Noile rezultate EuroNCAP: Hyundai i10 ia doar 4 stele, noul Mercedes-Benz C-Class obţine 5 stele
15 Mai 2014, 13:21
EuroNCAP a publicat astăzi rezultatele unei noi serii de teste de siguranţă, serie în care au fost incluse doar două modele – Hyundai i10 şi noua generaţie Mercedes-Benz C-Class.

Hyundai i10 a primit un calificativ modest de 4 stele. Protecţia adulţilor a fost relativ bună în momentul impactului, marginală doar în zona gambei piciorului drept a şoferului. La inspecţia de după impact, însă, s-a
dovedit că uşa spate de pe partea impactului era întredeschisă, iar scenariul unui impact mai puternic ar putea agrava această situaţie. Analiza filmelor din momentul impactului a scos la iveală faptul că mânerul uşii s-a mişcat în momentul impactului, tot el fiind, cel mai probabil, şi cauzatorul deschiderii uşii. Impactul lateral cu un stâlp a demonstrat şi el o protecţie marginală în zona pieptului, în timp
ce lovitura laterală cu o barieră deformabilă a garantat o protecţie mai bună. Impactul spate a oferit de asemenea un nivel bun de protecţie. Protecţia copiilor de la bord a fost apreciată înalt, în schimb punctele pentru sistemele de asistenţă au fost mai reduse, de doar 54%, din cauza indisponibilităţii în dotare standard a mai multor sisteme de siguranţă.
Rezultatele testării noului Mercedes-Benz C-Class erau aşteptate mult mai mult de noi, ce de la PiataAuto.md, dată fiind proaspăta noastră achiziţie a unui astfel de model în parcul redacţiei. Presupunerile noastre de acum câteva zile s-au adeverit – Mercedes-Benz C-Class a obţinut calificativul maxim de 5 stele. Modelul este dotat standard cu capotă activă, pentru o mai bună
protecţie a pietonilor, cu 9 airbag-uri, sistem ESP şi sistem de frânare automată autonomă în cazul sesizării pericolului unui impact. Protecţia adulţilor a fost excelentă la impactul frontal şi lateral, maşina obţinând punctajul maxim, doar impactul lateral cu un stâlp lăsându-se cu calificativ marginal pentru zona pieptului şi bun pentru celelalte părţi ale corpului.
C-Class a primit un califativ foarte bun la protecţia copiilor, iar la protecţia pietonilor capota activă l-a ajutat să cumuleze puncte, în timp ce marginea frontală ascuţită a capotei şi grilei s-a dovedit a fi un pic prea rigidă faţă de aşteptările EuroNCAP. Cumulând şi un punctaj de 70% la sistemele de siguranţă, noua generaţie C-Class şi-a adjudecat într-un final nota maximă de 5 stele.
PiataAuto.mdIlie Toma
1
2,971
GALERIE VIDEO (2 MATERIALE)
COMENTARII (19)
Cyber
Briceni, Moldova
la 15 Mai 2014 - 17:21
Si cine spunea ca Mercedesurile sunt rele/slabe?

Bravo MB!
1
3
Igor
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 18:15
astia de la NCAP cu tatu deam exagereaza... cand am incercat sa aflu, de ce n-am "pritzel" pe capota, cica de atita ca el ("pritzelu) poate produce daune fizice, daca (Doamne fereste) imi sare cineva in fata...
0
2
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 15 Mai 2014 - 20:19
Nici nu mă îndoiam de MB,dar de Hyndai am rămas uimit...
0
1
dima
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 20:43
Igor ai inteles gresit, insigna (pritzelu) nui pe capota fiindca atrage privirea cind privesti inainte, si te sustrage de la drum.
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 15 Mai 2014 - 21:10
Citesc comentariile meseriasilor si ma apuca rasul rau de tot.

Mai meseriasilor, sigla ''catarata pe capota'' reprezinta versiunea ELEGANCE, pe cand cea cu ''stea mare pe grila'' reprezinta versiune AVANTGARDE, lol, cat de incuiati pot fii unii :))))))))

Oricum la Euro-Ncap chiar si Dacia poate lua 5 stele ( numai ca asa si-ar pierde identitatea de marca low cost deci ea este gandita din start sa primeasca 4 stele ), deci ata cu cele 5 stele NCap , nu mai reprezinta nimic nou sub soare pt anul 2014, cel putin toti producatorii au .Cu toate ca altii ''sofeaza'' cu faptul ca au pu*za mare cand se afla intr-un Mercedes cu scopul ca e indestructibil......pfff

4
1
Robert
Bucureşti, România
la 15 Mai 2014 - 21:11
PS : Cat despre modelul I10 e de apreciat cele 4 Stele pt aceasta clasa de segment A , sa nu uitam ca tripleta Aygo-C1-107 au primit 3 stele dupa noile standarde NCap.
3
1
Robert
Bucureşti, România
la 15 Mai 2014 - 21:17
PS 2 : TABLETA aia chinezeasca din bord mai avea putin si pica pe jos, parca se tinea intr-o ''rana''......oricum ''capota activa'' a aparut pt prima data in aceasta clasa pe Lexus IS, la fel cum tot IS a fst desemnata cea mai sigura masina din segment.
3
1
salaria
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 21:33
Este si un MB recent "nascut" ce a luat 4 puncte la NCAP, pare-mi-se Citan..
3
1
Igor
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 21:44
ia buhai ii rominu ista... bai, tziganule, cite W209 cu sigla pe capota ai vazut tu? dobitocule??? onemala imputzita ce esti tu
1
3
Igor
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 21:48
Dim, am citit asta de pe forumul CLK rusesc... poti sa te uiti si tu ca eu n-am chef sa caut acuma tema cu link ))
1
3
dima
Chişinău
la 15 Mai 2014 - 23:02
Igor pot fi ambele, eu vazusem la top gear mai demult ca se vorbea despre scoaterea siglei din fata, ei inca rideau pe seama asta ca adica peste jumate de secol nu a incurcat la nimeni, iar acum incurca:))) nu atrage atentia la comentariile prostesti scrise de acel individ, in genere toti ar trebui sal ignore si va disparea singur de aici:)))))
1
3
Robert
Bucureşti, România
la 16 Mai 2014 - 12:13
@salaria, Citan a obtinut 3 stele, deci mai prost ca Logan-ul anterior.
3
0
Igor
Chişinău
la 16 Mai 2014 - 13:38
RASPUNDE LA INTREBARE, curcanule
1
3
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 16 Mai 2014 - 16:44
Dima, Ai dreptate, atitia ani nu a luat privirea nimanui, iaka akum brusk a inceput-o a lua... :)
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2014 - 01:38
CLK venea cu doua echipari : Elegance ( cu sigla catarata pe capota ) si Avantgarde ( cu stea pe grila radiator ).........mare e gradina lui D-zeu cu toti prostii din ea :)
3
0
Igor
Chişinău
la 17 Mai 2014 - 15:19
nu... tu chiar esti prost cu tatu, sau asa vrei sa pari

uai, cu stea pe piciorus NU exista CLK W209... din motivele enumerate mai sus...

dar stea mare pe reshotka si insigna pe capota au TOATE!

om nebun la cap la propriu
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2014 - 19:04
Hai ca devii obraznic bai Igor Hlopetchi, la cei 23 de anisori ai tai nu cred ca ne tragem de sireturi. Copile nu am vb romaneste ? Elucubratiile ''enumerate'' de tine mai sus ( motive reale in nici un caz nu se pot considera) nu au nimic in comun cu realitatea si cu politica marcii. Cauta pe Autovit modele cu ''sigla catarata pe capota'' . Dar nu trebuie sa se enerveze nimeni cu tine, varsta frageda pe care o ai isi spune cuvantul. Si eu cand eram de varsta ta ''credeam ca tot ce zboara se mananca'' , bafta la bac fiindca ai un scris de analfabet de post-liceala.
1
0
Igor
Chişinău
la 17 Mai 2014 - 19:20
nici nu m-am chinuit sa citesc aberatiile tali, uai baiete... da' n-ai cu cine sa graiesti aici... o sai urmez sfatu lu Dima, ca cu tine, chiar nu se poate... pe linga ipocrizie si manelism infiltrat in adn, persista si impertinenta asta de bucurestean... cea pe care o uraste toata europa si nu au ochi sa va vada... acuma inteleg de ce :)
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Mai 2014 - 21:12
Ce bine ca mai sunt tipi ca tine, atat de utili societatii. Indivizi gata sa puna punctul pe "i" ... atunci cand lipseste.Serios ? Si asta e concluzia ta sau ? Nu cumva argumentelea astea se fac pe baza unor studii mai complexe ? Dar neh tu esti ''meserias'', pentru ''telectualii'' ca tine nu am decat doua cuvinte : hai sictir....
2
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!