Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

SUV-ul pentru super-bogaţi: Evade

8 August 2012 - 08:47
Ilie Toma
SUV-ul pentru super-bogaţi: Evade
Există în Canada o companie specia- lizată în producţia de SUV-uri blindate şi ultra-luxoase. Compania era cuno- scută până acum unul cerc restrâns de clienţi discreţi, unicul model produs de ea fiind numit Knight KV şi bazat pe o platformă preluată de la Ford.

Acum, compania canadiană îşi extinde oferta cu o nouă creaţie, numită Evade, dar care nu mai este blindată. Noul model este dezvoltat pe baza lui Knight KV, renunţându-se la blindaj şi optându-se pentru mai multe modificări de design. Platforma tehnică a rămas aceeaşi, de origine Ford, însă panourile caroseriei lui Evade vor fi realizate din aluminiu, reducându-se astfel esenţial greutatea maşinii.

La interior, designul habitaclului este unul inspirat din teme militare, însă va fi lucrat manual, pentru un lux desăvârşit. Evade va fi disponibil atât cu un motor pe benzină, cât şi unul diesel, însă canadienii evită să ofere mai multe detalii tehnice deocamdată. Cert este că toate versiunile vor veni echipate cu tracţiune integrală permanentă. Un alt fapt pe care canadienii l-au anunţat din start este preţul viitorului Evade: 579,000 dolari SUA!

Înapoi în istoria recentă: Knight KV

Dacă noul SUV ne-blindat al canadienilor se vrea a fi mai uşor şi mai popular, atunci Knight KV, lansat acum aproape 4 ani în producţie limitată, are o abordare mult mai dură şi exclusivistă...

Imaginaţi-vă că sunteţi un magnat petrolier care merge să cerceteze o nouă locaţiie pentru foraj, spre exemplu, în Venezuela, unde aţi putea fi oricând atacat de un grup de mercenari bine înarmaţi. E clar, aveţi nevoie de un SUV blindat, capabil să treacă oriunde, dar în acelaşi timp capabil şi să vă protejeze de gloanţe inamice şi explozii.

Knight KV cântăreşte 5,896 kg la gol, are o lungime de 6 metri şi o gardă la sol de 35.5 cm! Sub capotă poate fi amplasat fie un motor V10 aspirat natural, de 6.8 litri, fie un turbodiesel de 6.7 litri. Motorul pe benzină dezvoltă 326 CP, iar dieselul – 300 CP. În ambele cazuri transmisia este una automată cu 5 trepte.

Canadienii evitau să dezvăluie oficial consumul maşinii, însă e sugestiv să cunoaştem cel puţin volumul rezervorului standard: 238 litri! Opţional, se poate monta şi un rezervor mai mare... Iar preţul este şi el unul deosebit de exlusivist – peste 620,000 dolari SUA.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (3 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter