Nissan 370Z a primit un facelift discret. Într-atât de discret, încât e greu să observi diferenţele de până la şi după.
De fapt, schimbări mai sesizabile se pot observa doar pe bara de protecţie faţă, prizele de aer ale căreia au suferit uşoase modificări. De asemenea, aici au apărut şi LED-uri de zi, poziţionate vertical. În partea din spate, deşi Nissan declară că a modernizat bara de protecţie, n-am reuşit să sesizăm nici o modificare a acesteia.
Versiunea actualizată a lui 370Z a primit şi un nou set de jante de 18 inch, iar versiunea cu pachet sportiv a primit etriere de frână vopsite în roşu, de la Rays Engineering. De asemenea, coupe-ul sportiv Nissan a primit şi două culori noi în gamă roşu Magma şi albastru Midnight.
Inginerii Nissan au lăsat nemodificat întreg spaţiul de sub capotă, unde va toarce în continuare V6-ele de 3.7 litri, aspirat natural, capabil să dezvolte 332 CP standard, sau 350 CP pentru ediţia Nismo.