În Sindelfingen a început producţia noului Mercedes-Benz S-Class
13 Iunie 2013, 10:10
Daimler AG a început producţia noii nave amiral, Mercedes-Benz S-Class, la uzina din Sindelfingen, Germania. Producătorul german a investit în această uzină aproximativ 1 miliard
de euro, pentru adaptarea acesteia
la producerea noului model. Din 2011
şi până în prezent, printre cele mai generoase investiţii e de menţionat
350 milioane de euro, investiţi în atelierul de producere a caroseriei,
130 de milioane de euro pentru
atelierul de ştanţare şi aproximativ
70 de milioane de euro pentru linia
de asamblare.

În atelierul de producere a caroseriei
au fost introduse noi tehnologii pentru a combina aliaje din aluminiu turnat,
în timp ce acoperişul ultra-uşor din aluminiu, care pentru prima dată a fost
implementat în producţia de serie, se ataşează la caroseria din oţel numai după vopsirea acestora. A fost îmbunătăţită logistica pentru furnizarea componentelor la singura linia de asamblare a modelului S-Class, precum a fost sporită şi utilizarea mai eficientă a energiei - acum, pentru a construi un S-Class se consumă cu 20% mai puţină energie decât pentru asamblarea generaţiei precedente.

Noul Mercedes-Benz S-Class, care este oferit în versiunile S 400 Hybrid,
S 500, S 350 şi S 300 BlueTEC BlueTEC Hybrid, va apărea în showroom-urile europene pe 20 iulie 2013, în timp ce comenzile pentru
noul model se primesc din luna mai
al anului curent. Cea mai eficientă versiune a noului S-Class are un
coeficient aerodinamic de numai
0,23 şi consumă doar 4,4 l/100 km.

Uzina din Sindelfingen este cea mai mare fabrică Daimler AG, unde peste 20.000 de muncitori asamblează aşa modele, cum ar fi Mercedes-Benz C-Class, E-Class, CL, CLS, CLS Shooting Brake şi SLS AMG, iar acum şi noul S-Class în caroseria W222. Anul trecut, din poarta uzinei au ieşit mai mult de 420.000 de vehicule, inclusiv S-Classul de generaţia anterioară (W221).
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
4
3,309
GALERIE FOTO (9 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (39)
Valeriu
Chişinău
la 13 Iunie 2013 - 10:30
Daca am vazut eu bine, un japonez le-a desenat mashinutsa... rusine nemtilor daca nu aveti un designer ca lumea dintre voi... Degraba Mercedes va incepe sa semene cu Lexus... :)))
1
4
GRED
Chişinău
la 13 Iunie 2013 - 12:58
Valeriu nu stiu cine dupa cine se fugareste ... de vre-o 20 de ani deamu
2
2
Valeriu
Chişinău
la 13 Iunie 2013 - 14:36
Nu observ eu sa se fugareasca.... Lexus e facut pentru anumite piete, ei sunt foarte constienti ca in Europa de vest nu au sanse, pentru ca asa sunt europenii, conservatori. Cu toate ca masinile lor hibride sunt destul de cautate si in Europa. In schimb in SUA cred ca niciodata S-klass-ul nu va bate recordul de 42 806 masini LS vandute intr-un an, in 1990. Ca sa nu zici ca erau la inceput si erau ieftine, mentionez ca in 2007 au vandut 35 226 masini, deja foarte scumpe. E adevarat ca in ultimii ani au scazut vanzarile, dar cu siguranta vor reveni.
Asa ca Lexus a fost creat pentru americani, dar nu pentru a ajunge Mercedes. Totusi in cei 20 de ani nu au avut caderi asa cum a avut Mercedes dupa ce s-a unit cu Chrysler.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 13 Iunie 2013 - 14:42
Deci care vra' sa zica a inceput constructia noul S-Klasse, perfect. Inseamna ca peste 2 luni voi fi cu ochii pe el. Orice greseala mica sau eroare va fi publicata.
0
1
GRED
Chişinău
la 13 Iunie 2013 - 15:44
Valeriu nu vreau sa ma repet. Am mai scris de rivalitatea MB S vs Lexus LS in posturile anterioare. Nu sunt de acord cu ce scrii fiindca e rupt din context - in schimb iti respect parerea.
0
2
GRED
Chişinău
la 13 Iunie 2013 - 15:46
Robert> Statistica e o stiinta intreaga care explica universul!!!
Dupa atatea inovatii eu cred ca vor fi erori. Parerea mea. Nu e nimic ideal pe lume - doar natura!
0
4
dima
Chişinău
la 13 Iunie 2013 - 16:29
designerul principal de la BMW este de origine araba, nu conteaza de ude e, important e sa faca masini frumoase!
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 13 Iunie 2013 - 16:32
Faza cu natura, ai dreptate, dar faza cu inovatia, NU.

Sa ma explic :

Toyota, acum 17 ani era singurul producator care introdusese in productia de serie asa ceva. De la prima incercare, sistemele lor de propulsie hybrid au functionat fara defecte, deci mai lasa-ma cu tehnologia, fiindca daca ai ambitia sa faci ceva de o calitate superioara o faci din prima, oricat de migaloasa ar fi ea. Ai inteles ?
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 13 Iunie 2013 - 16:33

*Faza cu natura, ai dreptate, dar faza cu inovatia, NU.

Sa ma explic :

Toyota, acum 17 ani era singurul producator care introdusese in productia de serie hybrizii. De la prima incercare, sistemele lor de propulsie hybrid au functionat fara defecte, deci mai lasa-ma cu tehnologia, fiindca daca ai ambitia sa faci ceva de o calitate superioara o faci din prima, oricat de migaloasa ar fi ea. Ai inteles ?*
0
0
GRED
Chişinău
la 13 Iunie 2013 - 16:55
Nu am inteles. Mai studiaza - iarasi statistica. Toyota a inceput sa scada in ultimul timp in fiabilitate fiindca incep sa faca masini mai bunisoare sa le placa si europenilor. Si Stii care e reultatul ultimilor ani Robert?
Au inceput rechemarile! Asta e!
Asta însemnând rechemari a 650.000 de masini hibride Prius!!! si peste 110.000 de masini hibride Lexus si Highlander tot hibride.
Vrei sa stii cauza? Tranzistori! Sistem de directie! Pompe de racire! Etc....
Ai inteles?
Daca nu - revin cu date proaspete de cele 1.3 milioane de masini rechemate - Anu asta frate!!
1
3
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 13 Iunie 2013 - 19:29
Valeriu: ar fi o prostie enorma sa lasi talentul la o parte din motive discriminatorii (cu toate ca-i numesti conservatori). Si apoi, din cite imi dau eu seama, exista o intreaga echipa care lucreaza la design si totul incepe de la mai multe schite/idei a diferitor designeri. Sincer ma indoiesc ca japonezul din imagine e principalul responsabil pentru exteriorul S-Class. Si poate fi ca "japonezul" defapt e nascut in germania iar familia ii povine din Asia.

Lexus acum e facut pentru anumite pieti dar marca a fost creata anume pentru a concura cu nemtii, inclusiv in Europa. Incercari de a intra in Europa au fost, pina cind nu le-a prea reusit. de aia si s-au concentrat pe pietile unde le-a reusit.
MB a avut preobleme si mai mari decit cele cu Chrysler, dar asta a fost cind industria auto japoneza....nu exista
0
2
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 13 Iunie 2013 - 19:37
Robert: Audi la fel 1997 au scos pe piata un hybrid in serie, cu date tehnice mult mai impresionante decit a unui Prius. Productia fost stopata din cauza pretului ridicat si respectiv cerererii reduse.
Toyota a luat alta cale, a creat artificial cererea prin oferta, chiar cu pretul de citeva mii de dolari pierderi la fiecare unitate vinduta. Abia de putini ani, productia lui Prius a ajuns sa fie profitabila.
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 13 Iunie 2013 - 20:44
@GRED

Omule ma asteptam sa imi '' arunci '' in fata niste probleme de fiabilitate in adevaratul sens al cuvantului, insa tu nu faci decat sa ma aprobi pe mine si sa recunosti ca Toyota este numarul unu la fiabilitate si la satisfactia clientilor.

Recall-urile nu sunt probleme de fiabilitate, un recall inseamna responsabilitatea constructorului fata de clienti si precizia pe care o abordeaza asupra produselor acestuia.
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 13 Iunie 2013 - 20:47
@dima,

pai in cazul acesta, eu zic ca BMW a facut un gest foarte important prin a copia designul lui SSang Yong Actyon cand l-a conceput pe x6. Dar vorba ta,important e sa faca masini frumoase! :))
4
0
shuzic
Chişinău
la 13 Iunie 2013 - 21:23
robert nu ai raspuns la intrebare ce fel de fiabilitate e cind schimbi la fiecare 30- 40 miikm garniturile la motor
0
1
GRED
Chişinău
la 13 Iunie 2013 - 21:29
Robert in multe afirmatii sunt de acord cu tine! Dar cand nu vrei sa recunosti ca Toyota a inceput sa fie mai NE-fiabila cum a mai fost o data deja am impresia ca comentezi gresit cu buna stiinta!
Probleme la mecanismul de directie nu e legata de fiabilitate?
Probleme la pompa de racire a hibrizilor nu e o problema de fiabilitate?
7 Milioane frate :)
Ia uite ca avem si noi televiziune in Moldova :)
http://www.jurnaltv.md/ro/news/o-noua-rechemare-toyota-412223/
1
4
Alexei
Rezina, Moldova
la 14 Iunie 2013 - 20:40
Valeriu, chiar rupi din context rau de tot.. Cind au obtinut acel "record" in '90 totul s-a datorat pretului mic, aproape de sinecostul automobilului, exact cum au facut-o si cu LFA, doar pt BrenD au lucrat, fara nici un pic de profit material..
Nemtii nu sunt asa de prosti sa lucreze la ZERO, ei rup din piata 2 iepuri odata, uneori calca pe greble, dar asta-i alta problema... Cind cei de la Lexus au incercat sa ridice preturile, vinzarile cadeau RUSINOS de repede ..
Si da, aproape toata gama Lexus (in special primele generatii si unele Toyote de pe piata japoneza (toyota chaser)) sunt copii nemtesti (sport-->> copii BMW, lux-->> copii MB ) ..
Acum trec la Robert, iar frate cind te da cu nasul in CCAt-ul de la Toyota (RECHEMARI) incerci sa sari la alta tema..
Cum adica nu sunt legate de fiabilitate?? Totul ce asigura deplasarea de la punctul A la punctul B tine de fiabilitate, atentionez DEPLASAREA, fara lux si alte lucruri, doar deplasarea.. Sau vrei sa spui ca e fiabil automobilul cu probleme la mecanismul de directie sau la pompa de racire A HIBRIZILOR ULTRA<EXTREM<SUPRA INOVATIVI SI CU O CALITATE SUPERIOARA.
Mai era odata un Recall legat de sistemul de frinare, dar nu-mi pot aminti la honda sau la toyota, precis la una din japoneze, tot nu-i legat de fiabilitate astfel de probleme, care te pot lipsi de viata, da? Robert, iar indrugi timpenii si nu sunt deloc amuzante
1
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 14 Iunie 2013 - 20:57
Eugen, exact acelasi lucru cei de la Toyota fac cu ft multe modele, nu numai cu Prius.
Lucreaza in minus, sau in cel mai bun caz NON-Profit, doar pt a crea cerere artificiala. Mai ales acest lucru se observa la lexus, anii 90 si cu LFA-ul care a fost creat numai pt a valorifica brend-ul. Doar in ultimul timp Toyota a inceput sa obtina profit real, demn de un BREND spre care pretind si totul datorita unor fani orbiti de un marketing pe cinste. Nu spun ca este rau acest lucru, fiecare face cum poate, BMW prin sportivitate, MB prin Lux, Mitsubishi prin capacitatile in off-road etc., dar
DAR, unele brend-uri se tin de ideal-urile obtinute si ofera in continuare aceste valori, dar toyota pierde din valorile capatate cu greu, pierde deja si in off-road, pierde si in sportivitate, pierde si in lux, iar acum chiar si din fiabilitate si din hibrizii lor, pt ca incearca din rasputeri sa fure piata nemtilor de la europeni si daca sa fim sinceri, cam si-au subestimat puterile, "не на тех напали"
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 15 Iunie 2013 - 23:55
@Alexei

Ti-as citi cu placere ce ai scris mai sus, insa trebuie sa trec iar peste faptul ca din nou trebuie sa ma chinui sa inteleg ce ai scris datorita lipsei semnelor de punctuatie si dezacordurilor........
2
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 16 Iunie 2013 - 01:41
Eugen de unde ai asa date ca TOYOTA lukra in pierdere? Kiar mi-ar fi interesant sa citesc putin despre asta... :-)

Nu mai are rost de scris deja referitor la fiabiliate... cineva se face ca ploua!
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 16 Iunie 2013 - 01:49
Baieti vreti fiabilitate... cumparati SUBARU sau Honda! Nu va va lasa in drum niciodata. Inka nu a mauzit nici un proprietar sa se jaluie pe Honda sau Subaru-ul sau, nemaivorbind de RECALL-uri. FHI in genere nu stie ku ce se maninka aceste rechemari, intrate in obisnuinta pentru unii construktori.

Daca cineva va spune ca si VAZ nu recheama niciodata nimik, atunci ii raspund simplu: DISTUGETI-LE ZAVODU in general si lasa-i sa se apuce de facut chiroane. Mai mare folos va fi... :-)
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 16 Iunie 2013 - 01:49
Alexei: kiar ma stradui sa vad in Chaser un BMW, dar nu mi se primeste... ma ajuti?
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 16 Iunie 2013 - 11:13
VB_1One, Toyota a lucrat in pierdere, sau cum am spus eu -- la Zero, NU ca concern, dar ca model aparte. Asta s-a intimplat in cazul cu productia noua ca inventie (nu situ cit de corect m-am exprimat).. mai pe scurt cind propuneau ceva nou precum prius, lfa, sau in genere marca lexus in 90 in s.u.a., mai erau si alte modele in dependenta de piata.. Inteleg ca e o modalitate de marketing pt a cistiga pozitii pe piata, dar cam rusinoasa este modalitatea. Toyota este concurent doar in ceea ce ofera pt publicul larg, in alte clasamente nu-si poate tine pozitiile. Da ei au calitate materiala, dar ceea ce privesti cu ochii nu prea insufla placere, ar trebui sa gaseasca un designer mai bun, si cam ar fi timpul sa produca si ceva mai special, mai multe coupe-uri, mai multe sportcar-uri, suv-uri coupe etc.
1
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 16 Iunie 2013 - 11:13
Pune in google "honda recall" sau "honda rechemare" si o sa vezi ca are cu ce se "lauda"! De subaru nu am auzit nimic!
Imi place aceasta marca, mai ales cu design-ul nou!
1
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 16 Iunie 2013 - 11:24
Imi cer scuze ca nu am specificat care serie

poftim

https://www.google.md/search?q=toyota+chaser+x100&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=X3S9UZrAIcbmtQbjxoA4&ved=0CCkQsAQ&biw=1280&bih=929
http://b.a.d-cd.net/7a3081u-960.jpg
http://c.a.d-cd.net/f7b8e9u-960.jpg

DACA ceva, este parerea mea, asa eu o vad, ca design. In legatura cu substratul tehnik e ideala
1
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 16 Iunie 2013 - 11:31
Si mai am o intrebare, de ce tot ce e mai bun ei tin pt piata nipona??, noua ne revin numai resturile..
1
0
Mihail
Chişinău
la 16 Iunie 2013 - 22:36
>Valeriu "Daca am vazut eu bine, un japonez le-a desenat mashinutsa... rusine nemtilor daca nu aveti un designer ca lumea dintre voi... Degraba Mercedes va incepe sa semene cu Lexus... :)))"

shaz wai ghinishor..... iac in MD is toti deainoshtri si nu vezi ce mai rupem .....

Nemtii nus caracterizati ca talent mare in design ... ca cum nus moldovenii astronauti.....
Italieniii au desenat jumate din industria nemtilor (in primul rind bazele) .... dar cind vine vorba de inginerie.... apoi nemtiii sunt si la ferrari,NASA, si bombele rusilor tot ei le fac....

La ei gindeste creerul altfel ...posturile se dau dupa capacitati..... si daca trebu un om ei il gasesc si din africa....
numa la noi poti vedea intro fabrica .... de la nanas pina la sora buniciii si cumatri .... ocupind functiile de virf....
cind din ei putini au terminat scuala medie ... si stiu a citi....
0
3
Valeriu
Chişinău
la 17 Iunie 2013 - 08:44
Oameni buni, in primul rand eu am glumit referitor la designer si nu trebuie sa ma faceti rasist, e chiar bine sa lucreze toti impreuna pentru binele nostru.
In schimb tu Alexei cu variantele tale precum ca Toyota a lucrat in pierdere, ai rupt-o tare! Si apoi tot tu ai zis ca vindeau masinile la sinecost, asa ca te-ai contrazis...nu lucrau in pierdere.
Erau mai ieftine LS-urile pentru ca erau noi pe piata, dar calitatea era la nivel mercedes. Si n-au mai cazut ei atat de tare cat iti pare tie:
Calendar year Sales Exports, production
US Global
1990 42,806[159] 41,901[40]
1991 36,955[159] 41,228[40]
1992 32,561[159] 32,472[40]
1993 23,783[160] 28,187[40]
1994 22,443[160] 21,390[40]
1995 23,657[161] 22,433[40]
1996 22,237[162] 22,810[40]
1997 19,618[163] 17,782[40]
1998 20,790[65] 22,730[40]
1999 16,357[65] 17,198[40]
2000 15,871[164] 11,098[40]
2001 31,110[165] 31,473[40]
2002 26,261[166] 27,033[40]
2003 23,895[167] 21,461[40]
2004 32,272[168] 31,697[40]
2005 26,043[168] 28,902[40]
2006 19,546[169] 30,908[170]
2007 35,226[171] 72,279[172]
2008 20,255[171] 31,823[173]
2009 11,334[174] 18,369[175]
2010
2011 9,568[176]
2012 8,345[176]

Voi daca vreti dati numai pentru steaua mercedes 30% din pret, dar eu nu vreau, mai bine sinecost...dar cu parere de rau el nu mai este, pentru ca nu sunt asa de prosti japonezii cum ii cred unii moldoveni de mai sus...
1
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 17 Iunie 2013 - 18:50
VB_1One: daca nu ma insel a fost chiar si un articol pe piataauto.md referitor la profitabilitatea priusurilor.
acum am mai cautat putin pe net si am gasit ca oficial toyota a anuntat in 2001 ca prius a ajuns la break-even point (sinecost).
intr-un articol din 2008: "After a decade of relative success with its hybrid Prius, Toyota has sold about a million of the cars and is still widely believed by analysts to be losing money on each one sold"
sursa:http://www.chron.com/business/energy/article/Cars-of-future-may-be-money-losers-1656146.php

Valeriu:
Eu ca fan Mercedes ash fi bucuros ca Mercedes sa faca 30% profit. Din pacate trebuie sa ma "multumesc" cu 6-7% (asta e media pentru toate modelele...S Class desigur cistiga cel mai mult profit la unitate vinduta), pe cind BMW si Audi cistiga in jur de 10-11% la unitate.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iunie 2013 - 20:12
Se pare ca multi nici macar nu stiu ce semnifica un RECALL. Va spun eu ce este un RECALL.

RECALL-ul este cel mai mare cosmar a lui Mercedes, Audi, VW si BMW . Acesti constructori nici macar nu vor sa auda de el. Ca de fapt ce ii mai intereseaza pe ei de clienti, dai draq de clienti, se strica platesc tot ei din buzunare. Cam asa gandesc acesti constructori. Sa fiu mai precis .....

@Alexei


Pai daca ai fi citit , ai fi vazut ca Toyota este pe primul loc la statisfactia clientilor, de aceea are o rezonanta asa mare fiindca se implica sa isi satisfaca clientii si sa se bucure de produsele lor. Recall-ul nu inseamna fiabilitatea masini, ci o eroare de fabricatie. Mi se pare normal deodata ce Toyota produce milioane de masini pe an. Nu este o rusine sa faci Recall, mai rusinos este sa stii ca ai probleme si sa te faci ca ploua ( a se privi cutiile DSG VW in China , unde vei vedea ca au fost somati de chinezi sa faca un recall astfel se faceau ca ploua ca deobicei. ). Recallul este o chestie de responsabilitate fata de clienti. Am apreciat Toyota mereu pentru capitolul asta , la cea mai mica eroare masina este chemata la service iar cheltuilile sunt suportate de ei. Mercedes tin minte ca la data in care au anuntat o posibila defectiune la motoarele v6 si v8 , clientii au scos din buzunarele lor pt problemele legate la acele motoare care echipau modele consacrate ale gamei Mercedes.
Ce-i drept calitatea unui produs se simte de la o posta,de aceea oamenii au avut incredere si au cumparat Toyote.Si referitor la problemele pe care le-a avut Toyota, sa ne gandim ca acel tsunami a venit intr-o perioada extrem de proasta, cand Toyota cheltuia miliarde de dolari cu recall-ul, vanzarile scadeau, criza economica era foarte puternica in State, americanii loveau puternic in Toyota prin mass media, concurenta neloiala facuta inclusiv de alti japonezi (vedeti Honda si sloganul “Masinile noastre nu raman fara frane”). Si cu toate astea Toyota s-a supus si a avut rabdare. Si ca sa vezi, i-a batut pe cei care au ponegrit-o cu propriile lor arme cand s-a dovedit ca totul a fost o facatura pusa la cale de americani. Ce a facut Toyota? Nimic, si-a vazut de treaba. Cate mari companii ar fi procedat asa? Nici nu vreau sa ma gandesc cum s-ar fi aprins cei de la VAG de exemplu.

