Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Maserati Ghibli modificat de Novitec Tridente

10 Noiembrie 2014 - 14:22
Denis Godorozea
Maserati Ghibli modificat de Novitec Tridente
Rivalul lui BMW Seria 5, sedanul italian Maserati Ghibli a trecut recent printr-o serie de modificări la tunerul german Novitec Tridente.

La exterior sedanul modificat se deosebeşte printr-un albastru mat, un kit aerodinamic, executat din fibră de carbon şi jantele imense de 22 de inch, care sunt oferite la un preţ de 3.980 euro în patru finisări la alegere.

Substratul tehnic vine cu modificări la suspensie, care a coborât garda la sol cu 35 mm şi la propulsoarele diesel şi pe benzină. Primul diesel din istoria Maserati, V6-le de 3.0 litri, este oferit de italieni în două versiuni de putere – 250 şi 275 CP, iar aceste cifre sunt crescute de specialiştii germani la 301 CP şi la 322 CP respectiv.

Ambele motorizări diesel primesc şi un cuplu sporit cu 80 Nm - 680 Nm. Datorită puterii crescute timpii de acceleraţie au fost reduşi la 6,2 şi la 5,7 secunde respectiv.

Benzinarul V6 Bi Turbo de 3.0 litri este disponibil în trei motorizări pentru Ghibli standard - 330 CP (500 Nm), 350 CP (500 Nm) şi 410 CP (550 Nm), iar germanii de la Novitec Tridente oferă un surplus de putere pentru toate aceste versiuni.

Astfel, herghelia acestor trei motorizări ajunge la 384 CP (590 Nm), 412 CP (590 Nm) şi la 476 CP (640 Nm) respectiv.

Performanţele dinamice a versiunilor pe benzină au fost şi ele îmbunătăţite, în timp ce cea mai rapidă este cea cu tracţiune integrală, Ghibli S Q4, care accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,5 secunde şi atinge o viteză maximă de 294 km/h sau cu 0,3 secunde şi 10 km/h mai rapidă decât versiunea standard.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
GALERIE FOTO (12 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter