Prima pagină  »  Ştiri  »  Noi teste EuroNCAP: BMW Seria 5 (5 stele), Alfa Romeo Giulietta
2 IUNIE 2010, 14:47
1,728
0
Noi teste EuroNCAP: BMW Seria 5 (5 stele), Alfa Romeo Giulietta (5 stele), Mazda CX-7 (4 stele)
De Ilie Toma
1
GALERIE FOTO (1 IMAGINI)
EuroNCAP a publicat astazi rezultatele ultimelor teste de siguranta, “protagonistii” carora au fost Alfa Romeo Giulietta, BMW Seria 5 si Mazda CX-7. Primele doua modele au obtinut calificative de 5 stele, in timp ce Mazda CX-7 a reusit sa obtina doar patru.

Alfa Romeo Giulietta – 5 stele.

Un rezultat incredibil de bun, cu 97% acordate la protectia adultior, fapt care tocmai a facut din noua creatie a italienilor cel mai sigura automobil compact! Compartimentul interiorului a ramas stabil la impact, oferind protectie foarte buna ocupantilor sai, inclusiv pentru genunchii pasagerilor din fata. La testul impactului lateral, Giulietta a obtinut numarul maxim de puncte. Pentru protectia copiilor Alfa Romeo a obtinut 85%.

Bara de protectie fata a obtinut de asemenea un numar maxim de puncte, datorita protectiei oferite picioarelor pietonilor, in cazul unui impact. Capota masinii a oferit si ea o protectie buna, cu mici zone in care protectia a fost descrisa ca fiind adecvata, Giulietta obtinand in final un punctaj de 63% la acest capitol.

Sistemele de siguranta, cu care este dotata Giulietta, au favorizat un calificativ de 86% si pentru capitolul sistemelor de asistenta.

BMW Seria 5 – 5 stele.

Noua limuzina germana a demonstrat si ea rezultate excelente. Datorita multiplelor sisteme de asistenta, BMW Seria 5 a obtinut un calificativ de 100% la capitolul Safety Assist. Interiorul a ramas de asemenea integru, oferind o buna protectie pentru pasageri, iar punctajul obtinut de Seria 5 pentru protectia adultilor este de 95%. Pentru protectia copiilor, BMW Seria 5 a obtinut 83%.

Un rezultat incredibil de bun a fost obtinut la protectia pietonilor – 78%. Seria 5 este dotata cu “capota activa”, sistem care asigura deplasarea capotei pe verticala in momentul unui impact, amortizand astfel socul coliziunii. Totusi, marginea frontala a capotei s-a dovedit a fi destul de dura, in timp ce bara de protectie fata pluseaza din nou printr-o grija deosebita fata de siguranta pietonilor.

Mazda CX-7 – 4 stele

Aflata in productie de cativa ani buni, Mazda CX-7 cedeaza in fata modelelor mai noi. La impactul frontal modelul isi protejeaza destul de bine ocupantii, dar anumite parti ale bordului pot produce leziuni genunchilor pasagerilor din fata. In testul ce imita coliziunea laterala cu un stalp, CX-7 a oferit o protectie slaba in zona pieptului. O alta situatie in care Mazda CX-7 ofera o protectie slaba, este cea in cazul unui impact din spate, cand pasagerii risca leziuni ale coloane vertebrala in zona gatului. Punctajul obtinut de Mazda CX-7 la protectia adultilor este astfel de 76%.

Protectia copiilor este la un nivel adecvat. EuroNCAP a tinut sa specifice insa, ca airbag-ul pasagerului din dreapta nu poate fi deconectat, iar stickerul care avertizeaza ca scaunul copilului nu poate fi pozitionat cu fata inainte este neclar pentru a explica riscurile ce pot aparea la o astfel de pozitionare si un airbag activ.

Protectia pietonilor s-a situat la un nivel de 43%, cu o capota care poate cauza suficient de multe leziuni pietonilor in momentul impactului. La capitolui sistemelor de asistenta, Mazda CX-7 a reusit sa obtina un calificativ de 71%.
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!