fan AUDI, nu laud, am avut multe masini AUDI, pasionat de A6 Allroad, stiu ca are probleme dar dragostea e dragoste. Asa ca pot sa va spun clar, fiecare da prioritate gustului in cazul premium nicidecum realitatii. Inca odata repet, BMW nu a stiut sa faca motoare diesel si nu va sti niciodata, cititi comentariile profesionistilor.
2
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 13 Mai 2014 - 18:36
Robert: Din kite cunosc si imi aduc aminte intii A8 a iesit, apoi Phaeton care de fapt s-a dovedit a fi o masina cam nereusita. Deci Phaeton asa si ramine un A8 bugetar, insa cu o sumedenie de probleme... Bine ca au renuntat intr-un final la el.
0
2
FromMoldova
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 19:08
Christian eu vb de limuzine in serie ( s8 - asta nu e tuning mai tzaranule) , tu scrii tuning wek,,, astea is ateliere.. stai linistit : ca aici este si mtm si abt , care il lasa pe bmw cu buza umflata..
1
1
FromMoldova
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 19:16
Christi sint ateliere care au scos dintr-un audi din anul 92, cu motor de 2.2 ( uite atent) : 1100 de cai, si viteza maxima de 412 km/h : Audi urs4 ..daca sa vb de ateliere sint multe, abt - e cel mai vechi aproape din toate, si face numai la vag.. dar eu prefer atelierul polska sportmile.
1
1
FromMoldova
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 19:50
Robert phaeton? audi s8 e phaeton? :D daca e cumparat de vag audi, asta nu inseamna ca e vw :D uite ce acceleratie are un phaeton si ce are un s8 :D
1
1
Cyber
Briceni, Moldova
la 13 Mai 2014 - 19:58
Imi este interesant cat e top speed-ul fara limitatorul de viteza. Stie cineva?
Oare e mai performanta de cat M5 E60 (nu ma refer in cat prinde prima suta)?
0
2
FromMoldova
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 20:19
cyber depinde citi cai are masina , e60 mai mult de 340 nu cred
1
0
FromMoldova
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 20:20
way cyber esti din Briceni?
2
0
Cyber
Briceni, Moldova
la 13 Mai 2014 - 20:30
Da.

...pai M5 E60 atinge aceasta viteza cu 507 HP, fara tuning sau ceva de felul acesta.
0
0
FromMoldova
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 20:32
inseamna ca mai mult nici nu poate ;D
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 13 Mai 2014 - 20:56
Cyber....tu iti aduci aminte? M5 E60 ...in a 7-a viteza tusaste peste 300km/h...are undeva peste 6500RPM..pana la 8250 ehehee ...chiar interesant cit timp trece de la 300-330km/h...dovdesc s fac o baie de 20minute ...si asta pe LOC DREPT. la deal face un......
340km/h pentru M5 E60 -- nu cred...
Cel mai frumos si bun M5 cred ca a fost E39
2
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 13 Mai 2014 - 20:58
Cyber...E60 face 507 cai putere din cauza capacitatii motorului de a se tura la 8000+ RPM ...atit.
El viteza maxima are, da peste 300 anume din cauza asta...5.0 litri si peste 500 CP....
da pana ajunge el la ea....
ce inseamna la tine "mai performanta decat E60" ?
1
0
FromMoldova
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 20:59
vezi cyber , ti-am zis si eu :D Eugen are dreptate perfecta :) PS: eu tot prefer numai seria e30 si e39 la bmw , restul pina acum is rahaturi :D
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2014 - 21:12
FROMmoldova: Eu as baga toate modelele BMW de la TDS incoace, ar iesii o ''veritabila tocanita'' :D
2
2
FromMoldova
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 21:33
Robert , da sa nu discriminam bamvashnishii :D
3
2
FromMoldova
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 21:34
vanus , hreanus :D ce poate sa mai faca bmw ? :D
4
2
FromMoldova
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 21:34
vanus , hreanus :D ce poate sa mai faca bmw ? :D
4
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 13 Mai 2014 - 23:22
Care e sensu sa ai doar viteza maxima inalta ?
Tu mergi doar pe autobahn-uri ??
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 14 Mai 2014 - 00:20
FromMoldova: Bhemveistii sunt oricum ''discriminati'' intr-un mod marsav de finantistii din conducerea brandului Bavarez. Numai ca ei sunt atat de ametiti incred cred tot ce le scapa acestora din gura :D :D
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 14 Mai 2014 - 00:21
incred= incat cred ......scuzati
3
0
Cyber
Briceni, Moldova
la 14 Mai 2014 - 07:33
Am intrebat din curiozitate care ar fi viteza maxima la acest model... si din nou sa inceput:))
Am pus o intrebare cu scopul de a primi un raspuns matur... dar in zadar.

Off Topic:
@FromMoldova, @Robert, @Eugen0 sunteti cumva rude? Frati?
Oricum felicitari, aveti multe in comun:))
2
2
501STL
Chişinău
la 14 Mai 2014 - 08:54
Cyber,da corect,cel mai mult in comun au invidia aia arsa,nul vezi pe ivanof ca tocmai si profilele le incurca cind abereaza :D
1
3
FromMoldova
Chişinău
la 14 Mai 2014 - 09:20
Care invidie? Cum poti sa invidiezi un rahat de masina?
Pur si simplu nu merita apreciata masina asta chinezeasca, de ce iti pare ca bmw are probleme.cu cabluri? Pentru ca-s fabricate in Moldova la Balti, iar restul bmw e facut in China :)
4
2
Christian
Chişinău
la 14 Mai 2014 - 15:39
FromMoldova , ''Serioasa tare, am avut ocazia sa vad un s8 in Chicago. Limuzinele astea isi merita banii. bmw mai are de muncit mult si bine ca sa aiba seria 7-a cu o acceleratie de 3.5 sec.'' da asta cine a scris , ? s8 stock are acc 4,2 dar nu 3,5 si nu 640 hp asa ca in primul rind eu nus taran dar tur esti , zici ca tuningwerk e atelier de tuning dar abt cei ? + la asta bmw ala e 750 modificat daca era 760li ingenere avea sa aiba acc 3,2 sec si plus la asta audi e s8 dar bmw e simpla nu are ''m760'' fata de audi ca are s8 , concurentul lui 760li e audi a8 l w12 6,3 dar nu s8 , s8 din categoria sport , si uite bmw simpla doar cu un tune dar audi cu tune din fabrica + abt si bmw la intrecut pe audi , si Robert , ce vrei sa zici cu hp ? si mustang gt are 412 hp dar charger 470 si mustangul e mai rapid , si ? chargerul are mai multi hp dar pierde asa ca nu tot timpul conteaza hp , inteleg daca bmw avea 900 hp si audi 600 avea sa ai dreptate dar aici nu ai dreptate , ps FromMoldova daca esti zadrot in audi , fii mai departe dar repsecta si alte marci de masini , apropo de china bine ca bmw se fabrica dar audi nu se fabrica ? sau cu cablurile , la audi vrei sa zici ca nu tot in md le fac ? , mai bine taci inainte sa deschizi gura , si hai noroc in viata .
1
1
501STL
Chişinău
la 14 Mai 2014 - 16:33
Christian,From Moldova asta e prea obsedat ca sa mai stie sa respecte si altceva ......da el le licheste bine di tat,ba cu M5 F10,ba cu Ledurile,ba ca BMW NR7s RS e cu thuning da audi S8 de la ABT nu e cu thuning,ce ratat.
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Mai 2014 - 17:11
Christian

Care-i pontu la denumiri?? Pontu baji "S-Line" ca iaca "tuning din fabrica+tuning nu din fabrica" ??

La tine ajunge faptu ca "cit de tunat e " tot conteaza ??

Eu una zic: Audi S8 ABT , mai greoi, mai slab și la moment, și la putere, și i-o tras-o lu Tuningwerk , cu acelaș timp..

Audi S8 STOCK: 0-60mph , 3,5 secunde -----> http://m.motortrend.com/roadtests/sedans/1210_2013_audi_s8_first_test/

2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Mai 2014 - 17:20
Audi S8 stock:
Aici 3.9s ----> http://www.topspeed.com/cars/audi/2014-audi-s8-ar158499.html
Aici 3.5s ----> http://m.motortrend.com/roadtests/sedans/1302_2013_audi_s8_vs_bmw_alpina_b7/
Aici 4.0s ----> http://www.caranddriver.com/reviews/2013-audi-s8-first-drive-review
Aici 3.9s ----> http://cars.findthebest.com/q/4054/4232/How-fast-is-the-2014-Audi-S8-4-0-TFSI-from-0-60-mph
Aici 3.8s ----> http://www.autorooster.com/0-60-times/audi/audi-s8/

Poftim Audi A8 stock
4,2s ----> http://www.topgear.com/uk/audi/a8/road-test/s8-driven
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Mai 2014 - 17:27
CHRISTIAN:
Ford mustang GT : 0-60 : 4,5s (420CP/529Nm/ 1600+ kg)
Dodge Charger SRT8: 4,7s (470CP/638Nm/ 1980kg)
Simț diferența?? 1631kg ș 1980kg ??
Ș la 0-60mph , il rupe cu cit ?? Cu 0,2 milisecunde ?? Haha
Ș cu cit? Are numa 50CP în plus :D
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Mai 2014 - 17:27
0,2 secunde*
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 14 Mai 2014 - 19:56
Vaiii, ma doar capul, mintea si ochii, la ce vad p'aici. Unii au cam chiulit de la orele de gramatica, mi-e tare greu sa le citesc postarile pana la capat fiidca imi obosesc ochii .
@Cyber, sa-ti fie rusine ca nu esti in stare sa legi cateva cuvinte intr-o propozitie, domnule, acelasi argument si pt userii : 501stl si ChristianOUV.
2
1
FromMoldova
Chişinău
la 14 Mai 2014 - 21:26
baieti eu am scris de s8 , nu am scris de s8 abt.. audi s8 --> e masina stock, dar christi nu ai grija am mers eu si in bmw si in audi si stiu ce prezinta, am prieteni care au bmw ( inafara de probleme cu cleme si cu turbina ) , mai are si probleme cu airbagul, sigur sa fi fost si motor 3 benzin ap precis ca avea probleme si cu motorul.
Christi tu macar te-ai uitat unde se fac cablurile la audi? PS: sa-ti spun?
1
1
FromMoldova
Chişinău
la 14 Mai 2014 - 21:27
way alfonia cum poti sa zici ca audi s si rs ,, asta nu e stock...tot e stock tot e scos din fabrica.. pur si simplu alt motor sta, si acest motor e stock. stii ce inseamna tuning?
3
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Mai 2014 - 00:03
FromMoldova ...lasa-i , eu le-am dat toate sursele de informatie cu privire la toate chemarile lor...
Stii ce ai facut? N-au spus nimic referitor. Stii, parc-au trecut cu vederea :D :D ..
S-o facut chiori :D ...
O bagat coada intre chișioare baieții
2
0
501STL
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 00:39
"inafara de probleme cu cleme si cu turbina" :D ,"mai are si probleme cu airbagul" .............si cu asta e spus totul.from Moldova pun pariu ca mai multi de 17 ani nu ai.................am vazut zilele astea un BMW e39 ,cu numere CS(Causeni),roata din stinga fata era R13 ,restu nu am dovedit sa le vad da spun una ca erau toate diferite una de alta,aripa fata stinga era visinie(masina era albastra metalic,numa ca metalic in documente :D ) ,"cihoale pi sidenii si ruli" si stecle"negre" ,flagu moldovei pe "tarpeda" si "magnitafon di asita care esi ecranu in sus" ,probabil era si la gaz ca lucra tare aiurea motorul(asta stateam la semafor),si pe urma hop so trezit ca lui ii trebu la stinga si la rosu o trecut frumos necatind al faptul ca este semn obligator la dreapta,si cind "io ftapito" ap imi curgeau lacrimile de zimbete si la majoritatea care erau pin preajma..........................ce am vrut sa spun cu asta ,nu era prietenul tau cu "clemele:" ? mda,eu nu mai pot ,miine imi impart comentariile de aici cu colegii mei de servici ,pun pariu ca fac atmosfera de dimineata :D .Pasi afara !!!
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Mai 2014 - 10:18
FromMoldova , ian pune pariu oficial, pe casa lui si, masina lui ( daca o are).
Omu vre pariu :D

Alfonus, pui pariu ș cu mine? Daca mai ai ceva avere :D
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Mai 2014 - 10:20
La lucru s lucreaza, da nuu... Cred ca is alde tine.

Pe ce ruta lucrezi?
2
0
FromMoldova
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 10:54
way Alfonea , eu ti-am scris pe in club, pe ce masini am mers eu, tu nici in visuri nu ai mers, si nici nu le-ai vazut, am fost si in Germania, America, de-am poti sa-ti dai seama ce virsta am.
Eu permanent o sa fac , ce am facut si anterior, PS: ma pish pe bmw
2
1
FromMoldova
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 10:57
Pentru alfonea, sa nu te miri, pentru ca bmw nici sa iasa din noroi si zapada nu e in stare, nemaivorbind de a trage un avion , de zeci de tone
PS: https://www.youtube.com/watch?v=K6fzSVbB_p4 q7 v12 tdi trage un avion
2
0
FromMoldova
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 11:21
Eugen nu este rost sa vb cu ei :D pentru ca bmw niciodata nu o avut o viteza maxima de 400 de km/h, o acceleratie sub 3 secunde :D si ei mai zic эm пaver :D
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 15 Mai 2014 - 12:18
Va puneti mintea degeaba cu 501STL, eu cred ca stiu de la ce vine STL, cred ca este o caracterizare de-a lui
STL= Sunt Tampitul Lumii................:D :D
4
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Mai 2014 - 14:05
Az am fost in oras...am vazut un C-Class, C180 mai exact... Pe gaz era ..
Erau incleiete "C63 AMG "
Pe altu, un Mercedes W211. Era mutat "CDI" in stinga linga "E220" , si le stinga --- "EVO"
Aaahahahahaha
Cit de obsedaț sint aiștea ...:D
Hahaha...ca și cum, ai cumpara un Camaro V6 , și ai incleie pe el peste tat "ZL1"
Sau "HPE1000" hahahahaha
3
1
Christian
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 16:23
Eugen0 , 0-60 mph si 0-100 kmh sunt diferite si bmw 760Li face 0-60 mph in 4,2 , si apropo crezi ca nu stiu cei aia s-line ? sunt 2 lucruri diferite s line e un fel de packet precum amg packet sau m packet , dar camaro de la alandi tot are incleiet hpe600 dar e stock , si FromMoldova eu cind am zis tuning de fabrica am avut in vedere nu tuning cum intelegi tu dar versiunea sport , + la asta iau mai pus abt dar bmw era 750Li fara nici un fel de m sport sau ceva de genul asta , si tuningwerk iau pus si iata ca bmw la ajuns pe audi ba chiar la intrecut la viteza , si un audi a8 diesel cu 410 hp a ridicat mai mult decit s8 asta care este deja sport si + 130 hp , si ai zis ca bmw niciodata nu a avut 400 km/h , dar zimi un audi care a avut viteza max 370 macar , bmw g power hurricane rrs care a facut record , cel mai rapid sedan 372 km/h nici brabus e v12 nu la batut , care a facut 370 km/h dar acum zimi un audi care e tunat de un atelier official si care a ridicat 370 km/h .
0
2
Christian
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 16:30
Eugen0 , mai gindestete ca audi e awd , dar bmw rwd si pe urma sa vorbesti
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Mai 2014 - 16:47
Christian, mai sus , FromMoldova ț-o pus un link.
418km/h ..

Referitor la 0-60mph - da, este diferenta intre asta si 0-100.

Ești in urma cu noutatile.
Camaro de la alandi, urmeaza sa aiba ceva mai mult de 600CP.
Și bine ca ai vazut tu un singur Camaro...
Da eu vad zilnic d-astea pe mertz/bmw.

Vad ca n-ai inteles. De ce te legi de denumiri?
Rezultatul final coneteaza nene. Daca unu ia A8 și-l modifica, o sa aiba mai putini bani de cheltuit, decat daca ar fi luat S8 de ex. De ce naiba te legi ?? Ce are coada vacii cu ștampila primariei?

Mai gindeste-te ca Jeep Grand Cherokee Se porneste cu 4x4 ș continuă cu 4x2.
Lasam BMW-u. What about 850 S BRABUS 4x4 ???
Sa vad ce o sa-mi spui...
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Mai 2014 - 16:49
Pardon: mai putini bani cheltuiti pe modificarea lui S8 , si mai multi pentru A8 ....
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Mai 2014 - 17:26
CHRISTIAN, de ce G-Power nu participa la Moscow Unlim500+ ??

Unde ai sa mergi tu cu 372km/h ?? Mergi in fiecare zi pe autobahn ??
El s razganeste pana la 372km/h in jumatate de ceas...

Hurricane RR are 800CP și 800Nm ..fuu!
El are 2 compresoare centrifugale ASA T1-316 , și ele fac full-boost la 8000RPM. Vaaai ce pacat, cind ajungi la turatia asta, trebuie sa schimbi viteza, vaai ce pacat, la 6500RPM-7000 , full-boost nu mai este..

