Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Al 13-lea an consecutiv Toyota îşi menţine titlul celui mai valoros brand auto!

11 Octombrie 2016 - 12:05
Denis Godorozea
Al 13-lea an consecutiv Toyota îşi menţine titlul celui mai valoros brand auto!
Pentru al 13-lea an consecutiv, producătorul nipon Toyota îşi menţine titlul celui mai valoros brand auto din lume! La cea de-a 17-cea ediţie anuală al studiului Interbrand, a fost dezvăluit Top 100 cele mai valoroase branduri din lume pentru anul 2016, în care Toyota a ocupat poziţia a 5-a în clasamentul general, după Apple,

Google, Coca-Cola şi Microsoft, devansând pe cei de la IBM, care au coborât pe poziţia 6-a.

Având o valoare de 53.58 miliarde de dolari, cei de la Toyota au devansat pe cei de la Mercedes-Benz, BMW,

Honda, Ford, Hyundai, Audi, Volkswagen, Nissan, Porsche, KIA, Land Rover, MINI şi Tesla. Pentru prima dată în istoria studiului Interbrand, în Top 100 intră compania Tesla Motors, cu o valoare de 4.01 miliarde de dolari. În tabelul de mai jos puteţi vedea topul celor mai valoroase branduri auto, valoarea acestora şi diferenţa în procente faţă de anul trecut, după care urmează şi tabelul cu Top 100 al tuturor celor mai valoroase branduri din lume.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (2 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter