Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Toyota a devenit cel mai valoros brand auto!

23 Mai 2013 - 10:10
Denis Godorozea
Toyota a devenit cel mai valoros brand auto!
Potrivit unui studiu recent realizat de Millward Brown Optimor, Toyota a luat prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri auto al anului 2013, preluând poziţia de lider de la BMW.

Astfel, valoarea brandului Toyota în prezent constituie 24.5 miliarde de dolari (19.08 miliarde de euro), ceea ce reprezintă o creştere de 12 la sută, comparativ cu anul 2012 şi toate acestea datorită popularităţii înalte a automobilelor sale hibride.

Poziţia de lider printre producătorii auto Toyota a avut-o în perioada anilor 2006-2009, iar în anul 2010 valoarea a scăzut din cauza rechemărilor în masă, apoi valoarea brandului a crescut şi japonezii au recâştigat poziţia de lider în 2011 şi acum în 2013.

Printre 100 cele mai valoroase branduri din lume, Toyota are poziţia 23, iar primul loc, ca de obicei revine companiei Apple cu o valoare de 185.1 miliarde de dolari.

BMW este situat chiar în spatele brandului Toyota printre producători auto, cu valoarea brandului de 24 de miliarde de dolari (18.7 miliarde de euro) - cu 2% în scădere faţă de anul trecut din cauza lipsei de noi modele, precum şi scăderii vânzărilor în Europa. Printre 100 cele mai valoroase branduri din lume, BMW este, de asemenea, situat chiar în spatele brandului Toyota, pe poziţia 24.

A treia poziţie printre cei mai valoroşi producătorii auto o ocupă Mercedes-Benz, cu o valoare de aproape 18 de miliarde de dolari (14.02 miliarde de euro), dar în clasamentul tuturor brandurilor, el este situat mai departe de Toyota şi BMW, pe locul 43.

Mai jos este prezentat un tabel cu Top 10 cele mai valoroase branduri auto al anului 2013.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter