Potrivit ultimului comunicat de presa venit de la compania Daimler AG, germanii au decis sa-si concentreze propriile pozitii in India, iar astfel, consiliul de administrare a ajuns la concluzia ca cota de 5.34 % detinuta in compania Tata Motors nu mai este necesara. Mercedes-Benz a comercializat in India pe parcursul anului 2009, doar 3.200 exemplare, insa compania are mari sanse sa inregistreze un rezultat mai bun in 2010, comercializand deja 800 exemplare in primele 2 luni ale anului curent.
Chiar daca vorbim de o cota parte nesemnificativa, doar de 5.34 %, actiunile companiei Tata Motors au crescut foarte mult pe parcursul anului trecut, in special atunci cand au demarat vanzarile masinii de 5.000 Dolari SUA Tata Nano, model care este in mare voga acum in India si in tarile din regiune. In asa mod, in urma acestor cresteri la bursa, Daimler AG va incasa o suma de 300 mln Euro pentru cota de 5.34 %, cea pe care a vandut-o de curand mai multor grupuri de investitie.