La momentul lansarii in anul 2002, Honda Jazz a fost prezentat ca un automobil ce imbina calitatile de spatiu si eficienta ale unei masini din segmentului B, cu cele ale uneia din segmentului C. In asa mod, in scurt timp dupa lansare, Honda Jazz a devenit extrem de populara in Europa, iar in prezent, odata cu debutul de anul trecut al noii generatii, Jazz a ajuns la 500.000 unitati produse.
Vice Presedintele Honda Motor pentru Europa, Ken Keir, a declarat ca Honda Jazz a schimbat radical lucrurile in segmentul B odata cu aparitia sa. Oamenii sunt in continuare uimiti de cat spatiu poate oferi aceasta pentru pasageri si bagajele acestora. Keir a mai declarat ca compania este foarte incantata ca a fost vandut un numar atat de mare de exemplare, si ca spera ca succesul primei generatii sa-l continuie si noua generatie ce a preluat cele mai bune calitati de la fratele mai mare.
La aparitia sa in 2002, Honda Jazz a venit cu o serie de tehnologii unice care au facut ca modelul sa devina extrem de popular printre clienti. Scaunele Magice si amplasarea centrala a rezervorului de combustibil, au facut ca interiorul sa fie foarte incapator si flexibil, ceea ce a determinat numerosi clienti sa detina mai mult de un exemplar Honda Jazz.