Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Porsche Cayenne GTS va fi mai rapid decât Turbo S E-Hybrid cu modificările aplicate de TechArt

28 Decembrie 2020 - 17:39
Denis Godorozea
Atelierul TechArt prezintă noile sale creaţii pe baza sportivelor Porsche. De această dată germanii au pus mâna pe Cayenne şi Cayenne Coupe în motorizările de mijloc GTS. Datorită modificărilor aplicate, însă, acestea vor deveni mai rapide decât variantele hibride de top, Turbo S E-Hybrid.
Modificările stilistice nu sunt prea evidente, or în interpretarea GTS cele două SUV-uri sportive dispun de un exterior agresiv din start. Astfel, pachetul de tuning TechArt se rezumă la lamele mai mari pe bara frontală, difuzor nou, integrat în bara de protecţie spate, dar şi două eleroane integrate pe partea de sus şi partea de jos a lunetei. Adiţional la acest pachet poate fi comandată o capotă din fibră de carbon cu incizii de aer incluse, dar şi tradiţional pentru pachetele de acest gen — jante originale cu dimensiuni cuprinse între 22 şi 23 ţoli.
Posibilităţile de personalizare a ambianţei interioare sunt limitate doar de imaginaţia clientului, or aici TechArt oferă un portofoliu generos de tipuri de tapiserie, volan cu design original, inserţii decorative din fibră de carbon şi aluminiu, iar toate acestea într-o varietate imensă de culori.
Cea mai interesantă modificare ţine de compartimentul de sub capotă. Pentru benzinarul turbo V8 de 4.0 litri germanii oferă unitatea de control Techtronic, ce aduce un surplus surprinzător de 180 CP şi 250 Nm, astfel încât motorul va livra un maxim de 640 CP şi 870 Nm, deci chiar cu 90 CP şi 100 Nm mai mult decât oferă variantele de top de serie Cayenne Turbo. Turbo S E-Hybrid va fi, totuşi, ceva mai generos în putere — 680 CP şi 900 Nm.
Acest surplus se suprapune şi pe capacităţile dinamice, or cele două SUV-uri pot accelera acum până la 100 km/h în doar 3.6 secunde, viteza maximă constituind 300 km/h. Astfel, chiar şi cu o diferenţă de putere în favoarea versiunii hibride de top, monstrul creat de TechArt va fi mai iute cel puţin într-o cursă de drag racing. Alte modificări tehnice includ suspensii noi cu amortizoare şi arcuri originale, ce aduc şi o gardă la sol micşorată.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter