Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Toyota va prezenta la Geneva conceptul FT-86 Open

4 Martie 2013 - 10:35
Denis Godorozea
Toyota va prezenta la Geneva conceptul FT-86 Open
Cu apariţia modelului GT86, compania Toyota a revenit la cupeurile sportive de altă dată, iar tracţiunea pe puntea spate a încântat mii de fani ai acesteia din întreaga lume!

De atunci Toyota GT86 a fost comparată cu singurul concurent în nişa sport-carurilor cu preţ rezonabil şi tracţiune spate - Mazda MX-5. Dar, aşa cum MX-5 este un roadster, iar GT86 un cupe, maşinile nu puteau fi considerate concurente în tot sensul cuvântului. Dar de acum încolo lucrurile se vor schimba, căci la Salonul Auto de la Geneva, către care a pornit Redacţia PiaţaAuto.md, Toyota va dezvălui un GT86 decapotabil, numit FT-86 Open Concept.

Până ce japonezii îl numesc concept, dar cu excepţia unor mici schimbări, versiunea de serie al decapotabilei GT86 va arata practic la fel!

E de necrezut, dar chiar şi fără acoperiş GT86 arată nemaipomenit de armonios!

La exterior conceptul este remarcat de un acoperiş textil retractabil, care se ascunde în spatele scaunelor şi jantelor de 19 inci, vopsite în două nuanţe, încălţate în cauciucuri cu profil îngust la 225/35 ZR19. În spatele jantelor mai este amplasat şi un sistem de frânare de înaltă performanţă. Dimensiunile decapotabilei au rămas practic neschimbate faţă de celea ale cupeului, cu excepţia înălţimii, care a coborât cu 15 mm – de la 1285 la 1270 mm.

Pentru interior, designerii au dorit să creeze spiritul rafinat al oraşului Milan din Italia. Astfel interiorul a fost accentuat de un contrast elegant între pielea albă şi albastră cu cusuturi contrastante aurii, şi de partea de jos al tapiţeriei de culoare aurie, în timp ce locul scaunelor faţă le-au luat unele de tip ”scoică”. Conceptul a păstrat şi scaunele spate, iar versiunea de serie va mai avea tetiere şi nişte bare de protecţie. Pe consola centrală au mai apărut trei indicatoare utile – temperatura motorului, presiunea şi temperatura uleiului, precum şi un logou tridimensional cu două pistoane opuse şi cifra ”86” pe centru, care mai are rol şi de suport pentru un smartphone.

Sub capotă este instalat acelaşi propulsor boxer de 2.0 litri, ce dezvoltă 200 CP şi 205 Nm, care este cuplat la o transmisie automată cu 6 trepte.

Este cert faptul, că după apariţia versiunii de serie a decapotabilei Toyota GT86, vor urma şi decapotabilele Subaru BRZ şi Scion FR-S. Cu mai multe detalii despre concept, vom reveni de pe locul desfăşurării evenimentului!
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
GALERIE FOTO (15 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter