Pagina principală
Anunţuri auto
Cumpăr vând
Ştiri
Teste drive
Automobile noi
Club
Magazin auto
Service A-Z
Mercedes-Benz dezvăluie interiorul și tehnologiile noului S-Class facelift W222!
7 Aprilie 2017, 09:57
Cei de la Mercedes-Benz au dezvăluit oficial interiorul și tehnologiile cheie ale noului S-Class facelift W222 care va debuta curând la Salonul Auto de la New York. Din imagini putem vedea noul volan mai sportiv în trei spiţe, dar și noua planşă de bord acoperită cu o sticlă comună cu display-ul sistemului
multimedia. Inscripția în partea de jos a volanului indică că modelul de teste este o versiune Mercedes-Maybach. Noul volan vine şi cu butoane tactile, debutate pentru prima dată pe noul E-Class, iar acum toate funcțiile pot fi controlate de pe volan. Ceea ce ține de tehnologii, noul S-Class facelift va face
un pas major către condusul autonom datorită sistemelor îmbunătățite, precum și a camerei și radarului, care vor „vedea” mai clar situația din trafic, iar pentru prima dată mașina va ajusta maniera de condus bazându-se pe hărți și sistem de navigație.
Pe lângă menținerea distanței sigure de la vehiculul din față (până la 210 km/h) și menținerea mașinii în banda de rulare, sistemul Active Distance Assist DISTRONIC acum va ajusta viteza la intrarea în curbe sau intersecții,
ghidându-se după informațiile venite de la sistemul de navigație. Viteza va fi scăzută și atunci când conducătorul va vira pe banda din dreapta sau va include indicatorul spre dreapta. Ajustarea vitezei va varia în și
dependență de regimul de condus selectat (ECO, COMFORT sau SPORT). Viteza va fi armonizată și cu sistemul Active Steering Assist, care va extinde posibilitățile condusului autonom și pe drumuri șerpuite.
Sistemul Active Lane Change Assist va schimba banda în regim autonom la viteze de la 80 la 180 km/h, la activarea indicatorului de către șofer, doar în cazul în care banda este liberă, luând în calcul și viteza vehiculelor care circulă pe acea bandă. Sistemul Active Speed Limit Assist va ajusta limita de viteză bazându-se pe informațiile din sistemul
de navigație, va anticipa creșterea sau scăderea vitezei și va „citi” indicatoarele, pentru a adopta viteza potrivită. În ambuteiaje, noul S-Class facelift va urma traficul în regim autonom, fiind posibile opririle până la 30 de secunde, după care sistemul se deconectează. Sistemul Active Emergency Stop Assist va frâna
autonom până la oprirea totală, dacă conducătorul pe o perioadă mai îndelungată de timp nu mișcă volanului atunci când sistemul Active Steering Assist este activat, atenționând conducătorul cu semnale auditive și vizuale. Dacă conducătorul nu reacționează, este activată frâna de mână, ușile deschise și realizat un apel de urgență.
Active Brake Assist va ajuta la evitarea coliziunilor cu vehiculele sau pietonii, inițial atenționând conducătorul, iar dacă cel din urmă nu întreprinde nici o măsură, sistemul frânează mașina autonom. Sistemul Evasive Steering Assist va asista conducătorul la evitarea impactului cu pietonul,
aplicând o forță suplimentară în timpul virării. Sistemul Active Lane Keeping Assist va atenționa conducătorul cu vibrații în volan despre părăsirea benzii fără presemnalizare sau trecerea peste linia continuă și va întoarce automobilul în banda sa la viteze între 60 și 200 km/h prin aplicarea forței de frânare pe
roțile din partea opusă. Sistemul Active Blind Spot Assist atenționează despre vehiculele aflate în zona moartă la viteze între 10 și 200 km/h, iar la viteze de peste 30 km/h poate evita impactul cu acestea aplicând o forță de frânare pe roțile din partea opusă.
Sistemul Car-to-X Communication, va oferi informații din trafic pe care le-au întâmpinat alte vehicule pe aceeași rută, oferind semnale de alertă mai devreme de apariția acelor situații. Sistemele Active Parking Assist
și Parking Assist PARKTRONIC, vor ajuta la depistarea locului de parcare, iar la selectarea unui loc de parcare de către conducător, acestea vor parca mașina în regim autonom. Sistemul Remote Parking Assist oferă posibilitatea de a parca mașina în
spații restrânse sau în garaj prin intermediul smartphone-ului, în timp ce conducătorul se poate afla în afara vehiculului. Mașina va putea fi dirijată la distanță într-un diapazon de până la 15 metri, iar aceasta se va asigura să evite obstacolele să plieze oglinzile în locuri înguste și să frâneze în loc dacă obstacolul nu poate fi evitat.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
1,417
GALERIE FOTO (10 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!