Volkswagen Golf TDI BlueMotion înregistrează un consum record: 2.92 litri/100 km
13 Noiembrie 2013, 16:20
Volkswagen Golf TDI BlueMotion se laudă cu o proaspătă realizare remarcabilă. În cadrul unei călătorii de 1,602 km, între oraşele Nantes (Franţa) şi Copenhaga (Danemarca), supravegheată de societatea de inspecţii auto DEKRA, modelul german a înregistrat un consum final de 2.92 litri/100 km, parcurgând traseul cu singur rezervor de combustibil.

Modelul a fost echipat cu un propulsor diesel TDI de 1.6 litri şi 110 CP. În fişa tehnică oficială a acestei motorizări
cifra de consum mixt constituie 3.2 litri/100 km, iar cea de consum extra-urban – 3.0 litri/100 km. Totuşi, traseul parcurs de Golf acum a trecut prin oraşe precum Paris, Antwerp, Bremen şi Hamburg până a ajunge la destinaţie, iar organizatorii maratonului fac referinţă la faptul că au bătut cifra de consum mixt indicată în fişa tehnică oficială.

Pe parcurusl traseului maşina a fost condusă de mai mulţi şoferi instructori
de la Volkswagen Driving Experience, care s-au succedat la volan, iar călătoria a însemnat 20 ore şi 45 minute de condus efectiv. Rezervorul de 50 de litri a fost umplu în Nantes şi a fost sigilat de un inspector DEKRA, iar la destinaţie în rezervor au încăput 46.92 litri de diesel.
PiataAuto.mdIlie Toma
1
3,438
COMENTARII (21)
Valeriu
Chişinău
la 13 Noiembrie 2013 - 16:38
O fi un record, dar cu un conducator auto care vrea sa mearga normal cu masina, cu siguranta va consuma mai mult. Ei sigur au facut tot posibilul ca sa obtina rezultatul si e foarte obositor sa conduci asa. Mai da-l naibii de sofat!
Mie la motor 2.0, cu clima pornita, condus relaxat, masina incarcata, localitati o gramada si cu opriri si porniri dese mi-a iesit 5.5 l/100km, asta la o masina din 2008, asa ca nu cred ca-i chiar asa "strashnik" recordul pe acest Volkswagen.
0
3
dima
Chişinău
la 13 Noiembrie 2013 - 19:39
eu am capatat pe BMW e39 2003 2.5d, 5.9l/100km, insa cu condus 90% traseu cu o viteza 120-160km/h, cu clima pornita, golful 4 2001 care lam avut mai inainte 1.9tdi, cel mai putin mia iesit 6.5l/100km, cu toyota avensis 2.0 d-4d 2007 pe traseu odesa kiev 4.4 l/100 km viteza medie 100-120km/h, daca conduceam eu acest golf, cred ca imi iesea 4-5l/100km, asa ca nu vad mare lucru nici eu in acest consum, mai ales pe ce drumuri merg ei:)))
0
2
FIFA
Chişinău
la 13 Noiembrie 2013 - 20:10
poate consuma si 10 litri ,,,dar daca il pun la gaz nam treaba....))))))))))))
0
0
FIFA
Chişinău
la 13 Noiembrie 2013 - 20:11
bune consumuri baieti poate sa trec si eu la disel......cum o duceti cu servisul cu motor diesel?
0
0
constantin
Bălţi, Moldova
la 13 Noiembrie 2013 - 21:14
La mine recordul pe traseu la 1.4 motoru 3,8 litri la un condus moderat (90-100 km/h)
0
1
constantin
Bălţi, Moldova
la 13 Noiembrie 2013 - 21:19
tudor
Recent am investigat-o la suspenzie cit si la motorhodovaea un soldatic tre sa schim si placutele de frina, la motor treaba n-am(D-4D) nu curge nimic,ulei nu consum elecronica fara dereglari asta inseamna fiabilitate japoneza din acest motiv iubesc marca data nu am treaba cu ea pfu...pfu...ptfu ctob ne zlaziti.....:)))
0
1
Valeriu
Chişinău
la 13 Noiembrie 2013 - 21:21
1600 lei cu ulei Toyota 5w30 la fiecare 10 000
0
1
Valeriu
Chişinău
la 13 Noiembrie 2013 - 21:27
doar ca daca se intampla ceva cu o piesa din astea complicate gen injectoare, pompa inalta presiune, EGR, filtru de particule, turbina, e jale, dar, vorba lui Constantin, e Toyota si deocamdata am incredere in fiabilitatea ei, dar oricum nu e masina noua si intotdeauna exista pericolul sa iti apara ceva, mai ales in conditiile noastre moldovenesti...
0
1
Mihail
Chişinău
la 13 Noiembrie 2013 - 22:21
si aceste rezultate optinute cu mult efort si sudoare au scop publicitar .... mai bine ei rutiera si ajungi la munca cit de cit om decit asudat ca dupa o zi de prasit si cu dureri la piciorul drept de la atita sensibilitate....

