Premieră: Noul Peugeot 208 facelift
19 Februarie 2015, 14:45
Chiar dacă s-a aflat în producţie doar trei ani, modelul sub-compact al francezilor, Peugeot 208, deja a trecut printr-un facelift de mijloc de carieră, care va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva. Fiind cel mai bine vândut model al brandului francez,
Peugeot 208 şi-a schimbat faţa îndrăzneaţă pe una clasică şi
rezervată în stil german.
Aceasta a primit o nouă bară de protecţie, blocuri optice faţă restilizate şi o grilă a radiatorului mai mare şi mai… plată. Posteriorul a primit şi el noi blocuri optice LED, care acum au un efect tridimensional.
Exteriorul mai poate fi condimentat cu elemente vopsite în negru lucios, iar versiunile 208 GT Line, vor oferi jante de 17 inch în stilul celor de pe 208 GTi şi o grilă a radiatorului cu elemente vopsite în roşu. Noul Peugeot 208 facelift va fi oferit în noi nuanţe a
caroseriei şi cu o listă lungă de opţiuni pentru personalizarea exteriorului şi interiorului.
Interiorul vine cu unele schimbări
de la o dotare la alta, iar sistemul multimedia poate dubla imaginea de pe smartphone pe display-ul de 7 inch, cu ajutorul sistemului MirrorScreen. Odată cu facelift-ul, Peugeot 208 a primit şi două noi sisteme de siguranţă activă, precum camera de marşarier şi sistemul de frânare automată Active City Brake.
Gama de motoare a fost revizuită, pentru a se conforma normelor ecologice Euro 6. Cu excepţia modelului de bază de 75 CP,
toate motorizările sunt echipate
cu sistemul Start/Stop.
Diesel-ul 1.6 BlueHDi al noului 208 facelift vine în trei versiuni de putere - 75 CP, 100 CP şi 120 CP. Versiunea de 100 CP are un consum record de 3.0 l/100 km!
Motorizările pe benzină, cuprind propulsoarele aspirate natural în 3 cilindri de 1.0 litri (68 CP) şi 1.2 litri (82 CP), iar acum mai sunt suplinite de noul propulsor 1.2 turbo, care dezvoltă 110 CP. Sistema de injecţie directă a celui din urmă operează la o presiune de 200 de bari, iar turbocompresorul acestuia lucrează la 240.000 rpm!
Versiunea de top este numită 208 ‘GTi by PEUGEOT Sport’. Păstrând acelaşi propulsor pe benzină 1.6 THP (208 CP), acesta se deosebeşte de un simplu 208 GTi, prin caroseria
bicoloră, jantele de 18 inch,
încălţate în pneuri Michelin Pilot Super Sport, frânele Brembo, suspensia coborâtă, diferenţial autoblocabil Torsen şi scaune de tip scoică.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
2,940
GALERIE FOTO (24 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (2 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!