Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Super-car? SUV? Ingrediente Bugatti?!

18 Decembrie 2015 - 10:51
Denis Godorozea
Super-car? SUV? Ingrediente Bugatti?!
Ideea încrucișării unui super-car cu un SUV nu este una noua. În anii ’90 ai secolului trecut francezii au creat o adevărată bestie numită Mega Track (pe imagine) care era un super-car cu o gardă la sol sporită dotat cu propulsor V12 de 6.0 litri și 394 CP preluat de la Mercedes-Benz S 600 W140. În lume există doar 5-6 astfel de maşini, iar ideea pare a fi una fără succes. În zilele noastre însă, unde tot mai multă popularitate prind SUV-urile și crossover-urile această idee ar putea fi viabilă.

Chiar și cei de la Volkswagen prin intermediul Italdesign Giugiaro care le aparține au creat conceptul Giugiaro Parcour (pe imagine) cu ingrediente Lamborghini.

Spre deosebire de Parcour, care cel mai probabil nu va avea urmaș de producție, dacă luăm în calcul problemele prin care trec cei de la Volkswagen, conceptul Ramusa, pe care îl vedeți în imagini, va merge în producţia de serie! Proiectată de atelierul italian Camal, „Şopârla” (astfel se traduce Ramusa), este un super-car-SUV cu garda la sol de 250 mm, cu jante din fibră de carbon, caroserie cu design controversat realizată din fibră de carbon şi o cupolă panoramică care se extinde de la parbriz spre capacul motorului inclusiv.

Prin cupolă se zăreşte structura din fibră de carbon, dar şi propulsorul. Intrigant este faptul că propulsorul V12 de 3.5 litri dotat cu 4 turbocompresoare este preluat de la vechiul super-car Bugatti EB110, producţia căruia a fost sistată cu 25 de ani în urmă. Dar pentru ce cei de la Camal au luat ingrediente de la un super-car vechi şi extrem de rar produs doar în 139 de exemplare?











Cine ar dori să mai jertfească propulsorul de pe un EB110 pentru a crea acest super-car-SUV controversat?! Probabil, atunci când va fi produs, unitatea va fi alta, sau seria va fi extrem de limitată şi nu va depăşi 5 exemplare…

Chiar dacă propulsorul „Şopârlei” este unul vechi, acesta a fost combinat cu un motor electric modern care pune în funcţiune roţile faţă, astfel Camal Ramusa fiind cu tracţiune integrală.

Propulsia hibridă oferă un total de 800 CP! Chiar dacă este aparent masivă, având o lungime de 4,320 mm şi o lăţime de 2,020 mm, „Şopârla” este foarte joasă, având o înălţime de doar 1,300 mm!

Până la urmă, vă place această încrucişare între super-car şi SUV? Şi cum credeţi, va avea Camal Ramusa un succes mai mare decât Mega Track şi Giugiaro Parcour?!
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (11 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter