Prima pagină  »  Ştiri  »  SsangYong reinoieste gama de modele
18 MARTIE 2009, 12:47
1,464
0
SsangYong reinoieste gama de modele
De Redactia PiataAuto.md
0
La Seoul Motor Show, compania sud-coreeana de automobile,SsangYong, vine cu un model nou, C200, si cu cunoscutul Kyron, care va dispune acum de un propulsor hybrid diesel. Chiar daca este prezentat doar un model nou, reprezentantii companiei ne asigura ca in viitorul apropiat vor mai fi lansate o serie de vehicule noi pentru gama SsangYong.

Conceptul C200 a fost pentru prima data prezentat la Salonul Auto de la Paris din octombrie 2008. SsangYong C200 este rezultatul muncii centrului italian de design Giugiaro si ca dimensiuni este aproape de Toyota Rav4, Honda CRV si Nissan Qashqai, iar ampatamentul de 2.640 mm, este ceva mai lung decit al lui VW Tiguan. C200 se diferentiaza de restul modelelor SsangYong, in primul rind prin constructia de tip monococ, ce ii asigura apartenenta la vehiculele predestinate pentru pasageri. Platforma lui C200 este adaptabila, astfel sasiul poate fi folosit pentru transmisie cu tractiune fata sau pentru una integrala.

Propulsorul este absolut nou. Acesta este un diesel de 2.0 litri ce a fost proiectat sa reduca vibratiile cit si sunetul emis de acesta. Motorul produce 175 cai putere, emisiile CO2 au fost considerabil reduse, astfel acesta respecta normele europene EURO5 . Va fi disponibila cutie de viteze manuala cit si una automata, cu ultima fiind echipata si vehicolul ce va fi expus la Seoul Motor Show in data de 2 aprilie.

La caroseria lui SsangYong C200 a fost intens utilizat aluminiul, iar impreuna cu centrul de greutate scazut, acesta asigura o tinuta de drum dinamica si o manevrabilitate iute, care este mult agreata de soferii europeni.

Cit priveste modelul SsangYong Kyron, acesta va folosi aceeasi tehnologie hybrid diesel care a fost prezentata pentru prima data la stand-ul producatorului sud-coreean la Salonul Auto de la Geneva de anul trecut. Kyron este propulsat de un motor diesel cu injectie directa si de catre un e-motor compus din baterii cu tensiune electrica inalta. Tehnologia dezvoltata independent de catre Ssangyong, Torque Split Device (TSD) vine sa combine activitatea acestor doua propulsoare, sau sa-l opreasca pe ceva timp pe unul din ele. Tehnologia hybrid minimizeaza consumul de combustibil si eliminarea de noxe, astfel in cazul stationarii la culoarea rosie a semaforului sau in ambuteiaje, motorul automat va opri. Bateriile sunt incarcate datorita surplusului de energie generate de pe urma frinarii automobilului.

Anul trecut, compania sud-coreeana a declarat ca in urma testelor s-a urmarit o reducere cu pina la 25 % a consumului de combustibil fata de vehiculele din aceeasi clasa. Nivelul emisiilor la fel este mai mic, cu pina la 10 % in cazul emisiilor CO2, si cu pina la 15 % in cazul altor particule eliminate. Totusi compania are drept scop ca la sfirsitul testelor sa reduca consumul de combustibil cu 30 % iar eliminarea de noxe cu pina la 50 %.
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!