Chevrolet aduce la SEMA muscle-car-uri clasice şi moderne!
1 Noiembrie 2016, 10:45
La SEMA Show cei de la Chevrolet au adus câteva exemplare Camaro modificate, dar şi un exemplar clasic Chevelle din anul 1969! Noul Chevrolet Camaro Turbo AutoX combină propulsorul turbo de 2.0 litri, cu un
substrat tehnic adaptat circuitelor de curse. Astfel, acesta primeşte suspensia sport ce coboară garda la sol cu 20 mm, stabilizatoare mai groase, bucşe mai rigide şi elemente de ranforsare. Acest exemplar mai dispune şi de jante de 20 de inch
„încălţate” în cauciucuri Goodyear cu dimensiunea 285/35 ZR20, sistem de frânare cu discuri de frână de 370 mm şi etriere în 6 pistoane pe axul faţă, în timp ce propulsorul primeşte sisteme sport de admisie şi evacuare.
Exteriorul este condimentat de culoarea Shock Yellow liniile argintii şi negre, capotă ventilată, splitter faţă, spoiler spate şi un difuzor spate.
Interiorul este căptuşit în piele neagră, volanul dispune de piele întoarsă, planşa de bord vine cu inserţie din fibră de carbon, iar pentru siguranţă pe circuit sunt instalate centurile cu prindere în 5 puncte.
Al doilea exemplar este Camaro SS Slammer Concept. Fiind bazat pe versiunea dotată cu V8-ul de 6.2 litri
şi 461 CP, acesta este transformat
de parcă într-o jucărie HotWheels, dotată cu jante extrem de mari,
care schimbă radical proporţiile maşinii. Pe axul faţă al acestui
Camaro SS Slammer sunt
instalate jantele cromate de 22 de
inch „încălţate” în cauciucurile cu dimensiunea 245/30 R22, în timp ce pe axul spate au fost instalate jante de tocmai 24 de inch cu cauciucuri 275/25 R24! Garda la sol a fost coborâtă radical cu ajutorul unei suspensii pneumatice.
Pentru un efect şi mai spectaculos, caroseria a fost vopsită în trei straturi într-o culoare unică numită Dazzling Black, primind şi un kit aerodinamic discret. Blocurile optice sunt fumurii, iar interiorul a fost retapiţat în piele roşie Adrenaline Red.
Imensul V8 de sub capotă a primit şi un sistem de evacuare sport, care reduce rezistenţa cu 25%, faţă de sistemul de evacuare standard.
Cel mai interesant însă, este vechiul Chevelle din 1969 numit Slammer, realizat în acelaşi stil cu Camaro SS Slammer Concept, însă cu o puternică doză de muscle-car clasic! Această doză de muscle-car adevărat o oferă şi unitatea LT1, regăsită şi sub capotele modelelor Corvette Stingray şi Camaro SS, care datorită unor arbore cu came performante şi sistem de evacuare sport, dezvoltă 542 CP sau cu 81 CP mai multă putere! V8-ul este cuplat la transmisia automată
SuperMatic 4L75-E.
La exterior Chevelle Slammer vine cu un o caroserie revizuită, jante cromate de 18 inch pe puntea faţă şi de 20 de inch pe puntea spate, în timp ce garda la sol a fost redusă cu ajutorul suspensiei pneumatice. Sistemul de frânare cu etriere în 6 pistoane pe
puntea faţă sunt preluate de la Camaro SS. Pentru un aspect agresiv, exteriorul a fost vopsit în culoarea neagră, iar interiorul căptuşit în piele roşie.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
2,146
GALERIE FOTO (10 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!