Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Premieră: Noua Honda CR-V facelift

22 Ianuarie 2015 - 17:40
Denis Godorozea
Premieră: Noua Honda CR-V facelift
Prezentată sub forma unui „prototip” la Salonul Auto de la Paris, noua Honda CR-V facelift a fost dezvăluită în versiunea de producţie, care va debuta cel mai probabil la Geneva. Odată cu lansarea primei generaţii în 1997, modelul CR-V a reuşit să găsească peste 750.000 de proprietari, iar 50.000 de maşini au fost comercializate doar pe parcursul lui 2014!

Noua Honda CR-V facelift în cea de-a patra generaţie vrea să sporească şi mai mult vânzările, iar pentru aceasta, ea a căpătat un aspect împrospătat, adaptări la partea tehnică şi tehnologii noi. Partea frontală a devenit mai îndrăzneaţă.

Aici a apărut noua bară de protecţie frontală, noua grilă a radiatorului şi noile blocuri optice cu contur LED.

Posteriorul a primit modificări discrete, printre care noile blocuri optice cu tehnologie LED, o inserţie cromată şi bara de protecţie retuşată. Aceste schimbări au dus la mărirea lungimii cu 29 mm. Odată cu facelift-ul, Honda CR-V a primit jante noi de 17 şi 18 inch.

La interior schimbările s-au rezumat la noi tapiţării şi inserţii şi un nou sistem multimedia Honda Connect cu display de 7 inch, care este compatibil cu smartphone-urile, bazate pe sistemul Android 4.0.4. Inginerii niponi au optimizat suspensia pentru un confort şi o manevrabilitate sporită (ecartamentele s-au mărit cu 15 mm), iar confortul acustic a fost îmbunătăţit cu 6%.

Noua Honda CR-V facelift vine cu un sistem unic în lume - Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC). Acesta poate prezice comportamentul altor automobile, care pot intersecta banda şi crea situaţii de accident, astfel, sistemul intuieşte ceea ce este pe cale să se întâmple şi ajustează viteza la condiţiile de trafic. Acest sistem utilizează nu numai radarul, dar şi o cameră, instalată în regiunea oglinzii retrovizoare din interior.

Sistemul de frânare automată la viteze mici este standard.

Gama de motoare constă din 3 motorizări, care se conformă normelor ecologice Euro 6.

Propulsorul de bază este acelaşi 1.6 i-DTEC de 120 CP şi 300 Nm, testat de noi pe versiunea pre-facelift, care vine doar în combinaţie cu tracţiune faţă şi cutie manuală cu 6 trepte. Acelaşi propulsor 1.6 i-DTEC, dar cu 160 CP şi 350 Nm la activ vine în combinaţie cu tracţiune integrală şi ţine să înlocuiască precedentul diesel de cilindree mai mare – 2.2 i-DTEC.

Cuplat la transmisia manuală în 6 trepte, acesta consumă doar 4.9 l/100 km şi emite doar 129 g/km. Acesta vine şi în combinaţie cu noua cutie automată în 9 trepte, care ridică consumul la 5,2 l/100 km, care este fenomenal pentru un SUV cu tracţiune integrală şi cutie automată!

Benzinarul de 2.0 litri (155 CP şi 192 Nm) a fost adaptat la noile norme ecologice, dar în continuare va fi disponibil cu cutia automată în 5 rapoarte.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
GALERIE FOTO (24 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter