GALERIE FOTO (14 IMAGINI)
Hyundai a dezvăluit două premiere nord-americane la Salonul Auto de la Chicago multaşteptata Elantra Coupe, dar şi hatchback-ul Hyundai GT, care nu este altceva decât o întruchipare americană a aceluiaşi Hyundai i30, dezvăluit în septembrie în Europa.
Pe piaţa americană, noul Hyundai Elantra Coupe va concura cu modele precum Honda Civic Coupe şi Kia Coup, însă modelul Hyundai mizează pe câteva avantaje faţă de modelele competiţiei, printre care un portbagaj mai mare (419 litri), un interior mai încăpător şi un raport mai bun al puterii motorului faţă de greutatea maşinii (8.2 kg / 1 CP).
Ca şi versiunea sedan, noua Elantra Coupe continuă filosofia de design prin sculptură fluidă a mărcii. Se pare că fluidizarea a avut un efect bun şi în materie de aerodinamică, noul model având un coeficient de invidiat, de doar 0.28.
Cea mai bine dotată versiune a lui Elantra Coupe, numită în SUA SE, va fi echipată cu jante de 17 inch, spoiler discret pe uşa portbagajului, dar şi suspensie sportivă. La interior, această versiune va veni echipată cu sistem de navigare şi un sistem audio de 350 W, cu porturi de conectare USB şi Bluetooth.
Motorul de sub capota noului Hyundai Elanta Coupe este preluat de pe versiunea sedan, prin urmare vorbim de acelaşi propulsor pe benzină din seria "NU", aspirat natural, cu sistem de gestionare a valvelor D-CVVT. Cu o capacitate de 1.8 litri, acesta poate dezvolta o putere maximă de 148 CP şi un cuplu maxim de 178 Nm. Motorul va putea fi cuplat atât la o transmisie manuală, în 6 raporte, cât şi la una automată, de asemeni cu 6 rapoarte. După spusele coreenilor, consumul extra-urban al motorizării echipate cu trasmisie manuală va constitui 5.9 litri/100 km, în timp ce cutia de viteze automată va spori consumul de autostradă până la 8.1 litri/100 km.