Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Un proiect de senzaţie: Krugger BMW K1600 NURB!

30 Septembrie 2014 - 14:33
Denis Godorozea
Un proiect de senzaţie: Krugger BMW K1600 NURB!
De obicei scriem foarte rar despre lumea motocicletelor, dar nu am putut trece cu vederea acest proiect senzaţional, executat timp de un an întreg de belgianul Fred Krugger.

Acesta şi-a dezvăluit creaţia numită ca „NURB’S Project”, la expoziţia BMW Motorrad France, care a avut loc recent la Paris.

Denumirea acestei motociclete impresionante are tangenţe cu renumitul circuit german Nurburgring, dar se descifrează ca „Non-Uniform Rational B-spline” – o difiniţie matematică, pentru formele exterioare ale automobilelor şi avioanelor. Impresionant este faptul că, pentru crearea acestei bijuterii, Fred Krugger a utilizat motocicleta turistică BMW K1600, care este pe departe cel mai popular exemplar în lumea tuningului de motociclete. În fine, din motocicleta de bază a rămas doar motorul cu 6 cilindri în linie, cablajul, senzorii şi unele elemente ale suspensiei.

Chiar dacă designul combină alura motocicletelor clasice cafe racer şi a motocicletelor futuriste din pelicula „TRON”, acesta este inspirat din legendarul BMW R7 din 1934.

Stilul motocicletei clasice bavareze este omagiat de formele alungite şi curbate, precum şi de designul jantelor din aliaj. Efectul radical al proiectului NURB este accentuat de proporţiile deosebite, de jantele de diferite dimensiuni (21 inch pe faţă şi 20 inch pe spate), suspensiile cu un singur braţ, precum şi de sistemul de evacuare futurist. Cea mai mare provocare pentru a crea o imagine „pură” al proiectului NURB, a fost ascunderea tuturor cablajelor, blocului ABS şi al senzorilor. Apropo, sistemul ABS a fost combinat cu noul sistem de frânare Beringer cu etriere cu 6 pistoane pe faţă şi 4 pistoane pe spate.

Cel mai neobişnuit loc, însă, a fost rezervat radiatorului, care a fost ascuns undeva în interiorul cadrului superior. Pentru acesta au fost create canale speciale de răcire, care s-au integrat perfect în designul motocicletei. Rezervorul de combustibil a fost mutat sub scaun, iar gura rezervorului a fost ascunsă în „coada” motocicletei.

Pentru a spori spiritul autentic, Fred Krugger a creat această combinaţie inedită dintre futurism şi clasicism, fără a se baza pe schiţe preliminare executate la calculator – totul a fost creat doar din imaginaţie! Şi, credem noi, ia reuşit de minune!
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (10 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter