Mercedes-Benz A-, B- şi CLA-Class au primit noi versiuni şi motoare Renault
3 Iulie 2013, 11:50
Mercedes-Benz a completat gama motorizărilor pentru modelele A-, B- şi CLA-Class cu noi versiuni, tracţiune integrală şi propulsoare ultra-eficiente.

Modelele A- şi B-Class au primit o
nouă versiune incipientă 160 CDI,
sub capota căreia este montat
propulsorul diesel de 1,5 litri din seria ”K” al grupului Renault, ce dezvoltă 90 CP şi 220 Nm - exact ca pe Dacia Logan! Cuplate la o cutie de viteză manuală cu 6 trepte, versiunile A 160 CDI şi B 160 CDI accelerează până la prima sută de kilometri în 13,8 şi, respectiv, 14,0 secunde, atingând o
viteza maximă de 180 km/h. Performanţele dinamice nu sunt deosebit de încurajatoare, dar proprietarii vor fi încurajaţi de
consumul de combustibil - 3,8 şi, respectiv, 4,0 l/100 km.
Pentru B-Class, mai este disponibilă o nouă versiune ultra-eficientă, B 180 CDI BlueEFFICIENCY Edition, care datorită aceluiaşi propulsor diesel de 1,5 litri, doar cu puterea mărită la 109 CP, este mai dinamică (0-100 km/h - 11,6 s.; viteză maximă - 190 km/h) şi mai eficientă (3,8 l/100 km).
Monovolumul compact a primit şi o nouă motorizare pe benzină cu tracţiune integrală, B 220 4Matic – pentru prima dată pe acest model! Datorită propulsorului turbo de 2.0 litri, ce dezvoltă 184 CP şi este cuplat la transmisia robotizată 7G-DCT,
versiunea B 220 4Matic accelerează până la prima sută de kilometri în 7.5 secunde şi atinge o viteză maximă de 225 km/h. Dinamica excelentă nu vine în detrimentul consumului de combustibil, care se situează la valoarea de 6,5 l/100 km.
Ceea ce ţine de sedanul cu siluetă de cupe, CLA-Class, pe lângă versiunile ultra-sportive CLA 45 AMG şi CLA 45 AMG ”Edition 1”, acesta a mai primit
o versiune cu tracţiune integrală,
CLA 250 4Matic.
Dezvoltând o putere de 211 CP, dintr-un propulsor turbo de 2.0 litri, care este cuplat la o transmisie robotizată 7G-DCT, noua versiune accelerează de la zero la 100 km/h în 6.6 secunde şi atinge o viteză maximă de 240 km/h, în timp ce consumă doar 6,4 l/100 km.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
2,009
COMENTARII (7)
GRED
Chişinău
la 3 Iulie 2013 - 14:13
Modele de marketing!

Am o gandire conservatoare (inca) = Mercedes este -> C, E si S class !!!
Cine nu crede incercati si faceti o tura de vre-o 100 km minim!
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 3 Iulie 2013 - 17:28
@GRED,

Eu as mai adauga si G-klasse, in rest 100% de acord cu tine. Numai bine !
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 3 Iulie 2013 - 17:36
Intamplator astazi m-am dus la showroom BMW sa testez un model de '' traditie '' adica seria 5 care este un BMW PUR-SANGE. Odata urcat la bord, nu am fost chiar uluit de interiorul acestui adica nu m-a dat pe spate in sensul bun al cuvantului. Eu am mai mers cu BMW-uri dar cu seria 5 cel nou prima data, am mers si cu seria 7 dar nu cu seria 5. Interiorul este clasic, luxos si plictisitor in acelasi timp nu SF cum sunt obisnuit dupa frumoasa plimbare test drive la bordul lui Lexus GS . In rest confortul este foarte bun, tapiteria din piele este la superlativ de cea mai buna calitate totusi vorbim de o marca premium. Eu am mai mers si in marci de volum a caror modele mai superioare ale gamei erau dotate cu tap. piele , insa cusaturile si imbinarea era impecabila la BMW. Acum ca sa vorbesc si in cazul lui Mercedes, E-klass ul, arata mult mai de calitate mai ales insertiile din aluminiu care sunt insertii nu imitatie de aluminie ( plastic slefuit si acoperit cu poliuretana care sclipeste ). Iar bordul este putin mai SF, fata de BMW care are linii drepte mai mult.
1
1
EWINEW
Chişinău
la 3 Iulie 2013 - 22:14
Mercedesul este o marca care din totdeauna si-a meritat totii banii,numai ca cu aceasta miscare "neinspirata" as zice eu, pierd foarte mult din credibilitate.
0
1
GRED
Chişinău
la 4 Iulie 2013 - 07:49
Ewinew - MB mai are perle si a mai avut. Una dintre cele mai urate este Citan-ul. Nu stiu ce vor face astea care vin din urma cu motoare Renault. Sfatul meu este - nu procurati Mercedes cu motoare mai mici de 2000 cm3!!!! Isi pierde farmecul. Modelele traditionale C, E si S sunt devoratori de asfalt - sute si mii de km parcursi pe zi. Restul sunt niste "jucarii" de-a lor care vor sa capteze pe cei care nu stiu ce este un MB adevarat. Cei intre 18 din 25 ani cred eu.

Robert de acord cu tine dar partial. Insertiile din aluminiu (in interior) este ultima varianta pe care ash alege eu la procurarea unui MB. Prefer varianta elegance cu mai mult lemn. G-ul nu la-m pus in lista ca de altfel si alte modele de succes in alte domenii cum ar fi Actros, Sprinter si mai nou acuma o ascensiune care le-o ofera Setra!

SF e ceva ce ma respinge mai mult decat sa ma atraga in interiorul unei masini ... poate sunt de "moda veche" nu stiu. Prefer practicismul si luxul simplu ...

BMW Seria 5 e laudat model de experti. Daca am avea drumurile Germaniei aici in ash prefera poate si aceasta marca la sigur - dar asa NET. Cel putin sa avem drumurile din Romana macara - apropo aseara ma-m intors din Bucuresti si diferenta se simte foarte mult cand treci vama asa ca cei de pe loc stiu despre ce vorbesc ...
0
1
GRED
Chişinău
la 4 Iulie 2013 - 07:50
macara - macar
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 4 Iulie 2013 - 09:30
@GRED,

Si eu as alege tot varianta Elegance, inclusiv optiunea cu insertii din lemn pe volan. Nici mie nu imi plac cele cu aluminiu '' full '' .Prefer aluminiu in loc de plastic, insa butoanele de jos de pe E class imi plac cum sunt din aluminiu, stii tu la care ma refer.
1
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!