Studiul Euro NCAP arată eficienţa sistemului de frânare autonomă în lumea reală
14 Mai 2015, 13:01
Ştirea despre ineficienţa sistemului de frânare autonomă în regimul de evitare a coliziunilor cu pietonii, care au demonstrat-o germanii de la Auto Motor un Sport, a lăsat o doză de controverse şi nedumeriri din partea cititorilor noştri. Totuşi, se pare că acest sistem lucrează mai bine în regimul de evitare a coliziunii cu alte mijloace de transport.

Conform unui studiu recent realizat de Euro NCAP în colaborare cu ANCAP, s-a demonstrat eficienţa sistemului de
frânare autonomă, care lucrează la viteză de până la 30 sau 50 km/h în dependenţă de marca automobilului. Astfel, în lumea reală, sistemul de frânare autonomă a redus coliziunile
cu maşina din faţă cu 38%, pentru automobilele echipate cu astfel de sistem.

Datele pentru acest studiu au fost colectate din 5 ţări europene şi din Australia, iar rezultatele pentru zonele urbane şi zonele interurbane cu
aceeaşi limită de viteză de 60 km/h, nu au variat prea mult. Astfel, cei de la Euro NCAP au decis ca astfel de sisteme să joace un rol cheie în evaluarea testelor de siguranţă în viitor.

Şi tendinţa este una corectă, un automobil modern ar trebui să evite accidentele, nu să nimerească în unul pentru aşi demonstra siguranţa.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
1,865
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!