Prima imagine oficială al noului Mercedes-Benz S-Class W222
1 Mai 2013, 11:13
Premiera oficială a noii nave amiral Mercedes-Benz S-Class în caroseria W222, va avea loc exact peste două săptămâni, pe 15 mai, iar pe web au început deja să apară imagini oficiale ale modelului mult anticipat. Mai bine de o lună în urmă am avut parte de primele imagini spion ale exteriorului
şi imagini oficiale ale interiorului
, iar acum este rândul primii imagini
oficiale ale exteriorului, care
s-a scurs recent pe web.
În ciuda faptului că acesta este doar o imagine grafică (producătorilor auto le plac astfel de imagini, nouă, nu) şi nu o imagine reala, noi deja putem vorbi despre exteriorul noului S-Class. Partea frontală a crescut semnificativ în volum, iar proporţiile acum sunt axate spre grila radiatorului, care este extrem de generoasă, subliniind măreţia noului S-Class. Acest element a fost conceput astfel, deoarece noul S-Class nu numai că va trebui să înlocuiască
generaţia curentă W221, dar şi Maybach-ul răpus. Cu toate acestea, designul lui W222 pare a fi la un hotar de lux şi sportivitate, care a fost accentuată prin bara de protecţie cu prize mari de aer (probabil merge vorba de o versiune sport sau un pachet AMG). Singurele elemente care nu sunt prea potrivite, sunt liniile laterale, preluate de pe mult mai accesibilul şi compactul model CLA. Dacă CLA ar fi preluat acestea linii de la S-Class şi nu invers, întrebări nu aveau să apară... Totuşi nu e bine când un model de top are asemănări cu modelul situat la polul opus în gama de modele.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
3
3,148
COMENTARII (35)
asdfasdfas
Altai, Mongolia
la 1 Mai 2013 - 11:22
zamiceatelino :D
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 1 Mai 2013 - 11:34
cum de obicei in prezentarile oficiale se prezinta versiunile AMG Sport Paket, imaginea data nu e o exceptie. Versiunea "normala" va avea o bara de protectie asemanatoare celei de pe E Class facelift.

Nu sunt de acord cu autorul asupra liniilor "preluate" de pe CLA. Eu vad lucrurile mai degraba ca noua linie de design a celor de la MB care a inceput cu CLS si a continuat in celelalte modele in ordinea aparitiei lor pe piata.
0
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 1 Mai 2013 - 13:38
frumos!!!are ceva ce nu intilnesti la alte branduri
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 1 Mai 2013 - 19:36
Asa niste faruri agresive are... :-) Vreau sa-l vad din mai multe ipostaze, dar prima impresie e bunishoara parca!
0
1
GRED
Chişinău
la 1 Mai 2013 - 21:32
Mai vedem. Multe masini si in special cele premium arata mai bine in realitate decat in poze. Cel putin eu am ramas frapat cu Audi A8 si Jaguar desi in poze tak sebe
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 1 Mai 2013 - 22:19
@GRED, aici chiar ai mare dreptate, ai un like pt asta.

@Ghenyg, si tu ai foarte mare dreptate, de fapt Mercedes are ceva ce la alte branduri mai rar intalnesti, si anume..... probleme numeroase de fiabilitate. Chiar este un atuu foarte important asta, deci , DA, chiar are cv ce putine branduri mai au.
5
0
petro
Chişinău
la 2 Mai 2013 - 08:47
hei robert fii mai tolerant, mi se pare ca la tine se evidentiaza mai mult invidia fata de unele marci de masini....si totusi nu ai dreptate cu fiabilitatea la MB, dupa ideile tale extraordinare reese ca MB se strica la fiecare 1 km parcurs incepind de la poarta uzinei...
3
3
GRED
Chişinău
la 2 Mai 2013 - 10:05
Robert mersi de LIKE :)
Referitor la fiabilitatea MB cred ca nu mai are rost sa polemiza ca am impresia ca o faci intentionat p-u a te convinge in contrariu.
Din propria experienta iti spun ca te inseli amarnic :)
Tu? Ai citit de pe undeva?
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 2 Mai 2013 - 11:09
@GRED, si eu iti zic sa intri macar odata la service.
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 2 Mai 2013 - 11:42
Robert, vrei sa spui ca toyota nu are service? si daca e intr-atit de buna de ce nu dau garantie de 1 000 000 km sau cel putin 300 000 km sau vrio 10 ani... ? kia, si aceea da mai multa garantie pt automobilele sale
1
0
GRED
Chişinău
la 2 Mai 2013 - 12:49
Si ce sa faca acolo Robert?
De 15 ani de cand sofez intru la service o data la 2-3 luni p-u consumabile (cam 10 - 12 mii fac in 2-3 luni) si de 2 ori pe ani controlez suspensia.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 2 Mai 2013 - 15:31
@EXpeRT92


Garantia mai mare oferita poate sa reflecte si disperarea producatorului de a intra pe o anumita piata. Cazul kia. Dupa cativa ani, cand pe de o parte ti-au crescut vanzarile iar pe alta iti vine nota de plata, incepi sa o mai reduci, mai cresti preturile, etc. Adica te aliniezi cu lumea normala si incerci sa ajungi la o sanatate financiara reala.Acelasi lucru se poate spune si despre '' speculatiile '' unor fanatici ca tine ;)

In plus Toyota nu trebuie sa mai demonstreze nimic, cei seriosi TAC SI FAC. Cat si-a batut VAG capul sa construiasca fabrici, sa mai faca aliante, iar despre Toyota tot anul auzi ca mai da 100 de angajati afara, mai este aratata cu degetul de masmedia,americanii isi bat capul mai mereu sa sece imaginea Toyotei, iar la sfarsit de an la numaratoare
1. Toyota
2.GM
3.VW ......amuzant nu crezi ????
@GRED, sa observi cate MB-uri vin pt reparatii mecanice si cate vin pt reparatii de tinichigerie si de revizii tehnice.Vei vedea ca prima varianta are un procent mai mare.
0
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 2 Mai 2013 - 16:55
Mai există mașini bune în lumea asta,sau numai Toyota și Lexus ??
2
1
GRED
Chişinău
la 2 Mai 2013 - 18:16
Bine Robert o sa ma interesez dar acuma depinde care si cat parcurge. Desi am spus ca Toyota sunt caluti de lucru si la fiabilitate or fi ele super. Ca daca tot bati atat in fiabilitate tot mai sus sunt Honda si Subaru.
0
4
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 3 Mai 2013 - 00:21
Volkswagen: Sigur ca exista... SUBARU!!!
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 3 Mai 2013 - 00:23
GRED: nici nu se discuta... :-) Honda si Subaru a stiut mereu sa-i faca pe ceilalti colegi niponi in ceva... :-)
0
2
ghenyg
London, Marea Britanie
la 3 Mai 2013 - 08:18
fiecare i-si lauda calul...:)
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 3 Mai 2013 - 14:38
@VB_1ONE, Subaru , Mitsu , Honda si Nissan fac printre cele mai sportive autoturisme .

Insa treaba este ca aici se vorbeste de noul S-Klass, si ca tot se lauda cineva pe-aici mai demult ca "S-ul bate LS":

"At the end our two week back-to-back test, it became obvious that the LS 600h L is the best pure hybrid luxury vehicle in the $+100,000 price point. The isolation, the CVT and the AWD, all combine to make a vehicle that is perfect for the person to whom Luxury means floating on a cloud."

http://www.thetruthaboutcars.com/2011/02/comparison-review-mercedes-s400-hybrid-vs-lexus-ls600h-l/

Si asta se intampla cu modelele anterioare. Cand S-Klass va fi masina escortelor prezidentiale, sau a casei regale din Monaco ( gen nunta Printului Albert II de Monaco ) atunci voi crede cu mana pe inima ca este '' cel mai luxos '' si domina clasa de lux a segmentului F.Pana atunci nu va pot arata decat rezultatele :

British royal car: Bentley State Limousine
French Presidential car: Citroen C6/DS5, Peugeot 607 limo
Swedish royal car: Volvo S80
Italian presidential car: Maserati Quattroporte
Norwegian royal car: Lexus Ls600
Danish royal car: Bentley Arnage / Audi A8
Spanish royal car: Audi A8 / Maybach 62
American president car: Cadillac Presidential Limousine
Monaco royal car: Lexus LS600 Landaulet
King of Rajkot: Rolls Royce Star Of India
Thai Royal family car: Cadillac Limousine
Japanese royal car: Toyota Crown Royal

Deci Mercedes S class nu este pe nicaieri.

