Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Premieră: noul Mercedes-Benz AMG GT!

10 Septembrie 2014 - 08:56
Ilie Toma
Premieră: noul Mercedes-Benz AMG GT!
Ăsta e multaşteptatul Mercedes-Benz GT, concurent cu emblema stelară pentru Porsche 911! Cu un timp de acceleraţie de la 0 la 100 km/h de 3.8 secunde şi o viteză maximă de 310 km/h, noul model Mercedes-Benz se apropie simţitor de parametrii unui 911 Turbo!

Trebuie să ştim, însă, că vor exista două versiuni ale noului sportcar german – AMG GT şi AMG GT S. În ambele cazuri puterea vine de la un nou motor V8 biturbo de 4.0 litri, dar în ipostaza GT acesta va livra 462 CP şi 600 Nm, în timp ce în ipostaza GT S puterea va creşte la 510 CP şi 650 Nm. Dacă un AMG GT va prinde prima sută în 4.0 secunde şi va apuca o viteză maximă de 304 km/h, atunci parametrii comparabili cu 911 Turbo vor putea fi atinşi doar de GT S, care va prinde prima sută în 3.8 secunde şi va atinge o viteză maximă de 310 km/h. Spre deosebire de Porsche 911, care vine cu motor poziţionat în spate, noul sportcar Mercedes-Benz va avea motorul poziţionat la locul obişnuit, sub capotă. Puterea va fi transmisă, evident, punţii spate, un eventual sistem de tracţiune integrală nefiind deocamdată anunţat. Cutia de viteze – una automată cu 7 trepte şi dublu ambreiaj – e montată în apropierea punţii spate, fapt care a favorizat o distribuţie a greutăţii de 47% pentru puntea faţă şi 53% pentru cea spate.

Designul exterior al modelului aduce forme sportive puritane, inspirate pe alocuri din cele mai glorioase modele din istoria mărcii germane. Cu proporţii superbe şi forme masiv sculpate, noul Mercedes-Benz GT e combinaţia frumuseţii artistice şi a inteligenţei desăvârşite. Mai mult ca atât, cu excepţia conturării fantelor din aripile faţă, caroseria modelului aproape că nu are nervuri proemiente care ar întrerupe formele fluide şi superbe ale siluetei sale. Or, în zilele noastre obţinerea unui design fascinant fără linii agresive ca trucuri vizuale e de-a dreptul o raritate! Şi interiorul aduce un aer nou de design pentru marca germană. Planşa de bord e dublu etajată, cu patru prize de aer în zona centrală şi un display un pic ascuns după ele, iar consola centrală adăposteşte doar comenzile sistemului de climatizare, derivând imediat într-un tunel central poziţionat la un unghi de înclinare asemănător celui dintr-un 911, dar mult mai masiv şi mai lat. Noul Mercedes-Benz GT oferă doar două locuri în habitaclul său, iar calitatea de execuţie şi cea a materialelor de la interior este una desăvârşită.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (88 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter