Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Cărămida zburătoare: primele imagini cu Mercedes-Benz G63 AMG şi G65 AMG

20 Aprilie 2012 - 17:16
Ilie Toma
Cărămida zburătoare: primele imagini cu Mercedes-Benz G63 AMG şi G65 AMG
Se pare că Mercedes-Benz nu-l va pensiona pe Gelandewagen prea curând, pentru că germanii ştiu că nu poate fi creat un succesor mai bun decât actualul model, produs de 33 de ani încoace. În schimb, Gelandewagen beneficiază în mod constant de actualizări tehnice, care îl menţin în pas cu performanţele curente ale mărcii germane.

Atunci când a fost anunţat ultimul facelift al lui G-Class, germanii au anunţat că renunţă la vechiul G 55 AMG şi introduc două noi versiuni – G 63 AMG şi G 65 AMG, însă nu au oferit nici o imagine a noului Gelandewagen AMG. Acum, însă, au fost publicate primele imagini oficiale cu G 63 AMG, iar ceva mai târziu vor apărea şi fotografiile lui G 65 AMG. Astfel, ediţiile AMG ale noului Gelandewagen se desoebesc prin bare de protecţie extrem de agresive, cu prize de aer supradimensionate, dar şi printr-o grilă a radiatorului diferită. Jantele standard pentru ediţiile AMG măsoară 20 de inch, încălţate în anvelope 275/50 R20. De după jante se pot zări şi etrierele frânelor, vopsite în roşu aprins, preluate de pe ML 63 AMG. Chiar dacă prizele masive de aer din partea frontală a lui G 63 AMG vă pot

G 63 AMG vă pot părea simple soluţii de design agresiv, acestea au, de fapt, roluri destul de importante. Priza centrală răceşte radiatorul de ulei, iar cele laterale răcesc intercooler-ul şi turbina. Cel mai probabil, vă veţi întreba prin ce se vor deosebi la exterior ediţiile G 63 AMG şi G 65 AMG? De fapt, elementele distinctive exterioare nu sunt prea multe la număr. Pe aripile lui G 63 AMG va fi prezentă inscripţia „V8 BITURBO” şi „G63”, iar pe cele ale lui G 65 AMG – „V12 BITURBO” şi „G65”. Şi jantele vor avea un design uşor diferit. Şi cam atât, la exterior. Diferenţa cea mare vine de sub capotă şi se adresează celor care pot aprecia cu adevărat sunetul şi performanţa motoarelor de top. Astfel, sub capota lui G 63 AMG e montat un motor V8 biturbo de 5.5 litri, capabil de 544 CP la 5,500 rpm. Cuplul maxim este limitat electronic la 760 Nm, însă performanţele sunt suficiente pentru a accelera G-Class-ul 63 AMG de la 0 la 100 km/h în 5.4 secunde, până la o viteză maximă de 210 km/h. Sub capota lui G 65 AMG vine un motor V12 de 6.0 litri, care livrează 612 CP şi 1,000 Nm... Astfel, G65 AMG este cu 0.1 secunde mai rapid în acceleraţia de la 0-100 km/h decât G63 AMG, atingând un timp de 5.3 secunde. Viteza maximă urcă şi mai sus, până la 230 km/h. Ambele versiuni au motoarele cuplate la o transmisie automată cu 7 trepte AMG SPEEDSHIFT PLUS.

Dacă Mercedes-Benz G 63 AMG are un preţ de start de 137,504 Euro, atunci G 65 AMG are un preţ aproape dublu, de 264,180 Euro, depăşindu-l pe cel al unui Ferrari 458 Italia, şi egalându-l pe cel al unui Ferrari FF. De asemenea, mai „accesibile decât” G 65 AMG sunt Bentley Mulsanne şi Rolls-Royce Ghost, iar Lamborghini Aventador îl depăşeşte pe doar câteva mii de euro. Deci, cui se adresează G 65 AMG? Celor care nu-şi mai ţin cu stricteţe cheltuielile în frâu, dar care pot aprecia stilul şi statutul oferit de un Gelandewagen cu un motor V12 sub capotă...
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
GALERIE FOTO (16 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter