Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Novitec a pregătit condimente savuroase pentru Ferrari F8 Tributo! Supercar-ul poate concura acum cu Bugatti

10 Iunie 2020 - 08:57
Denis Godorozea
Novitec publică primele imagini şi informaţii despre pachetul savuros de modificări pregătit pentru Ferrari F8 Tributo — nemţii nu s-au limitat la o singură latură de tuning, dar au ţinut să modifice aspectul exterior, cât şi performanţele supercar-ului italian. Datorită actualizărilor, F8 Tributo ajunge în liga hypercar-urilor de top, de talia Bugatti sau Keonigsegg.
Ei bine, să le luăm pe rând! La nivel de design exterior Ferrari F8 Tributo a obţinut un set nou de jante, de dimensiuni şi mai generoase — jantele standard de 20 ţoli au fost înlocuite de modelul NF9, livrat de Vossen, pe puntea faţă de 21 ţoli, şi pe puntea spate de 22 ţoli. Jantele noi sunt încălţate în anvelopele Pirelli P Zero 255/30 ZR 21 şi, respectiv, 335/25 ZR 22. Ei bine, vor fi disponibile şi jante de 20 şi, respectiv, 21 ţoli (probabil pentru cumpărătorii din ţările CSI). Clienţii pot alege una dintre cele 72 nuanţe pentru jantele noi.
De cea mai mare atenţie din partea tunerilor s-a bucurat substratul tehnic — Ferrari F8 Tributo a beneficiat de un sistem de evacuare nou, mai sonor şi mai suculent, cu tobe de inox cu izolare termică pentru a reduce din temperatura motorului. Bineînţeles, sistemul de evacuare nou este ajustabil pentru ca clienţii să nu să se pomenească într-o situaţie similară cu proprietarul unui Mustang sonor din SUA.
Tunerii susţin că au reuşit să îmbunătăţească şi ţinuta de drum a supercar-ului italian prin înlocuirea arcurilor originale cu unele noi, ce mai coboară garda la sol cu 35 mm. Această modificare este inclusă doar cu un sistem electronic de ajustare a gărzii la sol pe puntea faţă cu până la 40 mm, pentru a permite maşinii să treacă peste denivelările artificiale. În caz că maşina nu a fost echipată cu acest sistem din uzină, cei de la Novitec vor include un sistem propriu.
Benzinarul biturbo V8 de 3.9 litri a fost înzestrat cu unitatea de control N-Tronic, ce a adus un surplus de 67 CP şi 112 Nm, până la o putere maximă de 787 CP şi 882 Nm. În noile condiţii supercar-ul italian este capabil să accelereze până la 100 km/h în 2.7 secunde, conform estimărilor tunerilor, pe când în varianta de serie F8 Tributo execută acelaşi exerciţiu în 2.9 secunde. Totodată, tunerii promit o viteză maximă mai mare, fără a specifica cifra exactă, atunci când în mod normal supercar-ul poate atinge cel mult 340 km/h.
Într-un final, Novitec promite să lanseze şi un pachet de modificări aerodinamice pentru Ferrari F8 Tributo, ce va fi prezentat mai târziu. Pentru interior tunerii germani propun retapisarea suprafeţelor standard cu piele şi Alcantara.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter