Bentley prezintă cea mai rapidă decapotabilă din istorie: Continental GT Speed Cabrio

13 Aprilie 2021, 18:30
Denis Godorozea
Bentley dezvăluie oficial cea mai rapidă decapotabilă de serie din istorie, dezvoltată pe baza noului Continental GT Cabrio. Sportiva de lux se alătură coupe-ului Continental GT, dezvăluit la finalul lunii martie, în cadrul gamei de performanţă Speed. Respectiv, diferenţele dintre cele două modele sunt tradiţional minime.
Sub capota versiunii decapotabile GT Speed s-a situat acelaşi benzinar twin-turbo W12 de 6.0 litri, capabil să dezvolte acum 659 CP şi 900 Nm cuplu maxim şi cuplat la cutia automată cu 8 trepte. În această ipostază varianta Cabrio este capabilă să accelereze până la 100 km/h în 3.7 secunde, ceea ce înseamnă că este cu doar 0.1 secunde mai lentă decât coupe-ul cu acelaşi motor în exerciţiul de acceleraţie. Viteza maximă este limitată în acest caz la 335 km/h.
Astfel, pe lângă diferenţa neînsemnată în timpul de acceleraţie, principala diferenţă dintre decapotabiliă şi coupe este, bineînţeles, plafonul retractabil. Tradiţional, Bentley a optat pentru un plafon textil şi în cazul versiunii de performanţă — acesta poate fi acţionat la viteze de până la 50 km/h printr-un singur buton, fiind nevoie de 19 secunde pentru a acoperi maşina. Pentru un grad mai avansat de personalizare, clienţii au ocazia să aleagă nu doar nuanţa de bază a caroseriei, dar şi culoarea plafonului textil dintr-o gamă de 7 nuanţe.
Din celelalte puncte de vedere, în materie de design Cabrio este aproape identic cu versiunea GT Speed coupe, având o colecţie de jante similare de 22 ţoli şi elemente de decor exterioare de culoare neagră, care să accentueze caracterul dinamic al sportivei.
Ca şi în cazul celorlalte modele, habitaclul Continental GT Speed Cabrio poate răsfăţa cu materiale de înaltă calitate precum pielea rafinată, Alcantara, inserţii din fibră de carbon sau lemn, la solicitare. Concomitent inginerii au avut misiunea de a îmbunătăţi izolarea fonică a plafonului retractabil, care a devenit mai silenţios cu 3 decibeli, în raport cu generaţiile precedente. Există o funcţie exclusivă destinată doar decapotabilelor şi inclusă standard — un sistem de climatizare integrat în scaunele şoferului şi pasagerilor pentru încălzirea gâtului atunci când maşina rulează fără plafon.
0
2,165
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!