Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Oficial: noul Subaru WRX STI

15 Ianuarie 2014 - 09:58
Ilie Toma
Oficial: noul Subaru WRX STI
Subaru a venit cu o surpriză fierbinte la salonul auto de la Detroit, aducând noul WRX STI. Primul WRX STI de generaţie nouă debutează în versiune americană, dar esenţa substratului tehnic ar trebui să rămână aproape nemodificată pentru celelalte pieţe ale lumii.

În procesul de dezvoltare a noului model Subaru a respectat tradiţia de a-l testa şi perfecţiona pe mai multe circuite renumite ale lumii, printre care şi Nurburgring. Suspensia noului WRX STI este, astfel, setată pentru o rigiditate sporită şi un control absolut în manevre extreme. Subaru a rămas fidel filosofiei tracţiunii integrale simetrice, astfel că şi noul WRX STI vine dotat cu un astfel de sistem, doar că acesta a evoluat între timp şi va fi „supravegheat” mult mai mult de sistemele electronice ale maşinii.

Noul WRX STI a fost dotat cu sistemul Multi-Mode Vehicle Dynamics Control, care se asigură de lipsa efectelor de supravirare sau subvirare la trecerea virajelor, astfel încât maşina să urmeze o traiectorie mai precisă. Sistemul intervine, însă, în frânarea individuală a fiecărei roţi şi chiar în limitarea temporară a puterii motorului, astfel încât fanii puritani Subaru s-ar putea să nu mai obţină aceleaşi senzaţii mecanice, pure, de manevrare a maşinii în astfel de condiţii. Mai mult ca atât, acum noul model de performanţă Subaru vine dotat şi cu torque vectoring steering, pe care îl ştiţi, probabil, de pe mai multe modele bavareze, şi care frânează roata din interiorul virajului pentru a ajuta la o transmitere mai eficientă a cuplului în curbe. Diferenţialul central al sistemului de tracţiune integrală a fost păstrat de la predecesorului noului modelul, şi permite în continuare adaptarea reacţiilor în funcţie de condiţiile de carosabil.

Inima noului Subaru WRX STI e un boxer turboaspirat de 2.5 litri, care livrează 305 CP la 6,000 rpm şi 393 Nm la 4,000 rpm. Motorul este cuplat la o transmisie manuală în 6 trepte.

Subaru anunţă şi o bucurie pentru fani, cei puţin pentru cei din Europa. Atunci când modelul va ateriza în showroom-urile de pe bătrânul continent, acesta va avea un preţ cu aproximativ 4,500 euro mai mic în raport cu predecesorul său, costând în cele mai multe ţări europene în jurul a 33,500 euro.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (19 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter