Prima pagină  »  CLUB  »  Dezavantaje motorizari diesel
Robert
Bucureşti, România
la 6 Iulie 2013 - 01:11
Dezavantaje motorizari diesel
 

Intalnesc tot mai multe probleme legate de motorizarile diesel ,la masini care sunt conduse preponderent in oras.Aceasta este o capcana ,in care cad foarte multi dintre cei care cumpara masini cu motorizari diesel in special turbo,si le folosesc preponderent pt drumuri scurte.Motoarele aceastea sunt construite pt drumuri mai lungi.Ele nu intra intr-un regim normal de operare dupa vreo 10-15 km,fiindca trebuie sa ajunga in temperatura si abia atunci isi v-a arata adevarata lui valoare ( consumuri reduse),altfel in oras vei ajunge sa faci consumuri aproape asemanatoare cu cele pe benzina,insa aici revin si spun: problemele mecanice la aceste motoare diesel cu siguranta mult mai multe,iar reviziile evident mai scumpe din cauza costului mai mare de ulei,mai multi litri de ulei,filtre mai scumpe,interventii mai scumpe la motor spre exemplu :la volanta - volanta este mai mare si este in general cu masa dubla,ambreiajul -rulmentul de presiune se schimba toate impreuna,pompa de injectie spre exemplu si injectoarele sunt o avere .Numai la Logan sunt 4 .000 RON doar injectoarele ,daca mai adaugi si pompa te duci usor spre 2 miii de euro.Practic la un Logan la mana a doua ,ajungi sa dai jumatate din valoarea masinii si nu mai renteaza sa faci o asemenea cheltuiala.Multe masini care sunt cu motorizari diesel cat si cele turbo au aceasta problema,pentru ca avand motorizari diesel de inalta presiune ( cammon rail-urile acestea care lucreaza in presiuni mai) ,pompele acelea de inalta presiune si din cauza calitatii combustibilului si a drumurilor scurte,a frecusului,ajung sa se uzeze destul de repede,iar constructorii Europeni nu mai fac masini care sa tina o viata ,ci fac mai de graba masini care sa tina cat tine garantia si sa te aduca cat mai repede la service ''ca sa mananca si gura lor ceva''.Si in caz ca nu stiai este un termen care se foloseste acum in industrie,cum ca masinile nu mai sunt facute sa se uzeze ,ci sa se perimeze.Mercedes a fost la un pas de faliment producand Cobra,daca mai tineti minte.Motoarele acelea aproape ca nu aveau probleme mecanice si tehnice deloc ,si atunci ce mai faci la service? Vinzi niste masini si apoi service-ul e gol?Insa acest narav al masinilor care sa se perimeze nu a patrus destul de adanc si in japonia ,lucru la care am mai spus-o si cu lata ocazie ,acelasi lucru se intampla la service-ul Suzuki,Honda ,la Toyota,la Subaru,etc,interventie destul de putina pe partea mecanica la aceste masini care sunt destul de pretentioase.
1
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!