Jaguar Project 7 va debuta la Goodwood
10 Iulie 2013, 11:26
La Festivalul Vitezei de la Goodwood,
la care va fi prezentă şi redacţia noastră, va fi prezentat un concept uimitor, numit Jaguar Project 7, care
a fost creat pe baza decapotabilei Jaguar F-TYPE.
Dezvoltat sub conducerea lui Ian Callum, Jaguar Project 7 este inspirat de Jaguar D-Type, care a câştigat de trei ori în Le Mans, ceea ce ne sugerează ”cocoaşa” de după scaunul şoferului şi parbrizul de dimensiuni mici, în timp ce cifra ”7” din denumire reprezintă numărul de victorii Jaguar în Le Mans în anii 1951, 1953, 1955, 1956, 1957, 1988 şi 1990.
Acest proiect excepţional se mai distinge printr-o serie de elemente aerodinamice unice, executate din
fibră de carbon, oglinzi retrovizoare originale, bara de protecţie modificată cu prize mari de aer, o coloristică inspirată din curse şi jantele forjate de 20 de inch, "încălţate" în cauciucurile Pirelli P Zero cu dimensiunea 255/30/20 faţă şi 295/30/20 spate.
Dar cel mai interesant este interiorul. Asemenea legendarului D-Type,
Jaguar Project 7 are doar un singur loc, iar în locul scaunului pasagerului este fixată casca de protecţie.
Sub capota acestui Jaguar unic, este instalat propulsorul V8 de 5.0 litri cu supercharger, cuplat la o cutie de viteză automată în 8 trepte Quickshift - exact ca pe versiunea F-TYPE V8 S, doar că performanţele dinamice au
fost sporite datorită creşterii puterii şi a cuplului maxim de la 495 CP şi 625 Nm la 550 CP şi 680 Nm, ceea ce a redus acceleraţia până la prima sută de
kilometri de la 4,3 la 4,1 secunde,
în timp ce viteza maximă a rămas neschimbată – 300 km/h.
Pe lângă Project 7, la Festivalul Vitezei de la Goodwood vizitatorii vor putea vedea şi alte modele performante Jaguar, cum ar fi XFR-S, XJR şi
XKR-S GT, iar redacţia
noastră nu va lăsa aceste
”pisici sălbatice” fără atenţie!
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
2,396
GALERIE FOTO (27 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (3)
Robert
Bucureşti, România
la 10 Iulie 2013 - 15:27
Cam aiurea...
Daca tot au facut un concept, puteau sa il faca pana la capat.
Si asta inseamna:
Eliminarea usii pasagerului si tot ce este destinat lui (scaun, guri de ventilatie, airbag) si inlocuirea banchetei cu un suport cu capac metalic pentru casca ce practic "uneste" partea fata cu cea spate, care sa se deschida din lateral si in el sa existe un fel de statie de andocare - in stilul celor pentru iPhone - metalic (normal ca nu o sa poti pune un iPhone in suport!) care sa inlocuiasca curelusa aia penibila si o cutie pentru manusi.
Un interior nitel mai spartan.
Consola fata lungita si cea spate scurtata.
Si de asemenea, un design mai nervos.
2
0
B.D.
Cahul, Moldova
la 10 Iulie 2013 - 16:35
Robert_444, pe bune mai facut sa rid :D poate nui chiar asa rau ceia ce spui da pare foarte amuzant...
1
0
Cyber
Briceni, Moldova
la 10 Iulie 2013 - 16:48
Robert, stii ce m-am gandit? Tu ai un dar, sa-i spun asa, inascut de "inginer", "designer", chiar nu inteleg de ce iti pierzi timpul pe aici dar nu lucrezi ca designer sau inginer la o companie de masini, indeosebi japoneze? Imi pare rau ca nu folosesti aceste daruri intr-un mod intelept... Ai pute face o gramada de bani punandule in practica!
Eu recunosc nu am asa daruri si nici nu critic atat de mult o anumita marca ca are aceasta si nu o are pe celalta, ca aceasta ar fi trebuit sa mai aiba si aceata e in plus...

Apropo, mie imi place designul acestei masini, indeosebi partea frontala...
1
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!