Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Două noi modele de la Citroen: C-Elysee şi C4 L

21 Iunie 2012 - 14:04
Ilie Toma
Două noi modele de la Citroen: C-Elysee şi C4 L
Francezii de la Citroen au dezvăluit simultan două noi modele, care vor să cucerească publicul amator de sedanuri compacte. Curios, dar în 2011 la nivel mondial au fost vândute peste 20 milioane de astfel de sedanuri, iar asta înseamnă cam o treime din toate maşinile vândute în lume! Prin urmare, e firesc să fim martorii a tot mai multe modele noi în acest segment. Referindu-ne la noile modele franceze, trebuie să spunem că Citroen C-Elysee este, de fapt, o reîncarcane a recent anunţatului Peugeot 301, cu care împarte frăţeşte platforma tehnică. Şi dimensiunile sunt similare modelului Peugeot – 4.43 metri lungime, 1.70 metri lăţime şi 1.47 metri înălţime. Volumul portbagajului este foarte generos, ajungând la 506 litri. Chiar dacă îşi propune să mizeze pe un preţ accesibil, noul Citroen C-Elysee va dispune de sistem de aer condiţionat, sistem media cu conexiune Bluetooth, cameră video pentru marşarier şi chiar sistem de navigare. Conform celor de la Citroen, noul sedan va fi asamblat în Spania şi va fi vândut pe pieţele aceleiaşi Spanii, Turcii, Europei Centrale, dar şi în

Algeria. Vor fi disponibile, în funcţie de regiune, până la două propulsorare pe benzină şi unul diesel, cu puteri între 72 şi 115 CP. Cel de-al doilea sedan, Citroen C4 L, este construit pe platforma hatchback-ului C4. Formele maşinii au fost definitivate de designerii chinezi de la centrul de design Citroen din Shanghai. Totuşi, o mare parte din componentele caroseriei au rămas nemodificate faţă de hatchback-ul C4, inclusiv blocurile optice frontale, aripile faţă, capota şi portierele faţă. Pentru posterior, C4 L a adoptat o lunetă de formă similară celei de pe sedanul mai mare C5, iar blocurile optice aplică LED-uri tubulare similare celor folosite în prezent de BMW pe modelele sale. Litera „L” din denumire nu înseamnă „Long”, cu aluzie la ampatament mărit, aşa cum s-ar putea crede, ci „Lounge”, sugerând gradul sporit de confort pe care îl poate oferi sedanul francez la bord. Atenţia cu care francezii au proiectat habitaclul certifică această sugestie. Bancheta spate un unghi de închinare de 29 grade, favorizând confortul celor de aici. Profilarea acesteia şi forma tetierelor accentuează tendinţa spre confort a modelului.

Printre dotările speciale ale noului C4 L se vor număra accesul cu cheie inteligentă, pornirea motorului fără cheie, sistemul de navigaţie cu display senzorial, camera video pentru marşarier, sistemul de ionizare a aerului condiţional, precum şi încălzirea parbrizului.

Citroen C4 L va debuta la sfârşitul acestui an pe piaţa chineză, tot în China urmând a avea loc şi asamblarea modelului. Ulterior, modelul va fi produs şi în Rusia, la uzina din Kaluga, iar primele automobile asamblate aici vor ajunge la clienţi în prima jumătate a anului viitor. Cumpărătorii vor fi ademeniţi cu motoare dezvoltate de francezi împreună cu germanii de la BMW Group, de 1.6 litri, cu puteri cuprinse între 135 şi 170 CP.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (12 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter