RCZ R - cel mai puternic Peugeot din istorie!
10 Iulie 2013, 13:54
Peugeot RCZ este un cupe sport cu
un design original, dar fără prea mari pretenţii la performanţe dinamice, dar odată cu apariţia versiunii RCZ R, conceptul căreia a fost prezentat la Salonul Auto de la Paris din 2012,
totul se va schimba radical!

Noul RCZ R, este dotat cu exact aceleaşi atribute, prezentate pe concept, inclusiv jantele de 19 inch, spoilerul spate staţionar, suspensia sport coborâtă cu 10 mm, sistem de frânare mai performant şi interior sport, tapiţat cu Alcantara şi pielea Nappa.
Şi totuşi, substratul tehnic a fost îmbunătăţit comparativ cu conceptul, modelul de producţie având un
surplus de 10 CP şi emisii CO2 mai mici cu 10 g/km (145 g/km – Euro 6).

Astfel, propulsorul 1.6 turbo dezvoltă 270 CP şi 330 Nm, iar această putere este transmisă roţilor faţă prin intermediul cutiei manuale cu 6 trepte şi a diferenţialului blocabil Torsen.
Cu cei 270 CP, RCZ R este cel
mai puternic Peugeot de serie
creat vreodată şi unul dintre
cele mai puternice maşini
de producţie cu
o capacitate a
motorului
de 1,6 litri.
Pentru a rezista puterii imense
(170 CP pe litru), propulsorul este
dotat cu pistoane forjate de la Mahle Motorsport, confecţionate din acelaşi
aliaj, care este utilizat pentru pistoanele bolizilor de Formula 1!
Aceste pistoane sunt folosite pentru prima dată pe o maşină de serie.

Specialiştii de la Peugeot Sport,
care au lucrat şi asupra victoriosului
Peugeot 208 T16 al lui Sebastien Loeb, nu numai au crescut puterea motorului, dar, de asemenea, au redus greutatea totală cu 17 kg, aducând raportul greutate/putere până la 4,7 kg/CP.
Ca urmare, cu o masă de 1.280 kg Peugeot RCZ R accelerează de la zero la 100 km/h în 5,9 secunde şi atinge o viteză de 250 km/h (limitata electronic).

Noul Peugeot RCZ R va fi prezentat
la Salonul Auto de la Frankfurt din septembrie, iar vânzările vor începe
în 2014.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
2,329
GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
COMENTARII (5)
Robert
Bucureşti, România
la 10 Iulie 2013 - 14:02
Singurul lucru care imi place la Peugeot este ca respecta aceeasi filosofie de design mult consacrata. Aceleasi linii fluente, acelasi bot, samd.
Am avut onoarea sa conduc un 508 dar si noul 301.

508 este o masina foarte confortabila, iar scaunele foarte bine profilate lasandu-ti senzatia de confort. La drum masina are o tinuta impecabila.
301 mi se pare o masina execrabila la exterior insa eficace la interior si care iti va schimba '' maul '' odata urcat in ea. Bordul mosinii este atat de bn gandit incat torpedoul este '' taiat '' astfel incat pasagerul din dreapta chiar daca ma da scaunul mai in fata va sta confortabil, iar pasagerii din fata va avea mult mai mult spatiu. O chestie care m-a surprins.Pt cine nu stie despre ce vorbesc sa dea o fuga la showroom sa vada ca nu mint.
La partea de motoare sunt dezgustat. Economia de carburant este punctul forte ale motoarelor diesel ale grupului PSA insa ca si din punct de vedere al fiabilitatii nu. Voi lasa un topic despre problemele acestora in zilele urmatoare.
3
1
Robert
Bucureşti, România
la 10 Iulie 2013 - 14:03
pasagerii din spate *
1
0
Valeriu
Chişinău
la 10 Iulie 2013 - 15:28
Cel mai bine ar fi fiecare sa se ocupe de ceea ce stie mai bine sa faca! Peugeot nu cred ca stie mare lucru in asa masini, dar designul exterior este bun.
0
2
Cyber
Briceni, Moldova
la 10 Iulie 2013 - 16:55
Cel mai mult imi place cum arata in interior, parte din spate lasa de dorit...

Dar cu asa putere si tractiune fata nu e chiar bun, ar fi putut s-o faca 4x4 sau doar tractiune spate si atunci soferul ar fi scos tot untul, sa-i spuna asa, din aceasta masina.
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Iulie 2013 - 17:51
Unicul Peugeot care imi place este 607 si 407 Coupe!
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!