0
0
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iunie 2013 - 20:14
@Valeriu, de acord cu tine.
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 18 Iunie 2013 - 16:39
Robert, "...hybrid au functionat fara defecte..." , recall inseamna rechemari pt a inlatura defectele si atit, nu da iar din fund ca o prostit#ata de 2 bani.. deja cine si cum isi bate capul de clienti e alta intrebare, dar dat fiind faptul ca a avut macar un recall in istorie, deja nu se mai poate de vorbit de functionare fare defecte "din prima" ... o ajuns la tartacuta...???
Valeriu..
1) "...rusine nemtilor daca nu aveti un designer ca lumea dintre voi... " foarte proasta gluma..
2) non profit pt un asa concern inseamna pierdere... non profit inseamna timp pierdut in zadar, deci-----pierdere
3) diferenta intre 1990 42,806[159] 41,901[40] si 2000 15,871[164] 11,098[40] este sau nu??.. eu cred ca este... la fel si in anii urmatori, deja ar trebui sa fie stabile vinzarile, nu sa joace de sus in jos, de parca nu-si pot gasi locul.. Cind spun "deja", ma leg de spusele voastre, ca toyota e cea mai buna...Ca modele aparte--DA e buna (are cu ce se mindri), ca un Concern number one ----->> neeee...mai are ft ft ft mult de lucru
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 18 Iunie 2013 - 18:22
@Alexei,

la fel si matale. Ca un cunoscator number one------->> neeee......mai ai ft ft ft mult de lucru.....la literatura. Deja m-au luat iar ochii.
1
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 18 Iunie 2013 - 18:53
Eu nici nu am spus ca sunt number one, odata chiar am mentionat ca din mine critic sau expert in domeniul auto, ca din (nu mai tin minte).. mai pe scurt sunt un Amator cu "A" mare. Si iti mai repet: Nu-mi pasa de ochii tai si o sa scriu asa cum vreu. Deci nu am de lucru la literatura, aici nu romane scriu, doar imi expun parerile... :-P
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 18 Iunie 2013 - 19:03
"Voi daca vreti dati numai pentru steaua mercedes 30% din pret, dar eu nu vreau, mai bine sinecost...dar cu parere de rau el nu mai este, pentru ca nu sunt asa de prosti japonezii cum ii cred unii moldoveni de mai sus..."
am uitat sa comentez afirmatia data...
Valeriu, MB, BMW, Audi si multe alte marci, reprezinta deja un stil de viata si in acest caz el este egal cu acei 30%.. La niponi 30 % este brend-ul. Si sigur ca nu sunt prosti, pur si simplu nu-mi place politica de marketing a celor de la toyota...

1
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 18 Iunie 2013 - 19:13
VB_1One, Daca cineva va spune ca si VAZ nu recheama niciodata nimik, atunci ii raspund simplu: DISTUGETI-LE ZAVODU in general si lasa-i sa se apuce de facut chiroane. Mai mare folos va fi... :-)...
http://www.piataauto.md/Stiri/2013/01/Cate-1-la-fiecare-minut-asa-s-au-vandut-automobilele-Lada-in-anul-2012/
http://www.piataauto.md/Stiri/2012/12/Recall-pentru-Lada-Granta-din-cauza-problemelor-la-airbag-uri/
Cum ti se par aceste articole? Si la chiroane sunt cerinte, dar si oferta e pe cinste. La Vaz insa, cerinta este mai mare decit oferta, deci presupun ca este folos si din Vaz, atita timp cit se vind cite o unitate la fiecare minut, sau chiar si la o ora.. Si uite ca si de clienti isi bate capu, au si RecaLL
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 18 Iunie 2013 - 19:55
@Alexei,vorbarie multa si nimic cocludent. Eu zic ca vb mult si degeaba. De fapt scrii gresit si greu de citit.Sunt mai multe variante, eu as alege-o pe a doua.
1
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 18 Iunie 2013 - 22:21
Robert, pot sa te bucur cu argumente asemanatoare: Scrii fanatisme greu de perceput
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 18 Iunie 2013 - 22:55
FANTASTIC. In sfarsit am citit si eu de la tine o fraza fara efort. Bravo, felicitari persoanei care a scris in locul tau. Excelente ! Aplauzee !
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!