Premieră: noul Mercedes-Benz S 65 AMG
8 Noiembrie 2013, 11:51
Vroom!... Veste excelentă pentru amatorii de limuzine ultra-luxoase şi ultra-rapide! Downsizing-ul a ocolit vârful absolut al familiei Mercedes-Benz S-Class, iar noul S 65 AMG vine în continuare cu un formidabil motor V12 sub capotă!

Vroom!... Minunatul V12 de sub capotă vine cu o cilindree de 6.0 litri şi dezvoltă o putere imensă de 630 CP! Da, e o
putere imposibilă pentru multe din supercar-urile de azi, doar vârfurile absolute din industrie lăudându-se cu puteri mai mari. Dar noul S 65 AMG dezvoltă o astfel de putere graţie turboaspirării duble, V12-ele de sub capotă fiind un biturbo. Acelaşi motor livrează un cuplu imens, de 1,000 Nm, între 2,300 şi 4,300 rpm! Transmiterea puterii către roţile spate este asigurată de o cutie de viteze
automată cu 7 trepte AMG SPEEDSHIFT PLUS.

Vroom!... Super-limuzina asta trebuie să fie şi al naibii de rapidă, nu? Ei bine, sprintul de la 0 la 100 km/h durează doar 4.3 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, că dacă n-ar fi limitată, la sigur ar depăşi 320 km/h... Calităţile excelente de înghiţire a carosabilului vor fi asigurate
de suspensia cu sistem MAGIC BODY CONTROL, oferită standard pentru S 65 AMG.

Vroom... Preţul... Milionarii pot răsufla uşuraţi. Noul Mercedes-Benz S 65
AMG încă e mai ieftin ca un iaht şi costă doar... 232,050 euro la el acasă, în Germania. Modelul va fi lansat simultan la saloanele auto de la Tokyo şi Los Angeles, iar primele exemplare vor ajunge în showroom-ul în primăvara anului viitor.
PiataAuto.mdIlie Toma
4
3,238
GALERIE FOTO (21 IMAGINI)
COMENTARII (33)
FIFA
Chişinău
la 8 Noiembrie 2013 - 19:37
unicul moment care lash redesena,,,e bumperul fata...restul .......e perfect
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Noiembrie 2013 - 21:29
Un motor inutuil pentru S, dar bun pentru viitoarele variante coupe/cabrio.
3
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Noiembrie 2013 - 21:58
interesant - vitezometru e gradat pina la 360km/h......unde e logica nemtilor ? :D
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Noiembrie 2013 - 22:17
Interesant cum de viteza maxima ''limitata'' este aceeasi ca si un S class standard mai ieftin cu 100k . Pai atunci dc sa cumpar AMG ?

Oricum exact cum am precizat si mai sus, ca nu ii vad rostul unui AMG pe S. Pe viitoarea versiune de S coupe sau cabrio e chiar potrivit.
O limuzina are nevoie de ceva silentios si lin la acceleratie.63/65 AMG e foarte bun si performant dar face din S o limuzina mai agresiva la condus si nu numai. Si pe locurile din spate se simte asta. La orice apasare mai necontrolata pe acceleratie te impinge in scaun cu brutalitate si nu trebuie sa se intample la o limuzina
65/63AMG fac din S o limuzina mai agresiva la condus si nu numai. Si pe locurile din spate se va simti asta. La orice apasare mai necontrolata pe acceleratie te va impinge in scaun cu brutalitate si nu trebuie sa se intample asta la o limuzina.
S-ul trebuie sa fie facut pt. cine vrea relaxare si confort. Soferul sa o conduca, propietarul sa stea frumos pe scaunul din spate, cu laptopul sau tableta, sa citeasca un mail , samd, si sa ajunga la destinatie fara sa simta ca a mers cu masina. AMG deja devine sport si repet nu e nevoie de asta.
3
0
Igor
Chişinău
la 8 Noiembrie 2013 - 23:23
@Eugen, iti iai s65 amg, mergi pe trasa de la nurnberg, ii suni pe aia de la amg sa vina sa-ti scoata limita de viteza :)

