Un cumpărător de Rivian arată starea deplorabilă în care i-ar fi fost livrată maşina nouă, iar producătorul ar fi încercat să-i ia bani pentru a o înlocui

6 Iulie 2023, 12:08
Redacţia PiataAuto.md
În primele luni de producţie a lui Rivian R1T şi R1S au existau mai multe imagini şi publicări în mediul online de la cumpărători care se plângeau de calitatea proastă de asamblare a maşinilor, în special fiind acuzate alinieri proaste la panourile caroseriei, fixări proaste ale elementelor din plastic sau defecte de vopsire. Ulterior, probleme păreau să fie remediate, iar Rivian părea să o fi luat pe o linie ascendentă în calitate. Însă de curând un nou cumpărător de Rivian şi-a etalat istoria pe reţelele sociale, arătând starea deplorabilă în care i-a fost livrată maşina nouă şi fiind revoltat de faptul că producătorul a încercat să-i ia bani în pus pentru a-i schimba maşina pe una identică.
Foto: Rivian R1T, poză simbol

Acesta a comandat un Rivian R1T cu mai mult de un an în urmă, deci înainte de creşterile masive de preţuri pe care Rivian le-a operat în luna martie. Acum maşina i-a fost livrată la preţul agreat, acesta a recepţionat-o, nerăbdător după un an de aşteptare, dar în scurt timp a descoperit că ea are defecte grave.
Uşile aveau o aliniere proastă, vizibilă cu ochiul liber, în special uşa stângă spate. Problema de aliniere erau şi la benă, dar şi uşa de deschidere a benei, care părea că în general a fost deformată şi vopsită aşa.
Vopseaua avea urma de scurgeri şi pete rămase nevopsite. Plus multe alte defecte de fixare a plasticului pe aceste elemente. Se mai întâmplă uneori să existe defecte de fabricare, deşi fabricile au de obicei inspecţie finală a calităţii şi n-ar trebui să admită ca o maşină cu defecte să iasă de pe poarta fabrici fără înlăturarea lor. Dar, chiar şi atunci când se întâmplă, contează foarte mult cum răspunde un producător unor asemenea reclamaţii din partea cumpărătorului.
Rivian i-a propus proaspătului posesori fie să-i repare gratis maşina noua, fie să i-o schimbe cu alt exemplar cu specificări similare. Un pas absolut civilizat, deci. Ca să nu aştepte încă un an, cumpărătorul a ales un exemplar din stoc, cu specificări şi dotări similare. Rivian a acceptat iniţial, doar că, cu puţin timp înainte de livrare, i-a transmis un mesaj că e nevoie să achite diferenţa de preţ, întrucât preţurile au crescut în luna martie, şi acum o asemenea maşină costă mai mult.
Revoltat că el trebuie să plătească mai mult pentru greşelile celor de la Rivian, acesta a contestat această iniţiativă a producătorului şi i-a notificat că îi va acţiona în judecată. Într-un final, acesta spune că Rivian a acceptat să-i livreze acel pick-up înlocuitor fără defecte fără a-i mai cere bani în plus, dar acesta a vrut să-şi împărtăşească experienţa pentru ca alţi cumpărători să nu lase convinşi să plătească pentru ceea ce nu ar trebui şi să fie mai prudenţi decât el la starea maşinilor care le sunt livrate încă în momentul zero, când trebuie să accepte recepţionarea sau nu. Rivian a fost solicitat să comenteze public, dar, aşa cum s-a întâmplat şi-n alte cazuri, compania pur şi simplu nu a răspuns.
0
8,040
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!