Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Audi City: un nou concept de showroom îşi face debutul

18 Iulie 2012 - 07:48
Ilie Toma
Audi City: un nou concept de showroom îşi face debutul
Showroom-urile clasice nu mai sunt suficiente pentru mărcile de top. Cei care se află pe poziţiile de lideri în inovaţie şi tehnologie privesc în viitor şi ne aduc noi concepte de showroom-uri, sugerându-ne cum poate arăta viitorul vânzărilor de automobile. Audi nu se limitează doar la schiţe şi idei, însă, ci a dezvăluit la Londra primul său showroom într-un format inovativ, numit Audi City.

Chiar dacă e un brand premium, Audi nu s-a sfiit niciodată de cuvinte precum eficienţă, sau utilizare raţională a resurselor, considerate cândva incompatibile cu statutul de marcă premium. Noul showroom demonstrează încă o dată că progresul vine acolo unde IQ-ul este înalt, iar raţiunea poate genera soluţii eficiente şi inovaţionale. În noul format de showroom Audi, maşinile nu mai sunt expuse în mod clasic pe o suprafaţă imensă.

Ba dimpotrivă, showroom-ul are dimensiuni neobişnuit de compacte. Unde sunt maşinile, atunci? Ei bine, întreaga gamă de modele Audi este disponibilă în format digital sub un singur acoperiş. Showroom-ul dispune de un display imens pe unul din pereţi, iar clientul interesat stă în faţa acestuia şi îşi poziţionează picioarele într-o zonă specială, de unde, prin simple mişcari într-o direcţie sau alta, poate întoarce imaginea automobilului afişat pe perete. Maşina este reprezentată la scară reală şi poate fi configurată în regim real cu toate combinaţiile de culori şi echipamente disponibile, astfel încât clientul îşi poate vedea „aproape pe viu” aspectul maşinii dorite de el. Mai mult ca atât, tehnologiile despre care clienţii aud de obicei doar un şir de abrevieri, precum TDI, TSI, ESP; LED, pot fi aici prezentate în detaliu, făcându-se astfel mai uşor de înţeles şi intuit pentru clienţi.

Showroom-urile Audi City vor avea specia- lişti de un nou tip, numiţi manageri de relaţii cu clienţii. Aceştia vor fi punctul de contact al clien- tului cu lumea Audi, de la primul interes manifestat de client până la consultaţii post-vânzare. De asemenea, pentru ca personalul noilor showroom-uri să fie cât mai capabil să inducă publicul în lu- mea digitală Audi, pro- ducătorul german va oferi training-uri spe- ciale pentru angajaţii din showroom-uri, iar la angajarea acestora se va da preferinţă mai ales persoanelor cu studii în IT, dar care manifestă şi abilităţi avansate de comunicare.

Fiecare showroom Audi City va fi conectat cu reţeaua clasică de dealeri, prin care va efectua comenzile maşinilor şi va asigura aspectele tehnice ale mentenanţei automobilelor. Până în 2015, Audi planifică să inaugureze cel puţin 20 de astfel de showroom-uri de format nou, în cele mai mari oraşe ale lumii. Dimensiunea compactă a showroom-urilor de tip nou le permite acestora să fie prezente în cele mai aglomerate şi populare zone urbane, aducând mesajul mărcii mult mai aproape de viaţa socială a locuitorii marilor oraşe.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter