Rolls-Royce nevoiţi să excludă un spot publicitar din emisie din cauza încălcărilor RCR!
12 Decembrie 2017, 15:56
Noul Rolls-Royce Phantom, aflat la cea de-a 8-a generaţie a fost lansat de curând pe piaţă, iar producătorul
a şi lansat mai multe spoturi publicitare pentru a evidenţia caracteristicile şi dotările uimitoare a limuzinei.
Producătorul va fi nevoit, însă, să excludă un sport publicitar din grila de emisie a posturilor TV! Această decizie a fost cauzată de pretențiile asociaţiei auto britanice pentru secvenţa video unde interpretul Skepta scoate în evidenţă izolarea fonică desăvârşită a noii limuzine mai devreme britanicii au caracterizat noul Phantom drept cel mai izolat automobil la nivel mondial în maşină sunt folosite 130 kg
de material antifonic, sticle duble de 6 mm şi cauciucuri speciale Silent-Seal.
În secvenţa video, produsă în Elveţia, apare interpretul Skepta, care transformă interiorul noului Phantom într-un studio de înregistrare audio şi chiar cântă o piesă, în timp ce limuzina circulă pe drumurile elveţiene într-o linişte absolută. Până aici totul pare a fi în regulă, însă interpretul şi colegul
său circulă pe scaunele spate a limuzinei fără a cupla centurile de siguranţă, ceea ce este interzis de regulamentul circulaţiei rutiere din Elveţia.
Astfel, Secvenţa video va fi exclusă din grilele de emisie a posturilor TV şi va fi ştearsă de pe postul oficial yotube.com a producătorului britanic.