Tuning? Ce spuneţi de tuning pentru avioane?
15 Mai 2012, 12:47
Să nu spuneţi că tuning-ul pentru avioane e o idee absurdă! Imaginaţi-vă că sunteţi un om de afaceri de succes (lider de partid pentru Moldova), iar avionul Dvs. privat nu e cu nimic mai deosebit decât cel al şefului companiei concurente (al partidului concurent, pentru ţara noastră)! Atunci trebuie să zburaţi până în Germania, lângă atelierul celor de la Brabus, pentru că germanii tocmai s-au apucat de tuningul avioanelor!
Cât se poate, 35 de ani numai tuning la Mercedes-uri şi smart-uri... A venit timpul pentru a muşca şi din felia cremoasă a jeturilor private superlux. Pentru asta, atelierul german a fondat şi o nouă divizie, pe care a numit-o Brabus Private Aviation.

Astfel, noua divizie Brabus aşteaptă comenzi de la oamenii de afaceri, deţinători de avioane private, pentru a le personaliza cabinele şi chiar
exteriorul. Iniţial, Brabus se va orienta spre avioane din gamele Bombardier Global Express, Challenger şi Dassault Falcon – cele mai populare printre publicul-ţintă. Totuşi, Brabus se declară pregătit să lucreze şi la avioane ceva mai mari. Atelierul german de tuning acceptă să personalizeze atât avioane deja aflate în uz, cât şi aeronave noi. În cazul în care cineva îşi doreşte un avion personalizat nou, cei de la Brabus îl
vor ajuta să-şi aleagă modelul potrivit, după care îl vor personaliza radical.

Avioanele care vor trece prin mâna celor de la Brabus vor primi o cabină personalizată în întregime, tapiţată manual. Posibilităţile sunt într-atât de mari, încât pot satisface, practic, orice dorinţă a proprietarului.

Pentru a-şi demonstra capacităţile, noua divizie Brabus va expune primele două avioane cu tuning care au trecut prin mâinile lor, ambele având la bază modelul Bombardier Global Express.

Primul avion a fost numit Elegance, iar tuning-ul său s-a focusat spre eleganţă şi lux. Cabina a fost tapiţată cu piele bej de cea mai fină calitate, îmbogăţită cu inserţii de lemn natural, lucrat manual. Specialiştii de la Brabus au avut grijă ca îmbinarea celor mai mici detalii să corespundă ideii de perfecţiune absolută.

Cel de-al doilea avion a fost numit „Sportive” şi mizează pe contraste şi un aspect plin de prospeţime. Cabina sa combină tapiţeria de piele gri cu Alcantara, iar inserţiile nu mai sunt de lemn, ci de fibră de carbon. Fotoliile sunt cusute cu aţă contrastantă roşie
şi albă – un detaliu inspirat din experienţa de tunare a sportcar-urilor. Mai mult ca atât, acest avion a primit o textură în stilul fibrei de carbon şi la exterior, element care i-a asigurat un aspect cu adevărat unic.

În aviaţie există, însă, reguli extrem de stricte cu privire la forma şi funcţionalitatea unei aeronave, iar ideile trăsnite ar putea punte în pericol viaţa celor de la bord. Brabus, însă, are o abordare cât se poate de profesionistă, reuşind să se asigure că toate modificările sale ţin cont de aceste standarde, şi au fost deja omologate de către autorităţile aeronautice germane şi europene.

În acelaşi timp, Brabus nu divulgă vreun oarecare detaliu vizavi de costurile unui tuning de avion. Până la urmă, dacă tuningul aviatic este limitat doar de imaginaţie, de ce n-ar fi şi preţul limitat doar de aceeaşi imaginaţie?
PiataAuto.mdIlie Toma
7
2,501
GALERIE FOTO (8 IMAGINI)
COMENTARII (3)
G e o
Floreşti, Moldova
la 15 Mai 2012 - 18:58
Da eu chiar cred ca nu e o nebunie sa faca tuning pentru avione! Chiar face lumea altfel.nu vor mia fi credca toate albe si asematoare. asa vor incepe sa se deosebeasca.
PiataAuto mi-a placut fosrte mult...[sunteţi un om de afaceri de succes (lider de partid pentru Moldova)]
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 15 Mai 2012 - 20:35
Tuning pentru carul cu boi ce ziceti? PROSTIE!!!
0
0
Christoph
Cahul, Moldova
la 15 Mai 2012 - 22:36
dragut taxi
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!