ne inchipui... cind vezi semaforul rosu lasi gazu de la 1 km si tot te rogi... hai verde hai pornitiva :)
0
3
FIFA
Chişinău
la 14 Noiembrie 2013 - 01:27
sa inteleg ca daca disel in primul rind toyota da? gen dci de la renault sau nissan singur nu vreau sa pun pe cintar
0
0
dima
Chişinău
la 14 Noiembrie 2013 - 08:26
tudor, nas spune "daca diesel, atunci toyota", sint galagioase, lenese, scot doar consum bun, in rest nus cele mai reusite, la mine consuma chiar putin ulei, ceea ce la alte dieseluri nam avut nici o data.
2
0
Valeriu
Chişinău
la 14 Noiembrie 2013 - 09:36
Dima, esti subiectiv, si voi fi si eu! In primul rand nu am spus numaidecat Toyota, iar daca e sa ma gandesc ce se intampla dimineata in orgada unde locuiesc cand pornesc nemtii pe diesel (Mercedes, Volkswagen, etc si nu sunt masini foarte vechi!), nu as spune ca d4d face mai multa galagie la rece. Cand se incalzeste insa, in genere pot spune ca e doar un pic mai galagios ca benzinarul pe care l-am avut. Iar referitor la ulei, la mine la 180 000 inca ii pun cel mai bun ulei, sintetic si nu "papa" nimik. Desigur depinde cat de bine a fost ingrijita pana acum masina, iar tu Dima, se pare ca nu ai avut norok!
0
1
dima
Chişinău
la 14 Noiembrie 2013 - 09:49
Valeriu eu toyota am tinuto in garaj, atunci inca il aveam si iarna fara ca sa incalzesc filtrul de motorina nu o puteam porni, BMW-ul de exemplu il tineam afara fiindca garajul nul mai am, o porneam in 2 sec si sint de acord ca la rece citeva secunde 15-30, "facea rau" insa dupa care se linistea, am avut in vedere ca e galagioasa fiindca izolarea fonica e rea in comparatie cu cele nemtesti, oricum ramin de parere ca toyota e o masina buna.
0
0
Valeriu
Chişinău
la 14 Noiembrie 2013 - 09:56
Avensis-ul meu sta afara tot timpul si iarna trecuta niciodata nu m-a "lasat". Adica am mers cu el la servici si la -16, cat a fost cel mai frig anul trecut, fara a ma chinui. Anul acesta voi vedea cum va fi. Probabil a ta avea o problema. O masina bine intretinuta trebuie sa porneasca!. Mai depinde si de motorina, cantitatea din rezervor si, desigur calitatea!
0
0
Vetrici
Chişinău
la 14 Noiembrie 2013 - 12:18
Konishuaaaaa,
si din nou pupincurism JAPONEZ, chiar vă rog să terminați că mi se face greață.

apropo unde-i DOMNUL ȘTIE TOT DIN UNIVERS? și colegul Eugen0?
4
0
Valeriu
Chişinău
la 14 Noiembrie 2013 - 14:47
Vetrici cu ce esti mai bun ca ei???
0
2
Vetrici
Chişinău
la 14 Noiembrie 2013 - 16:27
ca pup în fund pe nimeni, și nu critic recordul altora, toți au comentat despre cît de bravo sunt în condus, dar nimeni nu a izbutit măcar aproape de acest record să ajungă, să fi fost măcar la un litru aproape.

nu țip în gura mare că Germanii fac cele mai bune mașini din lume, și nu fac de kkt mașinile Japoneze.
3
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Noiembrie 2013 - 16:36
VALERIU, MIHAIL:
De acord. Subaru Legacy 2.0d din 2009 , nici o problema iarna, la -10 grade. Se porneste fara probleme. Cel mai mic consum, pe traseu (120-140 km/h) a fost 5.2 litri/100km. Probleme la motor, pana acum nu a avut.

Și intradevar, decat sa conduci, cu frica ca ai apasat prea mult pe accelerator, e aiurea. Sa testeze in regim "condus normal" .
0
0
dima
Chişinău
la 14 Noiembrie 2013 - 19:29
Valeriu la mine toate masinile erau intretinute la servisuri autorizate, schimbat totul la timp, poate avea ceva cu bugiile, insa eu fac concluziile altfel, am doua masini una porneste si una nu, concluzia o faci singur, motorina am pus tot timpul numai rompetrol si apropo -16 asta nui frig, -20 -25 deja e ceva, eu cred ca totusi tine de sistema de alimentare cu combustibil, de exemplu cind schimbi filtrul de motorina la toyota este necesar sa umpli filtrul cu motorina apoi sal cuplezi, altfel aerul nu da voie sa pornesti masina, la BMW nai treaba cu asa ceva nici macar nu se dezasambleaza, porneste in 2 sec.
0
0
FIFA
Chişinău
la 14 Noiembrie 2013 - 22:44
5 sau 6 litri d la traseu nu e uao....eu tin minte pe w 204 1,8 kompresor cutie manuala regim mixt aveam 7,8 fara ca sa ma kinui sa obtin mergeam normal......si cu w 211 1,8 kompresor cutie automat *practic acelasi motor* vara asta kiar special am mers ca sa vad pina la cit scade si din chisinau spre calarasi pe la straseni la traseu cine vrea crede cine nu nu crede 7,6 l...dar nu am mers mai mult de 100 matink.............tot cu w211 traseul germania romania vreo 8,5-9 dar am ajuns si peste 200km la h....viteza medie fiind peste 130 masina incarcata de doamne fereste..,,,deja din ro pina acasa peste 10,5 lliber 11
0
0
FIFA
Chişinău
la 14 Noiembrie 2013 - 22:46
si daca stai sa faci calkule in general daca faci nu mai mult de vreo 35 mii pe an nu luind in cosnideratie taxele de vamuire la noi nu e mare economisire...si iarasi fiecare trebuie sa isi ia masina in dependenta de necesitati,,parerea mea...mam abatut de la tema
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!