Adio, BMW M3 Coupe...
9 Iulie 2013, 11:20
Ultimul BMW M3 Coupe din istorie, a părăsit uzina BMW din Regensburg, Germania. Da, aşa este, sfârşitul producţiei BMW M3 Coupe în caroseria E92, pune capăt legendarului model şi întregii epoci. Şi toate pentru că viitorul
cupe "M" va fi bazat pe noua Seria 4 Coupe, ceea ce înseamnă că M3 Coupe îi va oferi locul lui M4 Coupe, iar mult râvnitul logo "///M3" va caracteriza sedanul dinamic, bazat pe Seria 3 F30.
Este o veste trista pentru toţi fanii
BMW M3 din întreaga lume, deoarece M3 este asociat anume cu cupeul şi nu cu sedanul. Faptul că bavarezii pur
şi simplu au renunţat la această legendă, de dragul separării inutile
a modelelor din gamă, este absurd. BMW M3 merită mult mai mult, ba
chiar să devină un model separat, precum Nissan GT-R, care în actuala generaţie R35 nu se mai numeşte Skyline GT-R ca anterior, dar pur şi simplu GT-R, deoarece nu mai are nimic comun cu modele Skyline.
Aceasta ne afirmă şi incredibila istorie cu nenumăratele victorii a modelului BMW M3, care în prima sa generaţie,
M3 E30 (1986), sa născut pentru omologarea maşinii pentru cursele DTM şi acesta a fost anume cupe, cu un propulsor în 4 cilindri (apoi apăruse şi decapotabila derivată). A doua generaţie, M3 E36, apărută în 1993
avea sub capotă deja un propulsor
cu 6 cilindri în linie. Cea de-a treia generaţie, M3 E46, a debutat în anul 2000 şi a fost, de asemenea, dotată
cu un propulsor cu 6 cilindri în linie,
iar în 2007, a văzut lumina zilei cea de-a patra şi ultima generaţie BMW
M3 Coupe.
Ultima generaţie BMW M3 Coupe E92, echipată cu un propulsor V8 de 4,0 litri şi 420 CP, a avut cel mai mare succes
– în întreaga lume s-au vândut 40.000 de exemplare, la care s-au adăugat 16.000 de decapotabile şi numai 10.000 sedan-uri. Chiar şi aceste cifre
adeveresc faptul, că fanii totdeauna
au îndrăgit M3-ul în caroseria cupe.
Va avea oare un asemenea succes viitorul BMW M4, va fi el la fel de îndrăgit de adevăraţii fani al modelului M3? Doar timpul ne va spune…
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
3,916
GALERIE FOTO (7 IMAGINI)
COMENTARII (32)
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 9 Iulie 2013 - 13:42
Va fi frumos si M4, ma gindesc ca la fel va fi intrebat... deoarece fanii vor incerca sa gaseasca anume in el M3-ul de altadata. Sedanul M3 va fi lasat in umbra, ve-ti vedea... Pacat ca au stopat productia coupe-urilor M3... :((
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 9 Iulie 2013 - 13:47
Nici macar nu vreau sa mai aud de acest brand. Ofera el sportivitate dar nu ofera ceea ce e mai important. Pasiunea. Dar cu siguranta corzile sunt trase de un finantist care nu vede decat profituri si atat.

Daca vrei sportivitate si niste motoare excelente alegi Subaru. Din punctul meu de vedere Subaru este mult mai fiabil decat un BMW . Un Subaru va rezista pe toate suprafetele de teren fara ai scade performantele sau fiabilitatea.
3
1
GRED
Chişinău
la 9 Iulie 2013 - 15:00
In urmatorii 20 de ani Robert va exista o singura companie pe lume de construcție auto = TOYOTA.
0
2
GRED
Chişinău
la 9 Iulie 2013 - 15:01
Zici tu ca BMW nu oferă pasiune :)

Zi si tu - ca nu-mi place ce-i frumos da-i frumos ce-mi place mie!
0
2
Cyber
Briceni, Moldova
la 9 Iulie 2013 - 15:04
Piata Auto mai bine ar fi spus: Adio!!! Robert_444 =))

Daca cei de la BMW renunta la M3 Coupe sunt sigur ca au motive intemeate, nu ma refer la fiabilitate, aceasta o confirma nu Robert dar numele bun ce si la facut in istorie.
Sunt sigur ca M4 va castiga teren si ii va multumi pe cei ce stiu ce e aia masina sportiva (nu ma refer la supercaruri) asa cum a facut-o cu brio M3 Coupe!
0
1
Valeriu
Chişinău
la 9 Iulie 2013 - 15:10
Robert, observ ca ai tradat Toyota! :) decat de Subaru, mai bine vorbeai de GT 86!
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 9 Iulie 2013 - 15:12
Chiar nu inteleg de ce trebuie folosita violenta verbala si de ce trebuie sa mi se vorbeasca ironic in conditiile in care mi-am exprimat o parere, pur personala.

@Cyber, nu ai inteles nimic din ce am spus eu, hai '' ciao '' .

Domnule @GRED, cu aleasa stima si considerabil respect tind sa va zic ca '' deviati de la subiect '' . Cine a zis ceva de Toyota aici ? :))

3
0
Robert
Bucureşti, România
la 9 Iulie 2013 - 15:16
@Valeri, cu tot respectul!

Nu pot trada niciodata toleranta si umanitatea pasionala pe care o depun japonezii de la Toyota. In nici un caz. Toyota este prntre primele marci care are toate aprecierile din partea mea. Insa Subaru emana o alta filosofie, un alt mod de abordare mai tineresc mai vioi chiar. Toyota o ia pe al principiu in afara de extremele Supra, Celica si GT86, ei mizeaza pe alt tip de target.
3
1
GRED
Chişinău
la 9 Iulie 2013 - 15:24
Tu Robert ai zis de Toyota Tu. Zicea-i tu ca Toyota are actiuni de la Subaru. Te si mai contrai pe aici pe site.

Bre - am si eu un Forester care e treaba. Subaru este Impreza daca tot zici de mod de abordare tineresc. Ca restul sunt cam hidoase...
Care are motor boxer? Pai de ce tre sa ma doara pe mine capu ce e acolo ca e boxer sau ba. Performance si economy altceva ce?
Fiabilitate? -Ai grija de masina si va fi fiabila - garantat! :)
1
4
Valeriu
Chişinău
la 9 Iulie 2013 - 15:41
BMW oricum e bravo si va face asa ca sa fie bine, nu degeaba a depasit la vanzari mercedes
0
3
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 9 Iulie 2013 - 16:41
Robert: Subaru si in Africa e Subaru!

Valeriu: BRZ crede-ma ca e mult mai tare decit un GT-86. Aceste masini au fost koncepute de catre ambele companii, insa bazele le-a pus FHI, asa ca Subaru a iesit mai pur singe! :-)
0
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 9 Iulie 2013 - 16:43
Cui ii place, kui nu prea... insa M3 kiar isi merita tot respectul de rigoare! Acest model nu a facut putine in "viata" sa...
0
2
GRED
Chişinău
la 9 Iulie 2013 - 18:04
Valeriu> Mercedes e intrecut la vanzari de foarte multi. E cam la coada clasamentului. De altfel si Bentley si Lexus si Rolls Royce e intrecut de foarte si foarte multe companii la vanzari nu? :)
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 9 Iulie 2013 - 20:10
@GRED uite care-i treaba. Mertzedes Benz asta degeaba mai are istorie daca nu se mai tine de ea. Imi placeau vechile modele mai mult decat cele produse de dupa 2005 in sus ca si forme stlistice. Acum, nu prea , si nici la motoare nu exceleaza, in sensul ca nu sunt fiabile.Cat asta cu '' ai grija de masina si va fi fiabila '' , nu merge in ROMANIKA, doar daca ai garaj si o curte de 600 de mii de mp 2 , si sa te plimbi prin curte, asa cu siguranta va fi fiabila, ba chiar o vei face '' colectie '' , iar reviziile sa fie facute tot la tn acasa , si sa aduci mecanici buni, fiindca daca o vei scoate la '' drum '' cu siguranta risti sa o prapadesti in '' jungla '' urbana sau rurala.Deci asta nu mai tine ca daca ai grija de ea. Siu eu am grija de masina mea insa in zadar , si stii dc ? Am vecini prosti care de fiecaredata cand parcheaza langa mine si coboara din masinile proprii mi-o loveste pe a mea cu usa.E plina masina mea de lovituri de usa. De si este un '' tot teren '' cu diverse bandouri laterale de protectie, loviturile tot se fac vizibile la ochiul liber. In plus atunci cand scap de loviturile de usa ale vecinilor, sunt expus la alte riscuri ca si proprietar de masina, cateodata iau din plin cate o groapa acoperita cu apa.

Si apropo GRED, o masina oricat de mult ai ingrijio, in 7 de ani trec peste mașină 7 veri și tot atâtea ierni. Dilatare, contracție la vopsea, metal, elemente de plastic și cauciuc. Etc. Fizica nu iartă. De aceea o masina trebuie sa fie fiabila de la bun inceput, si de aceea mi-as cumpara Lexus nu Mercedes.Fiindca daca tot dau atatia bani sa cumpar ceva diferit dar si deosebit de fiabil si care sa reziste atatia ani la '' legile fizicii '' .
3
0
Cyber
Briceni, Moldova
la 9 Iulie 2013 - 21:57
Robert, doream sa iti zic dar uite ca ai spus-o singur, sa-ti spun sa ai grija ca poti avea probleme si poti creea probleme atat in trafic cat si in parcari... datorita comportamentului tau.

Scuza, dar prefer sa-i zic omului in fata de cat s-o ocolesc.

Apropo, Moldova e f. plina de BMW-uri, Mercedesuri, Opel si VW, oare de ce? A da, din cauza ca sunt cele mai rele masini, cat despre Lexus si Subaru, trebuie sa fii foarte atent sa observi o astfel de masini, nu sunt prea populare pe la noi, chiar nu stiu de ce? Daca sunt atat de fiabile si mult mai ieftene ca un BMW sau MB, de ce sunt atat de rare pe la noi, in comparatie cu marcile mentionate?

1
1
Robert
Bucureşti, România
la 9 Iulie 2013 - 22:03
Mai stimabile , ce anume au matale cu comportamentul meu ? Vrei sa iti mai '' livrez '' inca odata linkul sa vezi ca la acea faza motociclistul a fost de vina si nu eu ? Eu m-am comnportat cat se poate de civilizat.Pana si cel cu Mercedes Vito a spus ca motociclistul era de vina

Replay :http://www.youtube.com/watch?v=ZJmZim0TBYc

2
0
Robert
Bucureşti, România
la 9 Iulie 2013 - 22:03
ai*
2
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Iulie 2013 - 01:00
Cyber: iti raspund eu de ce... asa e moldovanul nostru, un pic laudaros! Isi ia X5 sau S=klass sa para mare fraier sau mai impunator decit este si il trece pe gaz a doua zi pt ca nu are 3lei de o piine. Cu totii credem ca daca ne-am lua Mercedes de 5ani sau BMW de clasa premium, ni se va skimba statutul. Daaa... se skimba in kazul kind te duce mintea la ceva, nu si in kazul kind ti se duk miinile in jos ka la orangutan tiriind mortar la construktii si dai ultimii bani pe Seria 5 la ai tai 23-25 ani. In Germania cu asa masini se plimba oameni deja relizati care isi merita linistea si komfortul. Unde naiba vrem sa ajungem si pe cine sa ajungem din urma? Subaru e alt gen de masina... numai daca iti iei WRX STI te remarci din multime datorita aspectului diabolic si sunetul urlator al tobelor, iarasi e o masina "na liubitelia" asa kum nu toti au un bike acasa. Unul da 15.000euro pe Goldwing, iar altul se gindeste ca isi kumpara apartament ku 1 camera. In rest modelele Subaru sunt niste automobile ca multe altele la exterior si le poti remarca mai peste tot. Eu de exemplu vad multe Forester si Legacy ultima vreme. A doua cauza ma este faptul ca au niste motoare care probabil multi nici nu stiu kum ele lukreaza si cit sunt de bune, insa se tem ca nu sunt traditional si ce-i drept, e drept, sunt un pic greu accesibile la inlokuirea konsumabilelor, asta instituind o frica si probabil pretul mai ridicat la piese originale, inclusiv punctele de realizare a acestora.
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Iulie 2013 - 01:02
Poftim, sunt total deacord cu ce zice omul:

http://www.youtube.com/watch?v=xPvjLVRFyI4

Scuzat sa-i fie limbajul uneori piparat, dar aceasta este relitatea pe care multi nu vor sa o priveasca in oki din diverse motive.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 10 Iulie 2013 - 01:42
Nu inteleg dc a primit un vot negativ userul @VB_1One . Si-a argumentat o cocluzie foarte realista. Marog......eu m-am obisnuit cu ''bisnitarii '' de like-uri si care le place sa apese pe ''butoane '' :)) in special cel negativ. Probabil i-a lovit pe ''puristi '' destul de adanc orgoliul lor de fanatici BMW-isti........ acum haideti si pe mine, da-ti voturi negative va rog. Tocmai am spus un adevar. Stiu ca adevarul ii doare pe unii. Chiar astept sa vina un fanatic sa ma puna la punct si sa se contrazica cu mine si sa zica ca '' mai am mult laptic de papat '' . Pe mine chestiile astea ma amuza copios deja...... Mai ales cei doi useri din Romanika, care nu sunt in stare sa vorbeasca la subiect despre masini, insa au o mare satisfactie sa ma puna pe mine la punct. Deja au devenit palpitante chestiile astea :)) .
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 10 Iulie 2013 - 01:45
@VB_1One, eu te cred pe cuvant.
2
1
GRED
Chişinău
la 10 Iulie 2013 - 08:35
Robert> Daca tu crezi ca astia cu Mercedes-urile se plimba doar prin curte ai o prarere gresita si iti vor ignora multi comentariile :)
Am impresia ca o faci intentionat - really!
Pai eu tocmai de asta mi-am luat frate Mercedes sa fac 50 mii pe an, sa reziste in timp. Apropo stii ca cel mai gros strat de vopsea si la e la MB ? Ia sa te interesezi si cand iti faci temele vei mai comenta si tu ceva ca sa fii cat de cat credul ...
Cu cine si nu discut chiar si cu fani japoneze prin MD, Germania, Rusia e foarte putin probabil sa gasesti un MB sub 100 mii. Toate au rulari de peste 200 sau 300 mii cum e al meu de exemplu.
Chiar imi este interesant de unde faci afirmatii ca MB-urile se plimba prin curte.
VB_1One> si asta tot e realitatea = http://www.youtube.com/watch?v=4hCldGeZsec
Robert sa nu te uiti ca oricum no sa crezi ce zice tipu.
1
3
GRED
Chişinău
la 10 Iulie 2013 - 08:43
Si nu crede ca ROMANIKA e Planeta :)
Au mai fost si pe la noi care credeau in Planeta Moldova ! Nu departe e nici romanica, nici bulgarica si alte imprejurimi a Moldovicii ... Tarilea astea nu-s etalon frate. Si degraba nu vor fi - doar daca nu se descopera vre-un trilion de tone de petrol pe aici prin zona
1
2
Valeriu
Chişinău
la 10 Iulie 2013 - 09:54
Daca e sa vedem statisticile de vanzari de masini noi in Moldova, apoi pe primele locuri sunt bugetarii Dacia, Skoda si Toyota, asa ca aici pierd nemtii cei mari.
VB_1One sunt de acord cu tine ca ai nostri cumpara ceea ce au strikat deja nemtii si alte popoare numai ca sa arate kruta!
Si normal sa nu fie fialbili cand iei o masina rulata, fie ea si Mercedes... Si mai este ceva, o masina buna nu se vinde repede de proprietar. Ce gasim la noi pe piata e in marea majoritate rahat. Eu am avut un caz cu un vanzator de la Pruncu care zicea despre un Renault Scenic: "Masina e ideala, are tot, merge super, am luat-o de doua luni pentru mine din Germania, dar vreau s-o vand!" Ap de ce sa vinzi o masina care e asa de buna?



0
2
Amator
Chişinău
la 10 Iulie 2013 - 09:56
E important ca sa fii satisfacut de la automobilul pe care il ai, dar satisfactia nu consta doar in fiabilitate ci si in placerea de a conduce confort si multe altele.
Cum eu inteleg din cei prezenti aici putini ghindesc treaz fiecare se straduie sa laude marca sa preferata iar pe altele sa le injoseasca ceea ce este foarte rau ( ma bucura una ca ei se simt mai bine cind fac acesta ).

Referitor la gaz nu sunt adeptul acestui tip de combustibil insa daca instalezi o instalatie BUNA dar na ca majoritatea populatiei cit mai eftine o setezi si in combinatie cu un motor de 3.0< diferenta mare no sa simtiti.

Referitor la subiect cred ca BMW stie ce face deoarece M# sedan nu era prea popular ei au hotarit prin aceasta miscare sa evedentieze noul model pe care il introduc pe piata. Cine o sa doreasca un M# sedan o sasi cumpere un 335i
0
1
Amator
Chişinău
la 10 Iulie 2013 - 10:00
Celui cu Mercedes Vito ii parea rau ca sta in ambuteaj din acest motiv sa expus parerea sa negativa.
Cine a mers mai mult timp pe Bike o sa fie deacord cu mine. Asta este si avantajul cel mai important.
1
1
Amator
Chişinău
la 10 Iulie 2013 - 10:06
Nu uitati de parcarile auto care la fel vind si ei automobile noi.
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Iulie 2013 - 13:47
GRED: Deacord... eu akum sincer as alege un W124 bunishor, decit un W140 si cineva sa aiba asa impresie despre mine.

Valeriu: cred ca a dat peste motorul 1.5dCi... de asta si o vinde, evident a vrut sa economiseasca la devamare intrukit Scenic motare diesel mai mici de 1.5 nu are. :D

Amator: Cea mai buna varianta cu gazul, este cel din uzina... deoarece motorul este facut pentru asa ceva. Celelalte instalatii, kit de bune nu ar fi ele, gazul e tot acelasi... el usuka motorul si il detuna modifikind forma blocului cilindrilor. Specialistii recomanda in cazul rularii pe gaz, de inlokuit acest combustibil cu benzina makar pentru 2000km, apoi iar vreo 1500km ii poti da bataie pe gaz, atunci motorul se mai unge si o mai duce o vreme. Eu ma uit la motoarele astea de 1.5 la Nexia si motoarele de Logan care alerga prin taxi... o kumparat masina noua si o puso pe gaz deodata ca sai iasa parale, dar masina ceea nu va ajunge la 10 ani fara reparatii capitale la motor sau in genere vor arunca masina la o dezmembrara ca n-ai ce face ku ea. Sa fost si nemtii in mintea noastra sa pus gaz deodata, ap nu mai umbla acum nimeni in masini de 300.000km la bord.
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Iulie 2013 - 13:50
Robert: Te cred ca ma crezi... :D :D
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 10 Iulie 2013 - 13:51
@GRED, daca tu asta ai inteles din comentariul meu '' ca astia cu Mercedes-urile se plimba doar prin curte '' . Eu am facut referire la aspectul propus de tn , adica ca '' daca masina e ingrijita e fiabila '' si nu m-am referit la Mercedes in exemplul dat de mine.

Am dat exemplu de RO fiindca este mai aproape de realitate, ce vroiai sa vorbesc despre Uzbekistan ? Scuza-ma....
1
0
Amator
Chişinău
la 10 Iulie 2013 - 15:29
VB_1One
Deacord in privința la instalația de gaz de la producător.
Referitor la Dacia de pe taxi ( deoarece majoritatea sunt acolo ) ele nici pe benzina no sa ajungă la 10 deoarece in mediu parcurg ci 80 mii pe an.
O mare parte pe gaz ajung fara problema mari pina la 200 mii. Primii 50 mii șoferii mai au grija fupa asta le forteaza la maxim.
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Iulie 2013 - 17:49
Amator: Dap asa-i... nu-i al meu si nu mii jale! Lukreaza vreo kiteva luni, o dejghioaka si o da altuia... :D :D
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!