Fu, lo luat pe RS , io pus in loc de T1-313 , T1-316 ș vperiot...RR
0-300km/h 25,6 secunde. ( mai putin de 1800kg)
Chrysler 300C SRT8 700CP , Unlim500+ - 0-302km/h în 31.3 secunde (peste 2000kg)

Da daca era 300C cu sub 1800kg și nu 700CP , da 800 ??
2
0
FromMoldova
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 19:46
Christian, rs6 mrc , rs6 sportmile si in curind rs6 mtm c7 o sa aiba vitez max 380
2
0
FromMoldova
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 19:49
Cristi tu vrei sa spui ca acele 4 secunde diferenta intre rs6 mtm si gpower e din cauza tractounii? Se primeste ca 3.4 sec + 4 = cam 7,4. Pai ce acceleratie are pina la 100?
2
0
501STL
Chişinău
la 16 Mai 2014 - 14:25
FromMoldova,privesti DTM ? acolo participa BMW,MERCEDES,AUDI, acolo ei fac masini pentru timpi 0-100 si invers si tot asa ,si cine a fost cel mai bun?da nu comparati voi aici masini din diferite categorii,m5,g power,S klass,a8 si rs si ss si rr si nustiu ce ,voi singuri nu stiti ce vreti,stati si scriti ca oile si nica tolc...................
0
1
Christian
Chişinău
la 16 Mai 2014 - 15:17
Eugen0 desigur camaro are aproape 600 hp , de aceea are inlcleiet hpe600 cu mai mult de un an in urma si seful lor de la alandi la testat pe dyno cu vreo 3 luni in urma si a zis ca e aproape stock , de acea ca are 600 hp da ? camaro ss stock are 600 hp ? si crezi ca de grand cherokee srt8 numai tu stii ca cind se proneste e 4x4 dar pe urma 4x2 si aprope ce transmisie are srt8 al tau si de ce porsche 911 care a ridicat 400 km/h+ la moscow unlim500+ sa stricat ? la brabus 850 sau g power ridica curat 350 si 370+ fara sa se strice , tu si cu FromMoldova impreuna sunteti doi invidiosi pe mercedes si bmw si scrieti tot felul de rahaturi numai ca sa injositzi marcile , pu mine de ex audi e bun dar nus asa de zadrot ca voi sa scriu tot felul de fignele ca sal sustin si sa ma sporesc sa are cu atitia cp mai mult sau nm sau kg, audi tot timpul va ramine mai jos fata de mercedes si bmw si nu incercati sai ridicati rankul ca nu veti reusi .
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 17 Mai 2014 - 00:17
Ai mai vre tu sa fie...
Dupa ce de 100 ori am facut treaba pe ele, sa le mai invidiez ??
NICI MACAR N-AM CE INVIDIA !

Băi, om normal ce ești? Iți spun inca odata:" esti in urma cu noutatile" --- rederitor la Camaro.
Da, au pus HPE600 cind era stock - cu 406CP.
Dar tu nu stii , că acest Camaro a suferit modificari, și la motor?
" 2.9L Whipple" iți spune ceva ??
Șap ț-am zis. Ai gasit tu un Camaro , un SINGUR Camaro, da eu ț-am zis, eu zilnic vad incleiet pe mertzuri sau bmwuri alde "am pauă" sau "evo" sau "amg" sau "brabus" pe diesel-uri sau pe gaz :D ....

Hai lasa jalea...

PS: Nu ma intereseaza ce a pațit 911-ul...eu nu-s cu Porsche-urile.
Tu spui ca 850 S nu se strica ...nu zi "hop" pana nu ai sarit te rog...
Ai intretinut vo unu? Ai intretinut vreodata un G-pauă ?? Ca sa vezi ce se strica, cit de des se strica ??
Ai vreun cunoscut care are asa ceva ??

Cum o zis si Anton: "турбо гавно"
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 17 Mai 2014 - 00:22
Tu spui ca spun rahaturi.
Da tu nu spui rahaturi? Ce dai vina pe mine??
Concret, ce rahat am zis ??
Mai jos fa o lista asa.. 1,2,3,4....la rind, concret, ce am zis...

Marcile singure s-o injosit.

Ai vazut test cu M3/M4 ?? Ce rahaturi...apeși gazu și robotu intirzie - hahaha ....
Turbo gavno ....da M5-u ?? Davidîci...plînje saracu....
La 120 grade lucreaza hahaha ....turbo pucuri..
1
0
FromMoldova
Chişinău
la 18 Mai 2014 - 20:29
Pai asta e problema principala la noul f10 m5 se inalzeste repede
1
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!