Mai era unul care spunea la un moment dat ca nemtii ar fi cele mai avansate avioane Airbus, morile de vand, motorul diesel, Otto si primele sisteme de la Bosch au fost puse pe masini nemtesti.Cand colo, Airbus este companie franceza, cu sediul in Blagnac, Toulouse.
Motorul cu combustie interna a fost inventat de Etienne Lenoir, dar functiona pe o mixtura de gaz din cauza faptului ca benzina era indisponibila in Europa in perioada aia (presupun ca nici nu fusese inventata).
Morile de vant apar inca din istoria antica(Heron din Alexandria), si Mozart s-a nascut in... Austria :))) (Austriecii n-au fost niciodata nemti :)) )
Cat despre inventiile Bosch, tot respectul, dar nu demonstreaza cu nimic cum ca masinile germane ar fi mai bune.Asa cum AK-47 este rusesc (nu e facuta de niciun neamt), inspirat dupa Sturmgewehr 44, la fel cum motorul Otto este nemtesc, inspirat dupa conceptul lui Lenoir.
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 3 Mai 2013 - 14:40
*ar face.......
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 3 Mai 2013 - 20:31
Iata Robert aici ai ceva dreptate, partial. Daca peste tot in lume toyota va urmari dupa calitate cum se urmarea pe timpuri sau cum se urmareste acum la LS 600 sau la Toyota Crown Royal, atunci as fi deacord cu tine 120% ca toyota e cea mai buna marca. Insa atita timp cit vor fi produse prin Africa, prin India, Rusia fara un control riguros, eu toyota nu o sa-mi procur... Cum poti sa ei un Camry de acela si sa spui ca e virful constructie de automobile, cum poti sa spui ca iti "conduci visul " ..?
Am citit nu stiu unde (mi se pare ca chiar aici pe sait) despre un neamt care a dat comanda de un automobil si cind ajuns sa-l procure a aflat ca nu era produs in tara unde era pusa baza concernului si sa dezis, mi se pare ca era gata sa plateasca mai mult dar sa i se aduca ceva original, nu o copie made in china, chiar si sub autorizatie oficiala....
1
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 3 Mai 2013 - 20:36
Daca o sa te interesezi putin despre rusi poti sa observi ca ft multi care pretuiesc fiabilitatea Toyotei sau chiar a altor marci japoneze cumpara automobile direct din Japonia si sunt gata sa achite si schimbarea volanului din dreapta in stinga, nemai vorbind de taxele vamale, numai sa nu fie dezamagiti in viitor..
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 3 Mai 2013 - 21:29
@EXpeRT92, doar atat iti spun : Un argument care toate fabricile de asamblare Toyota din intreaga lume,, fie ele si Africa, fie si India, trebuie sa respecte cu strictete ceea ce a spus chiar '' boss-ul '' TMC ( Toyota Motors Corporatin )

'' La Toyota, aplicăm unele dintre cele mai extensive procese de testare din întreaga industrie auto. Toate autoturismele noastre sunt evaluate complet în condiţii extreme de drum şi de vreme, nu doar în ceea ce priveşte siguranţa ci şi pentru monitorizarea performanţelor în orice condiţii. Aceasta este baza succesului şi secretul obţinerii atâtor premii în domeniul siguranţei şi în cadrul industriei auto.
Calitatea este parte integrantă a fiecărei etape de fabricaţie. Pe linia de producţie, fiecare membru al echipei ştie că este responsabil de respectarea standardelor noastre exigente. Astfel că fiecare componentă şi fiecare operaţie de finisare este verificată şi apoi reverificată. Noi tratăm fiecare autoturism ca şi cum ar fi autoturismul nostru personal. De aceea noi toţi spunem: „Toyota dumneavoastră este Toyota mea”.

Si domnul Akio Toyoda, a mai spus asa :

'' Noi ştim că o maşină nouă este una din cele mai importante achiziţii pe care o face un client. Iar alegerea unei Toyota vă dă automat garanţia că aţi cumpărat un autoturism scrupulos testat, excepţional de fiabil, pentru care vă oferim o garanţie cuprinzătoare ce vă va asigura linişte şi încredere în momentul achiziţionării.
Aceasta înseamnă linişte deplină şi încredere şi pentru când îl veţi conduce.''

Iar eu mai zic asa : Lumea face o confuzie intre a a fi produs in China sau India si a fi produs cu piese chinezesti, rusesti, samd !Toata este pus la punct de japonezi indiferent unde ar fi asamblate doar mana de lucru mai ieftina.Fiind instruiti de japonezi fac acelasi lucru dar cu costuri mult mai mici ! Ati inteles?

0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 3 Mai 2013 - 23:57
Chiar deloc nu am inteles....daca ei au controlat si au permis sa ajunga un astfel de camry in posesia unui client atunci sunt mai de rahat decit am crezut, asta unu si doi-- fie chiar piesele de 100 de ori nipone, dar daca ansamblarea este ca la vaz, atunci diferenta practica nu-i...nu intimplator cind construiau Lexus LFA s-a pus un accent extrem de mare pe calitatea de ansamblare, au distrus chiar si granitele timpului...pt fiecare model sa se cheltiue atita timp cit este necesar..
chiar daca nu au obtinut profit material au facut un supercar minunat!!!
1
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 4 Mai 2013 - 00:00
si dupa fiecare bou cu copite ieftine nu poti sa urmaresti, mai ales in tarile post sovietice ...
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 4 Mai 2013 - 01:18
Probabil nu ne-am inteles, despre ce Camry tot vorbesti ?
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 4 Mai 2013 - 10:13
era aici o adresa postata despre cum isi exprima un posesor rus "placerile" de a-si conduce visurile
http://www.youtube.com/watch?v=PYzkvQLqb_0
daca nu intelegi limba rusa, cred ca o sa te pricepi ca nu-i bucuros deloc
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 4 Mai 2013 - 12:19
@EXpeRT92, mda, parca mi l-a mai aratat GRED odata, daca despre asta era vorba. E un rewiew regizat ccu pamflet care nu are nici macar o legatura cu realitatea. Masina parea, ok, la locul ei, cu insertii din lemn piele, nimic iesit din comun. Insa stii cum se spune '' Cand sustii prostia, ai mai multe vizualizari '' .Cu cat te prostesti mai mult cu atat esti mai urmarit, ca si in cazul emisiunilor regizate ale lumii auto.
0
0
petro
Chişinău
la 4 Mai 2013 - 12:57
robert dute si vopseste oule, de parca ai fi un subotnic care face reclama la religia lui
1
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 4 Mai 2013 - 15:19
Robert, daca crezi ca e la locul ei, si nu e iesit din comun sa-ti incapa degetele pe sub materiale la un automobil cu asa pret, atunci iti doresc din suflet sa ai parte anume de o asa toyota ... hai sa terminam aici cu toyota... daca o sa ajung sa am nevoie de o toyota, o sa optez strict pe ceva made in japan.. Paste fericit tuturor!!!! ))
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 4 Mai 2013 - 16:49
@petro draga, eu am altceva de vopsit si de curataty inainte. De fapt trebuiesc curatate bucsele de ulei de pe Mercedesuri, schimbarea si curatarea transmisiilor noi care trebuiesc schimbate pe mercedesuri si bineinteles si pe vw-uri.

@EXpeRT92, te rog chiar ;)

Si sa nu uit . Multumesc din suflet,prietene!Sa fim noi fericiti,sa ne vedem de ale noastre,sa ne bucuram de viata asta scurta!Ma bucur pt.tine si pt.multi altii de pe aici.Chiar daca nu-i cunosc personal.Le doresc tuturor sa ramana deasupra superficialitatii.Va doresc un Paste cat se poate de traditional.Pt.ca noi,cei din toate colturile lumii,nu avem parte de obiceiurile moldovenesti.Parca in fiecare an,de Sfintele sarbatori Pascale ,se rupe ceva din noi.PiatAuto,mii de aprecieri pentru ce faceti voi acolo.Good job,men!Sa ne auzim cu bine. Numai bine.
1
2
ionutz turcanu
Paris, Franţa
la 4 Mai 2013 - 19:53
ROBERT 444..daca tot ai dat ce modele utilizea primele persoane din tara pai S Class este utilizat de Vladimir Putin,,,ai uitat de el:)
0
0
petro
Chişinău
la 4 Mai 2013 - 20:40
da robert vad ca ai de lucru, spor la treaba
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 4 Mai 2013 - 22:59
@ionutz turcanu. MDA, ai dreptate chiar pe voi va uitasem :D


REPUBLICA MOLDOVA - S600 armoured
Russia armoured Mercedes S-Class

Mda, ai avut dreptate :D , dar asta in cazul in care ne raportam la 2 S-Klass-uri vs mai multe LS-uri si limuzine Britanice, S-Klassul pierde.
1
0
GRED
Chişinău
la 7 Mai 2013 - 09:55
Roberte> Nu duce lumea in eroare. Ai filtrat ce ti-a placut tie si ai aruncat :)
Uite datele oficiale la toate tarile: http://en.wikipedia.org/wiki/Official_state_car
Fa un simplu search prin pagina si vezi de cate ori se enunta lexus vs MB.
Lexus= 23 (ori) si
Mercedes = 148 ori .

Dupa Robert 148 e mai mic decat 23 !!!

BMW = 96,
Audi= 57
etc...

Nu am stat sa numar exact pe fiecare tara.
Asta e recunoscut la nivel mondial Robert chiar daca tu nu vrei asta so faci.
Numai un fan inrait al Toyotei si Lexus cum este Robert nu recunoaste ce spune Directorul lor ca multe marci (nu toate) premium sunt peste modelele noastre - Seful Toyotei spune una - Robert zice alta :)
Apropo statistica Roberte spune tot
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 11 Mai 2013 - 16:17
Astea sunt de acum 4 ani @GRED draga :))) =-)) . Deci esti indus in eroare
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!