Volvo S60 Polestar de serie s-a adeverit a fi diferit de concept
18 Aprilie 2013, 14:54
Anul trecut, Volvo s-a promovat foarte bine datorită conceptului S60 Polestar de 508 CP, care a avut un succes atât de mare, provocat de jurnaliştii ce au avut ocazia să-l încerce,
încât suedezii au
decis să-l producă într-o serie limitată!
Dar nu vă bucuraţi prea devreme. Australia va fi prima piaţa unde se va comercializa modelul S60 Polestar de
serie, iar ulterior, este posibilă o incursiune şi pe alte pieţi. De asemenea nu trebuie să ne aşteptăm la performanţe uluitoare de la modelul de serie. Trebuie să reamintim, că unicul concept S60 Polestar, a fost vândut pentru 300.000 dolari unui colecţionar american şi este clar că modelul de producţie nu va fi identic cu cel din urmă. În termeni de design sunt asemănări, dar modelul de serie nu este dotat cu aripi şi ecartamente evazate, suspensie foarte coborâtă şi roţi mai late, precum ai conceptului, în rezultat totul pare identic, dar în realitate sunt două maşini diferite, iar sub capotă se ascunde un propulsor cu alţi indici de performanţă.
În cazul în care conceptul dispune de un propulsor de 3.0-litri şi 6 cilindri în linie turbo aspirat, preluat de pe modelul T6, dar al cărui putere a fost sporită datorită turbinei Garrett 3171 până la 508 CP şi 575 Nm, acelaşi motor pe versiunea de producţie este echipat cu o turbină Borg Warner şi dezvoltă "doar" 350 CP şi 500 Nm... Ca urmare, demarajul de la 0 la 100 km/h a crescut de la 3.9 la 4.9 secunde, iar viteza maximă a fost redusă de la 300 la 250 km/h limitaţi electronic... Potrivit suedezilor, greutatea modelului S60 Polestar este identică cu acea a modelului S60 T6 R-Design pe care este bazat şi constituie 1684 kg.
Nu trebuie să fii mare expert, pentru a înţelege ca S60 Polestar, nu este altceva decât o versiune tunată al lui
S60 T6 R-Design, pe unde mai pui şi faptul, ca e bazată pe modelul de până la facelift
Şi totuşi, suedezii au perfecţionat sistemul de tracţiune integrală şi cutia automată, au instalat un sistem de frânare mai puternic cu discuri de frână Jurid 958 şi etriere Brembo, precum şi suspensie Ohlins cu arcuri şi amortizatoare mai dure, comparativ cu modelul T6.

Volvo S60 Polestar a mai primit jante de 8x19 inch Polestar, încălţate în cauciucurile Michelin Pilot Super Sport de dimensiunea 235/40R19, două spoilere mici instalate pe ambele părţi ale barei de protecţie faţă, un spoiler spate şi un difuzor Polestar.

La interior, există, de asemenea,
unele elemente de la Polestar,
precum pragurile inscripţionate şi levierul transmisiei, în timp ce pe
volan este indicat numărul de ordine
al maşinii.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
2
2,998
GALERIE FOTO (14 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!