si atunci o sa intelegi logica cred ca :D
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 9 Noiembrie 2013 - 10:09
IGOR:
Fara limitator, nu face S65-ul 360 nici in lumea de dincolo...sa fim seriosi!
2
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 9 Noiembrie 2013 - 12:11
Eugen0:Nici o mașină nu ridică viteză maximă indicată pe vitezometru.Acest AMG ar trebui să ridice vreo 300 km/h.
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 9 Noiembrie 2013 - 13:53
Volkswagen:
EXISTA masini care ridica cit au pe vitezometru, ba chiar mai mult. (Fara nici un fel de Tuning)
Ex: Dodge Challenger SRT8 (cu cutie manuala) face 182mph dar are 180mph pe vitezometru.
3
0
Cyber
Briceni, Moldova
la 9 Noiembrie 2013 - 17:12
Eugen0, exista o multime de masini ce ridica cat au indicat pe vitezometru. Chiar o multime de Mercedesuri o fac, nu mai mentionez de alte marci ca nu vreau sa fac SPAM pe aici cum au unii obicei. Sunt sigur ca multi ma vor intelege la ce marci/modele de masini m-am referit. Da, copiilor le va fi mai greu:))

O seara frumoasa!
2
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 9 Noiembrie 2013 - 17:31
CYBER:
Eu nu vorbeam de alte modele Mercedes, eu vorbeam de S65 AMG W222.
Este vreun copil le aici ?
1
3
FIFA
Chişinău
la 9 Noiembrie 2013 - 22:29
e scris 360 ca sa se diferentieze si in acest moment de un s clas simplu......sa gasit cine s apuna la indoiala logica nemtilor.))))))) cred ca rid toti de tine
2
3
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Noiembrie 2013 - 00:10
TUDOR:
Ei rid acuma de tine :D :D :D ... "Ca sa se diferentieze" ...:D :D
Logica nemtilor nu e mai presus decit cea a americanilor sau a japoneziloe sau a chinezilor sau a italienilor sau a englezilor
4
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Noiembrie 2013 - 00:17
Ma dcuzati, dar eu nu vad logica in a face motoare super-puternice, și a limita electronic viteza maxima la 250km/h. Pai vreau Mercedesu ori la bal ori la spital. Ori fac masina de strada, ori fac masina de curse. Ori fac masina de curse , ori fac masina de lux...da p-astia, dracu' sa-i inteleaga. Un om care-si cumpara un S-Classe mai degraba vrea confort,lux , relaxare, si poate si un sofer, ca sa nu conduca el ci sa savureze confortu pe care-l ofera masina. Iar "desteptii" astia baga 600CP intr-o astfel de masina. NU E MASINA DE CURSE S-Class-ul . Aceeasi poveste la BMW 7-series - ALPINA B7 sau alti tuneri care modifica masini d-astea de lux...
4
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Noiembrie 2013 - 00:19
Daca vreau 600CP sa-i simt, aleg un Chevy Nova SS de 2 tone, cu un 632 Stroker Big Block care face vreo 700CP si vreo 1200Nm.
4
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Noiembrie 2013 - 00:22
Iar daca mai instalez un compresor tip Kenne Bell/WEIAND/Paxton/Vortech//Edelbrok/Whipple de vreo 4 litri , obtin 1200-1300CP, si o pot folosi zilnic dar si la curse.
As vrea sa vad eu cum se comporta un W222 cu 1200CP :D :D :D
4
2
Robert
Bucureşti, România
la 10 Noiembrie 2013 - 12:10
@tudor,

Mestere, incearca sa comentezi mai elevat. Nu prea are sens ce ai scris tu. Asadar ''ontopic'' nu poti fi ?
5
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 10 Noiembrie 2013 - 15:11
Eugen0, trebuie sa intelegi ca astfel de masini nu se produc pentru mine si tine, care citim doar pe net despre ele. Ele se produc anume pentru oameni care vor si confort si lux si putere si prestige. Acestia sunt oameni care tu zici ca nu exista. Daca ei nu ar exista, nu s-ar produce. Iar logica acestor masini din punct de vedere a producatorului e sa scoata profit, logica din punctul de vedere al consumatorului este de a arata altora cit el e de bogat.

Am auzit cindva ceva ca limitatorul la 250 la majoritatea masinilor germane e din cauza emisiilor. Mai multe detalii nu cunosc.

Tu ca fan al masinilor americane trebuie sa cunosti ca placerea de la 600 cp nu e in viteza maxima ci in accelerarea pina acolo. Ori 250, ori 300 pe autobahn nu face mare diferenta.
0
4
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Noiembrie 2013 - 17:20
EUGEN:
De acord, da - se produc pentru oameni care cauta confort,lux, prestige. Dar, ce fel de lux mai ai cind ai peste 600CP ? Accelerațiile rapide nu iti ofera confort, la fel si viteza maxima. Cind faci cotituri cu 150km/h , de lux nu prea mai ai parte cu tot cu masaj la spinare, incalzire a scaunelor ș.a.m.d. Sau ideea e ca eu NU apas pina-n podea acceleratia, deci nu-i folosesc pe toti 600CP, dar ideea e "sa ii am" ?
In general, cred ca S-ul ca si A8-ul ca și 7-series sunt masini pentru alde businessmen care stau pe bancheta din spate, si savureaza confortu oferit de masina, el nici macar la volan nu sta, sa se streseze din cauza traficului etc. ..deci, cind ai motor de 600CP, nu prea vrei sa stai pe bancheta din spate. Deci, 2 lucruri care se bat cap in cap.
Nu stiu, poate ca gresesc eu undeva, dar eu cred ca pe masini de acest fel, e inutil sa bagi asa motoare puternice. Ca sa nu mai vorbesc de S-Class-ul dr 800CP de la BRABUS. Cred ca 350-400CP ajunge.
3
2
GRED
Chişinău
la 10 Noiembrie 2013 - 17:27
Frumoasa masina - ce are aici vitezometrul?

Nemtii au in parlament pe "verzi" si nu le permita sa scoata mai mult de 250 la ora din fabrica. Cine doreste - plateste suplimentar taxe de poluare si vua-lea sau cumpara masina si o trage in China sau Rusia unde emissile C02 nu sunt asa de stricte
0
3
GRED
Chişinău
la 10 Noiembrie 2013 - 17:29
Eugen0 - noi toti credem ca nu-si au rostul si nu e necesar nimic. Aici pe forumul piata auto NOI avem dreptate!!! In afara lui nu ! Se cumpara oricum ! Noi putem doar comenta nimic mai mult :)
0
5
FIFA
Chişinău
la 10 Noiembrie 2013 - 18:40
robert dati o palma, nam ceti lamuri........

eugen , tu asa vb de parca in fiecare zi cind iesi din casa nu stii ce masina sa iai ori s clas ori srt....cica cind intri cu 150km in curba,,,,,,,,,macar ai condus masina cu 150km? pustaslov, cel mai mare pustaslov pe PA.......rid nemtii de mine)))))))) de ai avea tu asa relatie macar cu moldovenii cum o am eu cu nemtii....,,,,,,,dc sa faci asa masina? poate in afara de fizica sa te mai ocupi si cu strategia economica daca stii asa bine ce se cumpara si ce nu se cumpara..........daca au construit acest model precis ca au studiat piata si au studiato oameni care cind sau nascut au fost de 20 ori mai destept din oficiu decit esti tu acum cu toate google search.....
3
3
FIFA
Chişinău
la 10 Noiembrie 2013 - 18:45
sunt momente cind vezi prostia omeneasca dar stii ca nu ai legatura cu aceasta situatie si nu stii toti factorii implicati mergi mai departe dar cind vezi ca prostia asta e atit de evidenta si atit de strigatoare...idei prostesti si cuvinte grele nefondate de nici un moment de practica numai teorii neincercate ......iti vine asa o vointa vorba lui recean.......eu singur am sal dau cu capul de asfalt....
3
3
Robert
Bucureşti, România
la 10 Noiembrie 2013 - 19:32
Hai ca e tarziu @Tudore. Du-te la culcare caci maine ai ore de meditatii la limba si literatura romana. Poate anul urmator o sa iei si tu bacul. Insa la cat de analfabet scrii mi-e greu sa cred ca il vei trece.

Imi e mila de tine, fiindca nu vei putea duce o viata normala cu un asemenea limbaj . Sanatate maxima !
5
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 11 Noiembrie 2013 - 13:34
TUDOR:
Stii - cel mai tare ne inseala modu de a gindi. Eu nu-s vinovat ca tu NU crezi ca am mers cu 150km/h..DA BAI, AM MERS!
"Pustaslov, pustaslov" --- ideile tale personale, sau - tu crezi ca esti atotstiutor??
:D :D

La dracu' - "prostia omeneasca". Ce ma fffffffintereseaza pe mine ce vezi tu prin notiune de "prostie" ???
Poate tu ai capacitatea rara de a vedea invers? :D :D :D

Și pana la urma nu am sis decit ca:" degeaba pui 360km/h" cind "doar arata". ATIT.
Și da Tudor, nu ma pricep economii , marketing --- de un singur lucru is sigur...ca e evident, telu e sa "duci in eroare" clientul :D

Pustaslovule.
2
1
FIFA
Chişinău
la 11 Noiembrie 2013 - 23:47
ce masina detii eugenzero?
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 11 Noiembrie 2013 - 23:51
Parc-am spus odata...
3
0
501STL
Chişinău
la 12 Noiembrie 2013 - 13:43
nis una :D el nis permis nu are :D
1
2
501STL
Chişinău
la 12 Noiembrie 2013 - 13:50
si mai esti si papagal bai pampers man :D repeti din urma,ai zacalibit poporu cu srt si cu v8 urile tale :D ,esti cel mai penibil om sa spui ca americanii au cap mai mult ca europenii sau niponii la constructia motoarelor,uite din ce cilindree si cum si cit scot europenii,niponii,si ce trube groase folosesc americanii in continuare in loc de sisteme de injectii sofisticate,si mai lasa si tu n/m aistea ca ma faci sa borasc ,esti chiar asa de oaie ca sa nu poti intelege un lucru simplu?sau tie iti tre exprimari prin ghisitori :D sau legile fizicii tre aplicate pampers man? :D esti idiot mare............
2
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 12 Noiembrie 2013 - 16:08
BLABLABLA...
Altceva? Ceva mai destept??

ALIFONSO, tu esti un descreierat , daca crezi ca volum mai mic si putere mai mare = performanta... Sa **** pe tine...
2
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 12 Noiembrie 2013 - 16:10
REMARCA PENTRU TOTI:
ALIFONSO e atotstiutorul Universului, asa ca el stie tot despre FIECARE...care are sau care n-are masina sau permis de conducere. :D :D :D ...urmati-i sfaturile si ascultati-l ca omu știe ce vorbeste! :D :D :D :D :D :D
2
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 12 Noiembrie 2013 - 16:19
ALIFONSO PAPAGALULE ("pampers man" , "ghișitori" etc etc) :D. ..sa aratam cu degetu cine e papagal?? :D

Bai, creier de epoca de piatra...dioxid de clei...CARE GHICITORI BAI, cind "ghisitoare" e un raspuns la ceea ce afirmi tu?
EȘTI ratat cu totu, la modul serios...
Tu spui:" uite cum din cilindree mica fac putere mare" --- ok, explica la "prosti" de ce o cilindree mare , implica consum ridicat. (Sau iarasi o sa te REPETI CA UN PAPAGAL:" ghisitoare ghisitoare" :D :D :D
Retard mental ce esti.
2
1
FIFA
Chişinău
la 12 Noiembrie 2013 - 23:12
de obicei se spune .........BIOXID DE CLEI.....nu dioxid.......)
1
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 13 Noiembrie 2013 - 14:01
Dioxid și bioxid e una si aceeasi....."obicei"...
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!