Porsche celebrează al 500.000-lea Cayenne
10 Iulie 2013, 15:38
Apărut în 2002, modelul Cayenne a
fost conceput pentru a populariza automobilele cu sigla Porsche şi de a salva brandul de la faliment. Mulţi au privit cu scepticism această abordare, care în cele din urmă a fost cea corectă! Acest lucru este confirmat şi de cifrele de vânzări – recent, de la uzina din Leipzig a ieşit exemplarul cu numărul 500.000!

Acesta a fost un Cayenne S Diesel – cea mai puternică versiune diesel (382 CP şi 850 Nm), care a fost luat de la uzină chiar de proprietarul său, venit din Austria. Potrivit celor de la Porsche, mai mult de 2.500 de proprietari vin în fiecare an pentru a-şi ridica al său Porsche de la uzină şi de a da câteva ture pe circuitul companiei, din apropierea acesteia.

Iniţial, în Leipzig se produceau până la 70 de exemplare ale modelului Cayenne, iar acum în fiecare zi se produc de cinci ori mai multe unităţi!
A doua generaţie Porsche Cayenne,
care acum un an şi jumătate, a trecut de 100.000 de exemplare, în 2012 a fost vândut în cantitate de 83.000 de unităţi în 125 ţări ale lumii. Astfel, trebuie să-i mulţumim modelului
Cayenne, pentru că datorită lui, noi
mai putem admira evoluţia nesfârşită
a legendarului Porsche 911.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
2,099
COMENTARII (7)
Cyber
Briceni, Moldova
la 10 Iulie 2013 - 17:07
Imi place mult Porsche-ul, dar daca am face o comparatie X5 in 2010, adica cand modelul avea 11 ani a produs un numar record de 1,000,000, pe cand Porsche-ul a produs doar 500,000...

Si sa nu uitam ca ambele masini au caracteristici asemanatoare si imbele sunt bune in felul lor.

Daca ar fi sa aleg intr-un Cayenne si X5 mi-ar fi foarte greu sa aleg...

Mult succes Porsche!!!
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 10 Iulie 2013 - 17:23
Am mers si eu cu un toate modelele de Cayenne. Prima data in 2004 cu un Cayenne Turbo, apoi in 2009 cu un GTS si in 2012 cu Cayenne nou diesel toate au fost facute pe comanda de propietar cu pachet sport, lemn in interior si multe altele. Persoana respectiva le-a cumparat pe firma in leasing si la 5 ani il schimba cu modelul nou. A trecut de la Cayenne-uri puternice la unul nomral si economic pt. ca si-a dat seama ca nu are ce face cu motoare mari in Romania din lipsa de drumuri si cu o legislatie stricta de viteza + ca ii consuma enorm fara sa se poata bucura de puterea masinii. Sincer noul Cayenne este suprior din toate punctele de vedere fata de cele vechi. Materialele sunt mai bune, confortul sporit cu mult (prima generatie era foarte rigida) + un design mai elegant si fluid.
Ca fiabilitate nu vorbesc fiindca daca ar vedea Ferdinand Porsche, cu siguranta s-ar intoarce din nou in mormant.
2
0
Mihail
Chişinău
la 11 Iulie 2013 - 01:05
Cyber x5 nici nu pute pe linga cayenne ;)
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 11 Iulie 2013 - 02:10
Asa este mai Mihai, nu pute, ci miroase a bucsi Vanos, Realsubframe, N47 , stii tu la ce ma refer :))
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 11 Iulie 2013 - 02:12
la diesel celebrele clapete + alte bube clasice-valve PCV,vas expansiune, garnitura capac culbutori ,
2
1
Iulian
Floreşti, Moldova
la 11 Iulie 2013 - 10:36
privit din față parcă e un broscoi, în rest e f. ok :D
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Iulie 2013 - 17:52
jumatate din ele is in RM :D
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!