Noile Audi A8 şi S8 au fost dezvăluite
21 August 2013, 17:35
Nava amiral a mărcii Audi a fost împrospătată, împreună cu paralela sa de înaltă performanţă. Noile Audi A8 şi S8 au fost dezvăluite astăzi, deconspirând modificări destul de discrete în aspect.

De fapt, mulţi admiratori ai mărcii Audi se întreabă dacă a fost într-adevăr nevoie de un facelift pentru vârful de gamă, dar răspunsul afirmativ e motivat de concurenţii de la Mercedes-Benz, care triumfă din plin odată cu
lansarea noii generaţii S-Class. Audi nu avea cum să stea deoparte, aşa că A8 facelift a fost echipat cu noi arme pentru a ţine piept concurenţei.

După cum ne anunţau germanii acum câteva zile, noul A8 a primit blocuri optice cu matrice de LED-uri, înglobate într-un sistem extrem de complex şi tehnologizat. Aspectul modificat al acestora dau tonul modificărilor aduse de facelift. Au fost modificate însă foarte discret şi capota, şi grila single-frame, şi bara de protecţie faţă, limuzina germană căpătând o
faţă mai expresivă, cu forme sculptate mai fin.

Pe posteriorul maşinii a apărut o nouă uşă a portbagajului, blocurile optice au devenit mai plate, iar între acestea şi-a făcut loc o nouă linie cromată, care continuă şi în interiorul stopurilor spate.

Gama de motorizări a rămas aceeaşi, dar propulsoarele şi-au crescut
performanţa. Benzinarul 3.0 TFSI şi-a sporit puterea de la 290 CP la 310 CP, cel de 4.0 litri TFSI are acum 435 CP în loc de 420 CP, dieselul 3.0 TDI livrează 258 CP, cu 8 CP mai mult decât până la facelift, iar imensul diesel V8 de 4.2 litri şi-a crescut puterea de la 350 la 385 CP, livrând acum un cuplu copleşitor, de 850 Nm.
Puterea versiunii de înaltă performanţă S8 a rămas nemodificată – acesta va livra în continuare 520 CP din acelaşi motor V8 de 4.0 litri TFSI. Versiunile împrospătate ale lui Audi A8 şi S8 vor debuta public la Salonul Auto de la Frankfurt.
PiataAuto.mdIlie Toma
1
2,685
GALERIE FOTO (32 IMAGINI)
COMENTARII (16)
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 21 August 2013 - 18:07
interesant, mai este vreun automobil (nu neaparat Audi) care face regulat 2 facelift-uri la o generatie?
0
0
GRED
Chişinău
la 21 August 2013 - 18:23
Este
Clasa E de generatie actuala. Primul facelift a fost pur cosmetic la interior cu cutii si motoare. Al doilea e cel din primavara care au schimbat si aspectul exterior mai mult.
Referitor la Audi. Arata mai tanar decat un S class si in acelasi timp mai simplu si mai sobru. S-ul am impresia ca se cam indeparteaza de lumea de rand ... (cel putinprin design si aspectul din interior) ce reda o senzatie de LUX fata de Audi ce reda o senzatie de tehnologie desi ca atare e exact invers.
0
0
GRED
Chişinău
la 21 August 2013 - 18:26
E un pas de marketing pana la urma fiindca in fond nu s-a facut mare treaba. Desi e una din cele mai noi generatii in segmentul F - in luna iulie in USA cel putin s-a vandut cel mai prost comparativ cu Seria 7, Lexus LS si prea batranul S care la depasit leger...
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 21 August 2013 - 18:36
Dar spune-ne de abrordarea de marketing din partea finantistilor MBZ.Ce parerei ai GRED ? :D
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 21 August 2013 - 20:13
GRED: intrebarea mea s-a referit la fecelift "regulat". Deci, fiecare generatie A8 a avut cite 2 facelift-uri. Eu mi-am facut concluzia ca anume faptul ca se vinde mai slab, ii fac pe cei de la Audi sa-l reimprospateze mai des.
Da, la E Class au fost facute ceva modificari in 2011 (noi motoare, cutia cu 7 viteze in locul celei cu 5, start-stop si un nou dispaly in interior) dar eu asta nu-l consider facelift fiindca intre timp mai multi producatori nu mai asteapta facelift ca sa schimbe cite ceva la partea tehnica. Si din cite imi aduc aminte nici nu a fost atunci mare zarva in presa precum "NEW MODEL" cum se obisnuieste in cazul unui facelift.
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 22 August 2013 - 00:32
Desi nu sunt amator de limuzine pot sa spun ca imi place modelul, bai mai mult decat S-klasse-ul , la aspect (si interior si exterior)
0
0
GRED
Chişinău
la 22 August 2013 - 10:36
Robert - atâta timp cât au creșteri la vânzări si compania nu se indreapta spre faliment cred ca reusesc sa "tulbure" apele sau mai bine zis sa "amageasca" lumea. Tot businessul si tot marketingul e orientat spre asta - Profit ! Credeti voi ca este cineva care lucreaza in numele "Domnului" ? Ah de fapt a fost unul - dar s-a sacrificat pe cruce - Isus îl chema.
0
0
GRED
Chişinău
la 22 August 2013 - 10:38
Eugen - Audi are un design foarte atragator si "tanar" - problema lor ca au angajat un singur designer p-u toate modelele de la A4 pana la A8 ... si daca e finisat un model se face doar o comprimare sau marire ca sa le aplice pe toate modelele...
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 22 August 2013 - 11:12
GRED, sunt de acord cu tine. Eu singur as prefera ca designul modelelor Mercedes sa fie mai "retras" (asa cum eu vad designul automobilelor AUDI) si nu cu o sumedenie de linii, dar desigur nu egal pentru toata paleta de produse.
0
0
GRED
Chişinău
la 22 August 2013 - 12:16
Sarmanii baeti de la "vopsire" cat au de lucru cu liniile astea gen E class cu paletele de culori care se privesc din diferite unghiuri :)
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 22 August 2013 - 15:19
@GRED, si concluzia care e ? Inca nu mi-ai raspuns ?
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 22 August 2013 - 15:29
Si oricum cu parere de rau cam gresesti MR.GRED si nu ai dreptate !! Ai urcat macar in fiecare din ele sa vezsi cum sunt ? In Jaguar XJ model nou ai urcat (nu mai zic de mers) sa vezi cum e ? Pt. mine este la fel de bun ca S, 7, A8, LS. Sunt apropiate toate la orice capitol. Fiecare se dedica unei anumite categorii de persoane.
A8 este pt. cei care vor cate putin din fiecare. Sport, lux - confort, sobru si elegant in acelasi timp. (asta nu inseamna ca e si cel mai bun).
7- pt. cei care vor sa isi conduca limuzina mai mult fiind orientat catre sportivitate. Foarte dinamic si destul de rigid pt. o limuzina. Dar este regele in clasa lui la sportivitate si agresivitate.
LS- este facut sa stai in spate. Elegant, luxos, cel mai confortabil si cu exclusivitate greu de egalat. Iar cand scot un model nou sigur este cel mai avansat tehnologic fata de concurenta mai ales la nivelul de propulsii hybrid
S-ul este apropiat de LS dar cu un pas in spate. (nu cu mult) !
XJ -ul care personal mi-a placut este si pt. condus si pt. stat in spate. Elegant dar cu amprenta sportiva, confortabil, foarte avansat tehnologic, cu O imagine BUNA (doar a fost masina oficiala a reginei Angliei). Ca motorizari sunt apropiate toate...nu se simt diferenta.
0
0
GRED
Chişinău
la 22 August 2013 - 16:29
Nu am stat in spate Robert din pacate. Nu am ajuns inca la un asa succes in viata si nici rege nu sunt. Regina Angliei nu are cum sa nu aleaga altceva bre... Si la ce concluzie te referi? Care-s preferintele mele sau care-s cele mai bune :)
Tu doar stii ce-o sa raspund
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 22 August 2013 - 16:35
@GRED, vezi tu, asta este frumusetea TEST DRIVE-ului. Chiar daca nu o sa ti-o poti permite, o poti conduce, si sa faci comparatii intre mai multe din acelasi segment ( in cazul nostru intre XJ vs S vs LS vs A8 vs 7 ).

PS: Concluzia cu privire la intrebarea de mai sus cu finantistii .
0
0
GRED
Chişinău
la 22 August 2013 - 16:44
Parerile sunt subiective... eu cand ma urc in Mercedes parca sunt in apele mele. Am condus mai multe modele din aceiasi clasa dar oricum parca ne to... Cuiva nu-i place mercedes nici la condus nici la design ... fiecare cu placerile si preferintele sale...
Referitor la finanțiști ce parere sa am ... habar nu am ... mai mult ma intereseaza ce le permite sa faca inginerii. Ca sa ma intelegi uite la modelul W140 construit de ingineri si la W220 construit de finanțiști. Cred ca majoritatea aleg W140 ... unde au lucrat inginerii dar nu marketologii cu rushinosul W220
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 25 August 2013 - 02:15
E buna baieti... mai ales posteriorul!!!
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!