Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Toyota este cel mai “verde” brand global

27 Iunie 2012 - 09:45
Ilie Toma
Toyota este cel mai “verde” brand global
Pentru al doilea an consecutiv, studiul anual „Best Global Green Brands” o desemnează pe Toyota drept marca cu cea mai „verde” imagine la nivel global în clasamentul general.

Realizarea celor de la Toyota e cu atât mai valoroasă, cu cât nu vorbim de un clasament în care ar fi participat doar mărci de automobile, ci un top pentru care s-au luptat cele mai diverse mărci, din toate sferele posibile. Astfel,

Toyota a ocupat poziţia 1 şi a fost urmată de Johnson & Johnson pe poziţia a 2-a şi Honda pe a 3-a treaptă a clasamentului. În mod special, Toyota a fost apreciată pentru extinderea familiei Prius de la un singur model la o întreagă gamă, care cuprinde astăzi 3 modele distincte. De asemenea, propulsia hibridă a devenit într-atât de răspândită în gama Toyota, încât modelele „verzi” japoneze aduc astăzi o contribuţie majoră în totalul de vânzări al producătorului. Clasamentul „Best Global Green Brands” nominalizează, însă, şi o serie de alţi producători de automobile, pe lângă ocupanţii poziţiilor de podium. Astfel, Volkswagen ajunge pe poziţia 4, BMW pe poziţia 10, Ford – pe 15, Mercedes-Benz – pe 16, Hyundai – pe 17, iar Nissan – pe 21.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter