Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Sedanul diabolic: Dodge Charger SRT Hellcat (VIDEO, FOTO)

14 August 2014 - 08:08
Ilie Toma
Sedanul diabolic: Dodge Charger SRT Hellcat (VIDEO, FOTO)
Febra „Hellcat” se răspândeşte în gama Dodge! După un Dodge Challenger SRT Hellcat, care şi-a adjudecat cu rapiditate titlul de cel mai rapid muscle-car creat vreodată graţie motorului de 707 CP, acum aceeaşi forţă vine şi pe sedanul Charger.

Noul Dodge Charger SRT Hellcat vine cu acelaşi V8 HEMI supraalimentat de 6.2 litri de 707 CP şi peste 880 Nm!

Vehiculul va putea trece distanţa de 1/4 de milă în doar 11 secunde, iar viteza maximă ajunge la 328 km/h! Un sedan cu adevărat diabolic, deci!

Pentru a face faţă unei asemenea puteri, instalate pe un sedan deloc uşor, cei de la Dodge i-au montat noului model cele mai mari frâne montate vreodată în istoria grupului Chrysler. Acestea sunt de origine Brembo, iar jantele de 20 de ţoli sunt îmbrăcate în avelope Pirelli.

Noul Dodge Charger SRT Hellcar vine cu regimuri selective de condus – Eco, Default, Track, Sport şi Custom, care ajustează reacţii diferite ale motorului, cutiei de viteze, tracţiunii şi suspensiei. Dar imaginaţi-vă că ajungeţi în faţa unui hotel luxos, la recepţia la care sunteţi invitat, şi trebuie să înmânaţi maşina unui valet care să v-o parcheze. Cu siguranţă vă veţi gândi toată seara că tânărul se va lăsa ademenit de puterea imensă şi îşi va face de cap cu perversiune la volan, riscând să ajungă în vreun stâlp cu atâta putere... Aşa că sedanul american vine cu două chei – una roşie şi alta neagră. Doar cea roşie poate activa întreaga putere a motorului, sau o poate limita, schimbările având loc prin introducerea unui cod PIN, în timp ce cheia neagră pune sedanul diabolic instantaneu la un regim de post... Se temperează puterea motorului, limitându-l la maxim 4,000 rpm, transmisia face excepţie de prima treaptă, pornind dintr-a doua, padelele de schimbare a treptelor de la volan sunt dezactivate, şi până şi levierul transmisiei nu mai poate fi trecut în regim manual, iar regimurile de condus sunt dezactivate. Pe lângă asta, ESC-ul e întotdeauna conectat la maxim şi nu poate fi oprit, iar funcţia de lauch control nu mai e disponibilă. Americanii numesc regimul ăsta „Valet mode”, pe bună dreptate! Mai încearcă să-ţi faci de cap acum, valetule!

Ce bine că tu, proprietarul, vei avea cheia roşie! Distracţie plăcută cu toţi cei 707 cai-putere, izvorâţi dintr-un imens motor american pur-sânge!
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
GALERIE FOTO (37 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter